AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sinds ik lgd van 4mg naar 8mg heb verhoogt merk ik toch stuk meer kracht :D
 
Zit nu op 15mg per dag. Wil de 2e week omhoog gooien naar 20mg. Merk nog weinig, alleen misschien wat meer pomp in rust en tijdens trainen.

OSta only ga je ook weinig van merken is mijn ervaring. Denk dat het pas wat beter wordt op 35/50mg ed.
 
OSta only ga je ook weinig van merken is mijn ervaring. Denk dat het pas wat beter wordt op 35/50mg ed.

Als je daarop moet doseren om wat te voelen van je osta kan je het beter weggooien. Osta is al ontzettend anabool op 20 mg.

Sinds ik lgd van 4mg naar 8mg heb verhoogt merk ik toch stuk meer kracht

Had jij jouw lgd nou van mijn source of een andere?
 
Laatst bewerkt:
Als je daarop moet doseren om wat te voelen van je osta kan je het beter weggooien. Osta is al ontzettend anabool op 20 mg.



Had jij jouw lgd nou van mijn source of een andere?

Kerel dat valt echt wel mee. Osta anabool op 20mg valt echt reuze mee. Je gaat er echt geen zieke gainz op pakken ofzo je moet het ook niet overdrijven.
 
Vandaag begonnen aan 6 weekjes ostarine only opbouwend naar 20mg pd. Ga in jan/feb ostarine + GW pakken dus had toch over.

Vandaag even laten meten met een inbody scan en woog 88,1 op 16,1% vet. Verwacht er niet te veel van, hoop dat het vooral mn zere schouder wat verlicht! Ben benieuwd :)
Wat heb je aan jouw schouder en wat hoop je dat de osta zal doen?
 
Wat heb je aan jouw schouder en wat hoop je dat de osta zal doen?

Vaak zeurende pijn tijdens chest oefeningen. Al vaker gelezen dat ostarine zou helpen tegen kleine blessures/pijntjes dus daarom ben ik benieuwd of het bij mij wat af doet.
 
Kerel dat valt echt wel mee. Osta anabool op 20mg valt echt reuze mee. Je gaat er echt geen zieke gainz op pakken ofzo je moet het ook niet overdrijven.

Wellicht dat jouw ostarine niet anabool is op 20 mg, als het überhaupt ostarine is dat je hebt. Ik vind het overigens wel interessant dat jij ostarine hebt gestackt met andere sarms zoals zoals rad-140 en LGD-4033, en dan vervolgens informatie verspreid over slechts één compound. Hoe kan jij oordelen over iets dat jij nooit afzonderlijk hebt gecycled?



Goed om te horen dat je vooruit gaat. :)
 
Laatst bewerkt:
Ben zondag begonnen met osta en gw. Heb sinds het begin alleen een veel hogere hartslag zowel in rust als tijdens het trainen. waar ik in rust normaal rond de 55-65 zit. ligt hij nu rond de 75-85. Ga vanavond ook mijn bloeddruk even laten controleren. Is een verhoogde hartslag normaal bij Sarms?
 
Wellicht dat jouw ostarine niet anabool is op 20 mg, als het überhaupt ostarine is dat je hebt. Ik vind het overigens wel interessant dat jij ostarine hebt gestackt met andere sarms zoals zoals rad-140 en LGD-4033, en dan vervolgens informatie verspreid over slechts één compound. Hoe kan jij oordelen over iets dat jij nooit afgezonderlijk hebt gecycled?




Goed om te horen dat je vooruit gaat. :)

Ach man prijs je eigen shit maar de hemel in ''oplichter''. Ik heb ostarine ook afzonderlijk gebruikt...
 
Ach man prijs je eigen shit maar de hemel in ''oplichter''. Ik heb ostarine ook afzonderlijk gebruikt...

Heb 5/6 maanden geleden ookal eens een sarm kuurtje gedaan met LGD4033, S4 en Mk2866.

Vind het nogal verwarrend en je word steeds lastiger om serieus te nemen. :( Je geeft aan "vrij weinig" te voelen van ostarine en komt vervolgens met de meest bizarre doseringen aanzetten. Iedereen met een gezond verstand zou dan toch twijfelen over de authenticiteit van het product.
 
Vind het nogal verwarrend en je word steeds lastiger om serieus te nemen. :( Je geeft aan "vrij weinig" te voelen van ostarine en komt vervolgens met de meest bizarre doseringen aanzetten. Iedereen met een gezond verstand zou dan toch twijfelen over de authenticiteit van het product.

Nee want ik heb S4 van dezelfde producent en heb op 50mg ed al last van nachtblinheid. Dus dan weet ik wel dat het niet ondergedoseerd is of iets. En ik geloof ook niet dat de producent zichzelf daarmee in de vingers zou snijden.
 
Ik ben zeker geïnteresseerd in Ostarine, kan iemand mij vertellen waar ik een zuivere vorm van Ostarine kan krijgen
 
Iemand enig idee hoe het zit met combineren van benzos en Sarms? Gebruik alleen Ostarine en heb zolpidem thuis. Tis geen echte benzo eigenlijk..
 
Je hebt het al over partydrugs gehad, en nu ook over Zolpi?

Is bodybuilding wel de juiste hobby voor jou of niet?
 
Iemand enig idee hoe het zit met combineren van benzos en Sarms? Gebruik alleen Ostarine en heb zolpidem thuis. Tis geen echte benzo eigenlijk..

Benzos is geen probleem. Nam laatst oxazepan voelde me er niet raar om ofzo.
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in het wereldje van sarms en ben zeer benieuwd welke stack jullie aanraden voor het behalen van lean gains en het verlagen van vetpercentage. Wat ik heb gelezen is ostarine op 30mg en gw op 20mg zeer interessant.
Ook vroeg ik mij af waar jullie goede kwaliteit sarms bestellen?

Alvast bedankt ;)
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in het wereldje van sarms en ben zeer benieuwd welke stack jullie aanraden voor het behalen van lean gains en het verlagen van vetpercentage. Wat ik heb gelezen is ostarine op 30mg en gw op 20mg zeer interessant.
Ook vroeg ik mij af waar jullie goede kwaliteit sarms bestellen?

Alvast bedankt ;)

LGD4033 10/20mg ED
S4 50/100mg ED

en evt MK677 25mg pre bed.
 
Je hebt het al over partydrugs gehad, en nu ook over Zolpi?

Is bodybuilding wel de juiste hobby voor jou of niet?
Nee dat is t niet. Omdat ik al jaren zolpidem nodig heb dus nu terwijl ik Ostarine gebruik in het uiterste van het uiterste geval misschien wil gebruiken als het geen negatief effect heeft. En omdat ik buiten m'n Ostarine "cycle" om eventueel een x partydrugs wil gebruiken maar me gewoon af vraag of het schadelijker dan normaal is als er eventueel nog wat Ostarine in m'n systeem zit.
 
Back
Naar boven