Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Stunna houdt jou voor de gek. Je mag daar geen reclame meer voor maken, de eerst volgende kreeg een kaart/ban is al paar keer gezegd.
Zal je niet reporten hoor Robke!
 
Ik heb hem al gereport!
 
Stunna houdt jou voor de gek. Je mag daar geen reclame meer voor maken, de eerst volgende kreeg een kaart/ban is al paar keer gezegd.
Zal je niet reporten hoor Robke!

Totally unaware :D Is toch gewoon een site met kledij? Heeft toch niets met sponsors ofzo te maken?

Ik heb hem al gereport!

:roflol:
 
Hoe weet je dat die ap nep is? Misschien is die kerel wel rich as fuck?

Aan de rest van zijn shit te zien en omdat de helft van de buitenlanders met fake ap loopt acht ik de kans klein dat hij een echte draagt en nog bij training ook. Is gewoon kansloos. Als die 50k voor een klokje kan lappen ga je geen 25 euro abo nemen lijkt mij.
 
Stunna houdt jou voor de gek. Je mag daar geen reclame meer voor maken, de eerst volgende kreeg een kaart/ban is al paar keer gezegd.
Zal je niet reporten hoor Robke!

Ja omdat iedereen er grappen van ging maken, als iemand er serieus om vraagt is er niks aan de hand hoor. Ik geef dbbers ook altijd kadoootjezz
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
Haha ecto


Nee grapje moeilijk buff man!
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
Tering wat groot gpro
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
Hnnnnngg nice GPRO wat weegt dat?
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
219426q.jpg


Einde bulk. 85kg 13/14%(?) @ 1,85. Doe nu een kleine cut van een week of 4 en zet dan m'n cleane winterbulk in.

Edit: in before bh opmerking :)
 
Krijg je zo moeilijk maaltijden weg dan? Wel sick hoeveel je borst is bijgetrokken man, bewust anders gepakt qua training/frequentie?
 
Krijg je zo moeilijk maaltijden weg dan? Wel sick hoeveel je borst is bijgetrokken man, bewust anders gepakt qua training/frequentie?

Echt opnieuw leren benchen na 4 jaar trainen. Zelf gedaan overigens want niemand kon het me vertellen
 
Back
Naar boven