XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goeie bank, man!
:D

front delts waren al zwak door gister schouders, verder heb ik niet zoveel met incline werk, voelt voor mij nou niet alsof er er meer uit haal dan plat.
Same here, als je ook naar spieractivatie studies kijkt, is het verschil niet zo groot tussen plat, incline en whatnot.
Gwn lekker bruut plat blijven banken!
 
Goeie bank, man!

Same here, als je ook naar spieractivatie studies kijkt, is het verschil niet zo groot tussen plat, incline en whatnot.
Gwn lekker bruut plat blijven banken!

precies.

is nou niet dat ik geen upper chest heb ofzo, mijn hele chest is fucked van de voorkant omdat de vorm gewoon echt heel slecht is in 2D.



bodypart legs en beetje bicep pompus
time 120 min :o
preworkout 1x jack3d 1x shatter.
rating moeilijk te zeggen, het ging goed maar omdat submaximaal squats voelt het gewoon niet zo leuk.

squats lowbar, reset, submaximaal, slow decent.

bar x reps
60x10
100x6
120x3
140x4
140x4
140x4
140x4 wel stuk zwaarder op deze manier squatten

highbar squats beltless, paused, slow decent weer. ong 1 sec paused.

60x10
80x8
100x6
100x6
100x6 gingen goed, wel een verkrachting van me ego dit.

vids komen later van de squats.


leg extensions

40x20
70x10
80x25 :roflol: dit is dus de stack, slow controlled, 25 reps....
60x15 met 1 been.
80x10 met 1 been, daarna nog 15 reps met 2 benen, daarna 20kg er bij door iemand die plate op deed, nog 6 reps, toen nog 4 zonder. helemaal dood :P

de stack voor 10 reps met 1 been is wel leuk opzich :D

benen zagen er kansloos groot uit :o


laast genomen foto topic voor foto's van pumped legs.
 
Je squats zien er zo wel een heel stuk beter uit man? Goed dat je je ego aan de kant zet en techniek verbeterd:)
 
Is die paused reps niet te kort?
 
lekkere quads man, echt ziek. en eens met neet. incline press werk is redelijk overbodig.. enige wat volgens studies wel echt je bovenkant traint is low incline flyes en reverse benchpress.
 
precies.

is nou niet dat ik geen upper chest heb ofzo, mijn hele chest is fucked van de voorkant omdat de vorm gewoon echt heel slecht is in 2D.
Ach. De vorm in 3D is het enige wat telt, jongen....
 
denk dat je enkels naar binnen komen omdat je je knieen niet naar buiten duwt.
 
denk dat je enkels naar binnen komen omdat je je knieen niet naar buiten duwt.
+1. Ik heb wel eens een truukje gezien om elastiek om je knieeen te doen, en constant spanning daarop te houden tijdens een (lichte) squat.
 
denk dat je enkels naar binnen komen omdat je je knieen niet naar buiten duwt.
Komt het niet eerder, omdat hij high bar zakt alsof hij lowbar squat? Je zakt met je kont naar achter, je moet proberen meer tussen je heupen te zakken, dan moet je automatisch je knieen naar buiten duwen om ruimte te maken. Dus niet naar achteren maar naar beneden, heup en knie tegelijk buigen. Zie ook de link in mijn sig.
 
goeie legs man! Alleen van squats en extensions?

Voor legs doe ik eigenlijk alleen squats curls en extensions (en deadlifts) . Soms nog wel eens wat legpress maar meestal niet.
Leg extensions ga ik wel altijd lekker hard op :p. Tot half jankend uit dat ding komt strompelen. Curls altijd te weinig gewicht omdat dat meer pijn doet dan goed voelt.
Paused is inderdaad niet echt paused maar geef je zelf al aan. Goede legs man, sicke outsweep.
Voelde wel meer als paused dan het er uit zag, gewoon wennen ook.
lekkere quads man, echt ziek. en eens met neet. incline press werk is redelijk overbodig.. enige wat volgens studies wel echt je bovenkant traint is low incline flyes en reverse benchpress.

Thnx :) mijn upper chest loopt ook helemaal niet achter ofzo.
als je je bovenkant maar voelt met mind mussel knektie zijn die studies overbodig jwt
Heuheu
Ach. De vorm in 3D is het enige wat telt, jongen....

Haha ja alleen grappig dat ik op foto's altijd hoor dat me borst zo kut is maar irl steeds meer complimenten krijg dat dikke borst heb.
Ach. De vorm in 3D is het enige wat telt, jongen....
Dit..en ja ik ben serieus..
:o


Squat technische posts reageer ik op als ik thuis ben.
 
Squat ziet er netjes uit man, als ik jouw fysiek had had ik gestopt met benen trainen :roflol:
 
Haha ja alleen grappig dat ik op foto's altijd hoor dat me borst zo kut is maar irl steeds meer complimenten krijg dat dikke borst heb.

:o
Ik vond de foto vorige week meteen een goeie fap pic hoor. En voor het geval je twijfelt: dat was als compliment bedoeld. Misschien een rare opmerking als compliment. Maar dit is DBB, barst hier van de rare mensen :D
 
Back
Naar boven