Fitness Seller

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

Als je nou wat minder divebomt en met meer spanning zakt dan zullen je heupen ook niet direct zo omhoog schieten. Want dat is nou juist wat die extreme forward lean veroorzaakt. Een beetje forward lean is prima, maar dan moet je er wel voor zorgen dat die forward lean in de opgaande fase hetzelfde is als in de neergaande fase, dan ziet het er ook al heel wat beter uit. Langzamer zakken en spanning houden, je zakt nu eigenlijk ook onnodig wat te diep waardoor je spanning verliest en een flinke buttwink maakt. Je hakken komen zelfs een beetje los, dat is toch wel een teken dat het zwaartepunt gewoon niet op de juiste plek ligt. Als je langzamer zakt schieten je heupen ook niet direct omhoog na die bounce en zul je dus minder naar voren komen. Je kunt hier niet altijd het excuus van te lange femurs gebruiken.

Paused squats en slow eccentric squats zullen je ook zeker kunnen helpen.
 
Als je nou wat minder divebomt en met meer spanning zakt dan zullen je heupen ook niet direct zo omhoog schieten. Want dat is nou juist wat die extreme forward lean veroorzaakt. Een beetje forward lean is prima, maar dan moet je er wel voor zorgen dat die forward lean in de opgaande fase hetzelfde is als in de neergaande fase, dan ziet het er ook al heel wat beter uit. Langzamer zakken en spanning houden, je zakt nu eigenlijk ook onnodig wat te diep waardoor je spanning verliest en een flinke buttwink maakt. Je hakken komen zelfs een beetje los, dat is toch wel een teken dat het zwaartepunt gewoon niet op de juiste plek ligt. Als je langzamer zakt schieten je heupen ook niet direct omhoog na die bounce en zul je dus minder naar voren komen. Je kunt hier niet altijd het excuus van te lange femurs gebruiken.

Paused squats en slow eccentric squats zullen je ook zeker kunnen helpen.

Haha, wat weet jij er nou vanaf man!
 

hoody in mijn log.

geest

geblazen
Als je nou wat minder divebomt en met meer spanning zakt dan zullen je heupen ook niet direct zo omhoog schieten. Want dat is nou juist wat die extreme forward lean veroorzaakt. Een beetje forward lean is prima, maar dan moet je er wel voor zorgen dat die forward lean in de opgaande fase hetzelfde is als in de neergaande fase, dan ziet het er ook al heel wat beter uit. Langzamer zakken en spanning houden, je zakt nu eigenlijk ook onnodig wat te diep waardoor je spanning verliest en een flinke buttwink maakt. Je hakken komen zelfs een beetje los, dat is toch wel een teken dat het zwaartepunt gewoon niet op de juiste plek ligt. Als je langzamer zakt schieten je heupen ook niet direct omhoog na die bounce en zul je dus minder naar voren komen. Je kunt hier niet altijd het excuus van te lange femurs gebruiken.

Paused squats en slow eccentric squats zullen je ook zeker kunnen helpen.

heel eerlijk had ik er zelf nooit over nagedacht dat divebomb ook veel met de hips omhoog te maken had maar nu je het zegt is het wel obv :o

paused squats heb ik eerder gedaan en voelde wel goed voor techniek, maar nooit lang genoeg om er echt veel uit te halen.
denk dat het tijd word om lichter te gaan squatten en dan wat paused squats toe te voegen.

gaat een uitdaging worden maar moet ook wel meer gaan deadliften dus komt goed uit :roflol:


Haha, wat weet jij er nou vanaf man!

ja waarom neem ik eigenlijk advies van hem, nieteens shredded :O
 
bodypart squats
time 120 min
preworkout 200mg caff, 1 scoop assault
rating 3/10

squats voelde niet 100 hiervoor maar stond op de planning dus moest toch maar gebeuren. en wraps ook op de planning.

bar x reps
60x10
90x5
120x4 voelde hier al pijn aan armen. rip ( vorige squat sessie en schouder sessie ook al last van)
140x3 nickyCF wilde even de tijd nemen om te zeggen dat ik niet had gelogen over mijn '' glutes of glory ''
160x3 wraps om. voelde raar, moeilijk diepte te schatten, links ook stuk strakker dan rechts. flinke pijn aan armen nu.
180x3 PR spanning helemaal rip op eerste rep, verder wel easy 3 reps, diepte niet echt ipf according to daniel. armen echt helemaal rip nu.
160x0 zonder wraps, voelde niet goed aan glute dus gedropt. armen waren nu echt naar de tyfus.

bicep curl barbell

30x10 ofzo.

nickyCF moest mijn '' mossel klien '' ff afkraken dus even haar cleangewicht curlen om der plaats duidelijk te maken.

mossel :lol:
20 min warmup voor log ook om pijn uit armen te halen.

hoop lichte bicep curls en slome OHP met 50kg en lager.

logpress

55x3

pressen no problem maar armen teveel pijn, als nu door zou zetten word het echt te erg.

leg extensions

60x30
100x10
118x15 stack dus. beetje jammer dat ik geen leg extension machine meer kan vinden waar de stack niet nog te weinig gewicht is :roflol:

leon had wel een goede vraag en dat was '' waarom de neuk doe je leg extensions als je quads nou niet echt klein zijn en je er verder geen fuck aan hebt ''

goede vraag leon.
 
Altijd paraat met kritische vragen en chocomel. Ookal heb je mijn vraag nog niet beantwoord.
Was gezellig!;)
 
Lol. Die muscle clean...: roflol:. Had de traantjes in mijn ogen ogen van het lachen.

Was gezellig bas, het eten gister ook. Sorry dat je het zo warm van me kreeg
 
Nee hoor heb 50 gecleand maar bas is niet helemaal bekend met de termen. Ik deed techniek snatches met 30 ja
 
leg extensions

60x30
100x10
118x15 stack dus. beetje jammer dat ik geen leg extension machine meer kan vinden waar de stack niet nog te weinig gewicht is :roflol:

leon had wel een goede vraag en dat was '' waarom de neuk doe je leg extensions als je quads nou niet echt klein zijn en je er verder geen fuck aan hebt ''

goede vraag leon.

Als de stack te weinig gewicht is kan je nog altijd afwisselend met 1 been leg extensions doen eh. Ben je weer even zoet ;-)
 
Altijd paraat met kritische vragen en chocomel. Ookal heb je mijn vraag nog niet beantwoord.
Was gezellig!;)

Ja was wel top man, gainz gered :o

Welke vraag, waarom ik extensions doe?
Idek vind het altijd wel leuk en het werkt wel voor quads :roflol:
Lol. Die muscle clean...: roflol:. Had de traantjes in mijn ogen ogen van het lachen.

Was gezellig bas, het eten gister ook. Sorry dat je het zo warm van me kreeg

Ik ben toch ook veel te lomp voor die shit :roflol:

Was zeker gezellig!
Tja als ik tissen jou en wouter in zit ga ik wel een beetje zweten :o
die curls waren toch omdat Nicky een opmerking maakte over je haar? :roflol:

Kan ook nicky nam deed elke 5 minuten een setje bas dissen :roflol:
cleande Nicky maar 30kg?

waarom full yolo op de squat gaan als je al wat pijntjes hebt?

Was niet echt full yolo, die 3x180 was echt geen max effort.
Nee hoor heb 50 gecleand maar bas is niet helemaal bekend met de termen. Ik deed techniek snatches met 30 ja

Ja allemaal 1 pot nat :roflol:
pics van je glutes of beroemdheid

beeteje homo

Je mag ze wel even voelen :eyes:
Als de stack te weinig gewicht is kan je nog altijd afwisselend met 1 been leg extensions doen eh. Ben je weer even zoet ;-)

Klopt, doe nu in mijn eigen gym setjes van 8 met de stack met 1 been : roflol:

Voelt alleen stuk minder fijn dan 2 benen
 
Even maar?:(

Ik ben meteen op mijn paard gesprongen om een 3D-printer te kopen, hartelijk dank voor je toestemming.

speciaal voor jou dan.

en je fapmap

uZqZYmf.jpg
 
Goede training, goede glutes, goede progressie en goed bulk!

Kan ik wat van leren:o
 
Jammer dat je meantjes strakke broekje niet aan had:$
 
Back
Naar boven