MuscleMeat

Zweten door shirt strak bij oksels? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

barebald

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
4.543
Waardering
833
Lengte
1m78
Massa
90kg
ik merk dat ik bij t shirts altijd in de loop van de dag begin te zweten, temperatuur van de ruimte maakt niet uit. Merk dat dit vrijwel altijd voorkomt bij shirts die bij de schouders (vrij) strak zitten.

Je kan natuurlijk zeggen "koop shirts in grotere maat", maar dan heb je meestal een ruk pasvorm, een veel te lang shirt, lubberende onderkant etc..

Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem, wat doen jullie hier tegen?
 
Ik heb idd Odorex gehaald laatst.. Werkt wel goed, maar kan me niet voorstellen dat het erg goed is om gedurende langere tijd te gebruiken als het je hele oksel functie blokkeert :roflol:
 
Ik heb idd Odorex gehaald laatst.. Werkt wel goed, maar kan me niet voorstellen dat het erg goed is om gedurende langere tijd te gebruiken als het je hele oksel functie blokkeert :roflol:

Waarom niet? Het is niet dat je je hele lichaam afsluit en niet kan transpireren.
 
Heb hetzelfde, gebruik odaban (werkte beter dan odorex). Sluit je oksel misschien maar voel het op andere plekken (lees: lekkere zweetnaad :p) Andere opties zijn er niet echt, behalve ander materiaal van t-shirts dragen. Het is kut maar heb zelf nog geen betere oplossing gevonden.

Vind die axe black wel goed werken opzich. Welke deo's gebruiken jullie?
 
heb het niet maar kun je gewoon niet een goede roller meenemen zodat het niet stinkt?
 
heb het niet maar kun je gewoon niet een goede roller meenemen zodat het niet stinkt?
gefeliciteerd, je hebt nu een gigantische zweetplek onder je oksel maar hij stinkt in ieder geval niet!
 
heb het niet maar kun je gewoon niet een goede roller meenemen zodat het niet stinkt?
Als ik een roller ga gebruiken zweet ik me helemaal de tering in man, meerdere merken al geprobeerd :roflol:
Waar koop je die odaban? Beetje afwisselen, lees veel dat Odorex na verloop ook steeds minder goed gaat werken
 
Gewoon armen strak langs lichaam houden hele dag. Problem solved.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Heb hetzelfde, gebruik odaban (werkte beter dan odorex). Sluit je oksel misschien maar voel het op andere plekken (lees: lekkere zweetnaad :p) Andere opties zijn er niet echt, behalve ander materiaal van t-shirts dragen. Het is kut maar heb zelf nog geen betere oplossing gevonden.

Vind die axe black wel goed werken opzich. Welke deo's gebruiken jullie?
Als ik een roller ga gebruiken zweet ik me helemaal de tering in man, meerdere merken al geprobeerd :roflol:
Waar koop je die odaban? Beetje afwisselen, lees veel dat Odorex na verloop ook steeds minder goed gaat werken
Ik gebruik ook al kleine 6 jaar odaban inmiddels. Heel erg tevreden over.

Ik bestel het hier: http://www.odabanwebwinkel.nl/

Nee ik heb geen aandelen.
 
Als ik een roller ga gebruiken zweet ik me helemaal de tering in man, meerdere merken al geprobeerd :roflol:
Waar koop je die odaban? Beetje afwisselen, lees veel dat Odorex na verloop ook steeds minder goed gaat werken

Kruidvat gewoon, geen gekut met bestellen :)
 
Back
Naar boven