AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • zondag wedstrijd, nu dus 2 dagen maximaal carbs loaden en uitrusten/niets doen :-) luv it!
     
    Moest eigenlijk stofzuigen, maar de stofzuiger hield er mee op. Win!
     
    Wut :eek:

    Mail gekregen van het weeshuis in Cambodja waar ik vorig jaar enkele dagen geholpen heb. Of ik interesse heb om er te gaan werken.

    Wordt een maandje poolshoogte nemen daar ipv vakantie in Cuba :)
     
    > "Hoi steensteen kan je even meekomen naar het kantoor"
    > "je bent echt een gezellige toffe gozer en erg klantvriendelijk maar je bent echt heel heel erg traag dus we verlengen je contract niet"
    < "ow jammer want met de kerst wordt het wel altijd erg druk, succes met het opleiden van een nieuwe voor die tijd
    > "oja je mag blijven tot na de kerst groet manager"

    contract verlengd en lekker bout doorwerken
     
    de wereld word een mooiere plaats omdat jij dr rondloopt mat!
    Bwa, uiteindelijk doe je zoiets ook gewoon omdat je jezelf daar goed bij voelt :o

    Vriendje staat er nog steeds volledig achter en gaat tijdens die maand uitzoeken hoe makkelijk hij er een job vindt. Zou normaal ook geen probleem mogen zijn. Dan nog 101 praktische zaken in België regelen...

    Probeer niet te hard van stapel te lopen, maar denk dat het wel eens heel snel zou kunnen gaan. Wtf gewoon :D
     
    Ja ja, wrijf het er maar in :roflol:


    Zou ik ook doen, is ook gewoon stom.
    Al is het voor mij -met mijn minimale autokennis wel echt bijna dezelfde auto. Zelfs die chromen randjes en ellende zijn hetzelfde?

    :o
     
    > "Hoi steensteen kan je even meekomen naar het kantoor"
    > "je bent echt een gezellige toffe gozer en erg klantvriendelijk maar je bent echt heel heel erg traag dus we verlengen je contract niet"
    < "ow jammer want met de kerst wordt het wel altijd erg druk, succes met het opleiden van een nieuwe voor die tijd
    > "oja je mag blijven tot na de kerst groet manager"

    contract verlengd en lekker bout doorwerken

    En je zegt nog ja ook zonder extra cash?
     

    2:00

    lijkt er op dat ze het eindelijk een beetje door krijgen.
     
    kijkt naar links.

    kijkt naar rechts.





    :o
     
    Eerste auto besteld brommbrom. Over 12 weken update in het show je item topic :)
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    :roflol:

    Eerst stellig volhouden, nee mama ik heb niet alle lepels boven!! dag later snel naar beneden alle lepels afwassen :o
     
    14 lege bakken kwark met lepels checking in
     
    Back
    Naar boven