XXL Nutrition

herstel log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


beetje overdreven ik kan best pull en chin ups doen. Denk 8 max oid nu?

maar vind lat pull downs geschikter om te pompen nu omdat chins/pull ups nog niet altijd soepel gaan

die squats,

fking mirin :roflol:


bench gainzz altijd goed :thumb:

tnx brah. Zal ik dan toch ooit 100 benchen?

Mooie uitvoering op je oefeningen 

tnx, afgelopen maanden wel de tijd genomen om aan techniek te werken. Gelukkig lijkt dat zich uit te betalen in soepele lifts :)
 
week 3 -1

kniebuigen
147.5x5x6 pr
ging nog hard

bankdrukken
62.5x2x6 vpr
goehoeed

snatch:
40x1
45x1
50x1
52.5x1
55x0x2
meh :(

overhead press
42.5x6x2
50x1
55x1 pr :o

sldl
75x6x2
80x6x2

speciaal voor Bosshogg

chin ups
bwx8
bwx5x2
 
...x0x2 filmpje! :D
Tip die ik kreeg, nooit eindigen met een fail. Doe dan nog 1 back-off set die je wel pakt.
 
squats zijn wel een beetje rommelig.

...x0x2 filmpje! :D
Tip die ik kreeg, nooit eindigen met een fail. Doe dan nog 1 back-off set die je wel pakt.

toen was mn telefoon uitgevallen :( Eerste setjes wel gefilmd, techniek blijft drama
 
Zie nu je tags van dit topic pas :roflol:
maar mirin sqaut
 
wekker vergeten te zetten, daardoor tentamen gemist. Erg boos op mezelf, trainen om wat frutraties kwijt te kunnen

sumo deadlift
130x2
160x2
180x1
200x1
215xf
215x1 :cool:
3x bw deadlift en evenaring van mijn all time pr


thats it. Mede mogelijk gemaat door:
goat deadlift muziek :thumb:
 
Nice

wekker vergeten te zetten, daardoor tentamen gemist. Erg boos op mezelf, trainen om wat frutraties kwijt te kunnen

Jan kwam in mijn tentamen (srs) en toen hoorde ik een malloot ´JAAAAAAAAAAn´ schreeuwen.

So much wow.
 
goede deadlift
maar die muziek:roflol: daar zou ik echt niets op kunnen doen
 
Lekker die deadlift!
 
Opzich niet verkeerd voor je BW die deadlift. Nu mag je even in de powerhouse chat braggen over je deadlift, dit begint erop te lijken man. Ik zie het nu toch niet, dus je hoeft ook niet bang te zijn voor haterzzzzz.
 
Flinke kracht heb je man, zeker op dat bw. Nog doelen voor eind van het jaar?
 
Nice



Jan kwam in mijn tentamen (srs) en toen hoorde ik een malloot ´JAAAAAAAAAAn´ schreeuwen.

So much wow.

tnx brah.

gr Jan

goede deadlift
maar die muziek:roflol: daar zou ik echt niets op kunnen doen

tnx brah, ik deadlift echt het fijnst hier op. Heb veel dingen geprobeerd, maar dit geeft me echt focus, agressie en doorzettigsvermogen.

Lekker die deadlift!

tnx :D

Opzich niet verkeerd voor je BW die deadlift. Nu mag je even in de powerhouse chat braggen over je deadlift, dit begint erop te lijken man. Ik zie het nu toch niet, dus je hoeft ook niet bang te zijn voor haterzzzzz.

nationale top waardig. Niet vergeten dat er meer zure personen in de chat zitten he :p

Goeie schreeuw/10

:o

266px-The_Scream.jpg

Flinke kracht heb je man, zeker op dat bw. Nog doelen voor eind van het jaar?

tnx brah. Dit was eigenlijk het doel :o 3x bw deadlift. 220 of 225 zou wel erg nice zijn. 220 is een gewicht dat me al lang dwars zit :p
 
basmca is proud.

ramgoede schreew ook.



3x bw.

lifetime goal.

when will it be my turn.
 
Damn die deadlift! Krijg ik nog een eervolle vermelding als je iedereen crusht op die wedstrijd? :D
 
brede grip op de bench heb je. denk je dat dat optimaal is voor jou? als ik jou was zou ik meer massa aanvreten gaat je bench ook veel meer omhoog wss
 
brede grip op de bench heb je. denk je dat dat optimaal is voor jou? als ik jou was zou ik meer massa aanvreten gaat je bench ook veel meer omhoog wss

middelvinger op de ringen ongeveer. Benchte vroeger altijd heel smal, maar dat voelde altijd raar. Heb het spelletje met bank de laatste tijd eindelijk door :D

eten is het grote probleem, ging dat maar...

basmca is proud.

ramgoede schreew ook.



3x bw.

lifetime goal.

when will it be my turn.

gewoon cutten naar 72kg :P

Damn die deadlift! Krijg ik nog een eervolle vermelding als je iedereen crusht op die wedstrijd? :D

zou het graag doen, maa er zit zeker geen podium, laat staan een 1ste plaats in voor mij
 
Holy shit. Goede schreeuw :roflol:. Gefeliciteerd met de PR mane!
 
Back
Naar boven