XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

Mijn squat is ook verre van mooi, maar wel een heel stuk beter dan dat het was. Ik ken alle ques, maar veel doen heeft wel geholpen.


ja pussy weight veel sets een veel reflecteren na de sets is atm het plan.
Goed bezig bro

dankuwel broeder.


Eerlijk gezegd geen idee of ik high bar of low bar squat (kijk en oordeel zelf, ben nu eigenlijk wel benieuwd) . Als ik een video van mezelf vergelijk met afbeeldingen die ik vind onder 'low bar squat', neig ik toch eerder naar low bar.. Hoe dan ook, ik sta lang niet zo ver naar voren geleund als jij en ik denk nog steeds dat daar een groot deel van het "probleem" ligt: Het zwaartepunt te ver naar voren.

dus je weet niet wat lowbar is, maar je gaat mij vertellen hoe ik lowbar moet squatten :eyes:


Als je met een low bar squat rechtop gaat staan dan krijg je dit, de bar is echt 12 cm van de middelpunt van zijn voet verwijderd.

Urb3nBc.png

dit dus, plus dat ik sws naar voren moet komen.
Goedzo, gewoon lekker eigenwijs blijven

beetje basmca gaan dus? :roflol:
Holy shit...zegt ie rustig aan op de bench..draait ie even een dergelijk volume weg @ 120kg:eek!:

ging verder wel lekker ja :D
 
dus je weet niet wat lowbar is, maar je gaat mij vertellen hoe ik lowbar moet squatten :eyes:
Ik weet goed wat low bar is. Alleen was mijn beeld bij een low bar niet hetzelfde als hoe het daadwerkelijk zou moeten inderdaad. Probeerde overigens alleen maar mee te denken om jou van je slechte form af te helpen, ondanks mijn stukje onwetendheid
 
alleen als hij die reactie heeft getypt onder invloed van veel te veel PWO

:roflol:
Ik weet goed wat low bar is. Alleen was mijn beeld bij een low bar niet hetzelfde als hoe het daadwerkelijk zou moeten inderdaad. Probeerde overigens alleen maar mee te denken om jou van je slechte form af te helpen, ondanks mijn stukje onwetendheid

voorover gaan is niet het probleem, het probleem is dat het erger word als ik omhoog kom en niet het zelfde blijft. maar bedankt.
ik kan niet rechtop squatten, zo goed als onmogelijk met lowbar voor mij.



bodypart chest triceps.
preworkout 2 scoops jack3d
time 90 mins
rating 7/10

bench

bar x reps
60x10
80x8
100x4
115x1 easyyyyy
130x1
130x1
130x1 pff zwaar VPR
115x3 paused
115x3 paused
115x3 paused paused VPR

chest press

20x10
40x6
60x5
70x7 [/b] PR[/b]
60x7
50x10

cable fly

3 sets

tricep pushdowns

5 sets.
 
Wanneer haal je mijn bench nou in? :P
 
Hnnng! Die VPR's weer:fire:
 
Nice man, die paused bench!
 
die 3e set van een volume pr. Hij had 130x1 al wel eens voor 1 set gedaan (of 2 setjes), maar nog nooit voor 3 setjes. Dus dat is dan een vpr
 
die 3e set van een volume pr. Hij had 130x1 al wel eens voor 1 set gedaan (of 2 setjes), maar nog nooit voor 3 setjes. Dus dat is dan een vpr
OK, zo KAN je het zien, maar ik vind dat VPR toch altijd binnen een set moet zijn. Met voldoende rust kan je altijd weer een setje erbij doen toch? Maar ik zie je punt.
 
OK, zo KAN je het zien, maar ik vind dat VPR toch altijd binnen een set moet zijn. Met voldoende rust kan je altijd weer een setje erbij doen toch? Maar ik zie je punt.

OK, NOU ik vind van NIET
 
Wanneer haal je mijn bench nou in? :P

one day :(
Niemand kan rechtop squatte met lowbar

Dat pleurt die er gewoon weer vanaf..

naja echt recht op niet nee, maar sommige mensen kunnen nog redelijk rechtop komen.

veel mensen denken bij mij dat het niet goede form is omdat ik redelijk ver voorover ga, maar dat is de enige manier voor mij.
Lekkere bankbonks bas

Hnnng! Die VPR's weer:fire:
:D
Waar staat die V voor bij VPR?
dat dus ;)
Nice man, die paused bench!
Goed gedrukt man. :thumb:
lekker gedrukt!

:D
130 x 1. Goed VPR :p
die 3e set van een volume pr. Hij had 130x1 al wel eens voor 1 set gedaan (of 2 setjes), maar nog nooit voor 3 setjes. Dus dat is dan een vpr
ja weer dat dus :o
OK, zo KAN je het zien, maar ik vind dat VPR toch altijd binnen een set moet zijn. Met voldoende rust kan je altijd weer een setje erbij doen toch? Maar ik zie je punt.

nieuwe max aantel reps met een gewicht in 1 set, PR
nieuwe max aantel reps met gewicht verdeeld over meerdere sets, VPR



OK, NOU ik vind van NIET
IK VIND HELEMAAL MOOI

ik vind ghelemaal mooi.
 
naja echt recht op niet nee, maar sommige mensen kunnen nog redelijk rechtop komen.

veel mensen denken bij mij dat het niet goede form is omdat ik redelijk ver voorover ga, maar dat is de enige manier voor mij.

Dat heb ik ook, alleen ik squat niet zo veel :(
 
Back
Naar boven