XXL Nutrition

traindirty on juice (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jammer man, zou toch een keer mt proberen, je moet die verhalen eens lezen. Mensen die op 40mcg beginnen en hele dag voor zich uit starten op de bank haha
hahaha niet alles wat op internet staat geloven:P

nee ik hoor vaker positieve verhalen van hun clen maar 40eu voor doosje clen is me iets te veel, voorheen kreeg ik ze voor de helft
 
gister benen getrained;

4setjes squat
60kgx20
80kgx15
100kgx12
120kgx8

front squat
3x60kgx12

leg press
3x400kgx15 slow reps helemaal diep

leggpress met rode recistance bands
3x80kgx15 tenen naar elkaar toewijzend en hele beweging met aangespande quads uitvoeren kracht op de binnenkant van de voet.

hierna superset
lying leg curls
en leg extension


lying leg curls maar dan duw je met je handen van je af zodat je niet kan cheaten en alleen je hamstrings gebruikt, hierdoor kan je niet hoog gaan in gewicht.
gewicht stond op 35kg en 4 setjes van 15 gedaan, reps worden hier echt heel langzaam uitgevoerd en de quads span je aan als je naar onder gaat zodat je je hamstrings uitstrekt.

superset met leg extension
hier hou je een fles tussen je knie en span je je bovenbenen gedurende set helemaal aan, ook dit word in een trage tempo uitgevoerd.
4x45kgx10


hierna standing calfs en sitted calfs gesuperset
standing = 4x100kgx15
sitted 4x30kg15


na de training helemaal stuk, vanmorge gewoon dikke verzuring in hamstrings
 
vandaag borst, schouder triceps getrained;

incline bench
60kgx20
3x80kgx12

benchpress
3x70kgx12

incline smith press
50kgx15
40kgx12
30kgx10

cable fly
3x20kgx12


hammer shoulder machine '(gewicht is perkant)
20kgx20
30kgx12
2x25kgx12

z-bar front raise
3,75kg per kant 3x12reps

tricep ropes
3x20kg

superset met
tricep pushdown


hierna gedoucht en naar huis,

merk dat 3split training me echt kapot maakt, maar de pomp is freaky.
 
hmm haha ik hoop dat mn clen wel werkt, heb 2 doosjes ervan namelijk.
als ik van de oxy vochtiger word of bloat dan gooi ik hem weg en ga ik weer op de iraanse hg anadrols.


Ja, zijn echt tering calorieen, gelukkig wel 200gr kipfilet en 200gr pangafilet, valt er nog beetje te kauwen.

Ik hou t tot nu toe wel easy vol moet ik zeggen maar na 2 weken ga ik weer op normale calorieen langzamerhand.

je mag het altijd na mij sturen :D
 
haha komt goed bro,

net ff boodschappen gedaan lopend. dikke pomp in kuiten haha
Haha lekker bro. Had ik van de winny moest goed tempo door lopen na de winkel . Had dikke pomp in me schenen man. Zag er niet uit haha
 
Haha lekker bro. Had ik van de winny moest goed tempo door lopen na de winkel . Had dikke pomp in me schenen man. Zag er niet uit haha

haha ik heb t van de tren, opzich wel lekker maar niet als je met hele hand vol boodschappen een hele stuk terug moet lopen.

clen nog niet aan begonnen trouwens, nog niet ontvangen zal wel wat fout bij de post zijn geweest.
 
haha ik heb t van de tren, opzich wel lekker maar niet als je met hele hand vol boodschappen een hele stuk terug moet lopen.

clen nog niet aan begonnen trouwens, nog niet ontvangen zal wel wat fout bij de post zijn geweest.
Gebruikte toen ook tren kon ook nog daar van komen dus haha.

Ah oke man ben er even mee gestopt had zieke hoofdpijn ben benieuwt hoe het bij jou gaat!
 
Gebruikte toen ook tren kon ook nog daar van komen dus haha.

Ah oke man ben er even mee gestopt had zieke hoofdpijn ben benieuwt hoe het bij jou gaat!

tren staat indd bekend om de back en calf pumps,.

bij mij gaat t lekker, heb nog geloof ik 6 vials bionische helaas, hierna over op primus.

trainingen gaan ook lekker, veel kracht en volume.

Dieet maakt me wel aggresief, ben ook minder sociaal als voorheen.

ga zo rug, traps en 1 oefening biceps doen en hopelijk ook buik.

ik moet echt motivatie zoeken om buik te trainen.
 
tren staat indd bekend om de back en calf pumps,.

bij mij gaat t lekker, heb nog geloof ik 6 vials bionische helaas, hierna over op primus.

trainingen gaan ook lekker, veel kracht en volume.

Dieet maakt me wel aggresief, ben ook minder sociaal als voorheen.

ga zo rug, traps en 1 oefening biceps doen en hopelijk ook buik.

ik moet echt motivatie zoeken om buik te trainen.
Hopelijk ga je net zo lekker op primus. Zit pas eind week 2 maar voel me soms licht geiriteerd. Hoop niet dat ik net zo opgefokt word als de eerste keer tren(ace) zette maar 50 mg ed haha. Nu 500 tren e. Nu voornamelijk omdat ik moe en honger heb. En als mense dan gaan lope zeike he..
Ja buik moet ik me ook echt toe dwingen maar goed hoort er bij haha
 
Hopelijk ga je net zo lekker op primus. Zit pas eind week 2 maar voel me soms licht geiriteerd. Hoop niet dat ik net zo opgefokt word als de eerste keer tren(ace) zette maar 50 mg ed haha. Nu 500 tren e. Nu voornamelijk omdat ik moe en honger heb. En als mense dan gaan lope zeike he..
Ja buik moet ik me ook echt toe dwingen maar goed hoort er bij haha

haha lekker bro, laat me weten hoe t gaat.

vandaag rug, traps en biceps getrained;

begon met dbb rows
32kgx15reps slow
36kgx15reps slow
2x40kgx12 reps slow

sitted row machine
2x65kgx15
80kgx12

lat pulldown
2x 65kg x 15
85kg x 8

reverse lat pulldown
35kg perkant 3x15

voor traps;
reverse fly
10kgx15
2x12kgx12

barbell shrugs
60kgx 15
2x80kgx 12

zbar bicep curl
10kg perkant 2 stjes van 12

en dbb curl 1 setje tot fail

hierna nog 2 oefeningen buik 3x15 en naar huis.
 
Zaterdag benen getrained, meer volume als kracht maar gewicht was toch wel hoog.

ook meteen 40mcg clen van up genomen,

zondag gecheat en een rustdag gehad. Vrij weinig gecheat eigenlijk, heb wel zakje chips en beetje ijs en wat fruit etc naar binnen gewerkt maar niet zoals voorheen gecheat.

heb 120gr ongekookt rijst (wel met zout en olie), 400gr aardappelen, 350gr kipfilet en 500gr broccoli gegeten als avond eten, en voor de rest 2 stukjes cake.


ook hier 40mcg clen genomen in de morgen.


vandaag wederom 40mcg clen en ga morgen verhogen naar 80mcg.

ga zo injecten en om 5uur borst schouder en triceps trainen.

ben de laatste tijd echt abnormaal geil, heledag door gewoon.


schema is nu;

2x500mg tren e (ma en do)
2x250mg test e (ma en do) > wellicht ga ik weer verlagen naar 250mg
75mcg hg t3 ed
40mcg clen ed
 
gram tren per week :O ?
Ja toch wel al een tijdje. Eerste 6-8 weken had ik gram tren van ep, maar was zwaar ondergedoseerd,

Toen bionische pharma en na 3 weken knalde die er lekker in, heb mog 6 vials over hierna ga ik op primus.

1gr tren e of 100mg tren a ed? Kies ik voor de ace, vond de pomp tijdens de traning van ace veel harder en voelde me er beter op.

Na elke inject (ma end do) ben ik een klootzak en word ik om de kleinste dingn echt geïrriteerd. Heb een meisje leren kennen en elke ma en do hebben we ruzie omdat ik me ergens aan stoor ofso, gelukkig maak ik het daarna wel meteen goed haha maar best vervelend voor haar. Ze weet overigens niet dat ik kuur.


Net inject linker been gedaan door een ader heen geprikt. Inject ging pijnloos en goed, ook gee trenhoest of iets. Spuit eruit getrokken spoot er bloed uit mn been haha. Niets ernstig ofso maar voelde eigelijk niet dat ik een ader doorboorde, want naald gleed er heel fijn in.
 
wel zieke dosering man. succes!

mwuah het is wel hoog, Ben nu 10 weken bezig, en gebruik nu 3 weken bionische. De resterende 7 weken op ep, en die was echt zwaar ondergedoseerd. In mijn log staat er in week 5-6 dat ik nog geen enkel bijwerking heb gehad, ook geen extra zweten tijdens trainen, als ik nu naar de jumbo loop (is 5min lopen) zweet ik me verrot.
 
Vandaag borst getrained met mn broer,

We begonnen met 7min warmlopen op loopband, dikste pomp in kuiten en scheen, (zelfs nu nog)

Daarna 4sets incline bench
20x50kg
12x80
12x80
6x100

Benchpress
20x50kg
12x80
8x100

Db press
3x26kg draaiend naar boven

Incline hammer press
3x 20kg perkant x 12reps

cable fly
3x20

Hierna ben jk alleen verder gaan trainen,

Barbel shoulder press
20x30kg
15x35kg
2x12x40kg

Dbb front raise
3x 12x16kg

One arm side raise zonder cheat
3x 12x8kg

Tricep 2 oefeningen en naar huis gegaan.
 
gaat lekker zo te lezen! :)
hoe gaat het met de oxy's ondertussen?
 
gaat lekker zo te lezen! :)
hoe gaat het met de oxy's ondertussen?

gaat indd wel lekker, ga carbs nu weer wat uppen omdat ik niet de juiste volume krijg met low carbs.

oxy's liggen nog in de kast, ga denkik over 4-5 weken erin gooien. Maar eerst een bloedtest voordat ik eraan begin,
 
Ahh yes snap ik, hoe staat ondertussen met je vetverlies ?
 
Back
Naar boven