AndroidHealthClinic

Onhygiënische omstandigheden in ug lab (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal zeker een kern van waarheid in zitten, maar zal ook zeker overdreven worden gezien het 'nieuws' is...
 
Slechts 1 man in een paar jaar is hier voor vervolgd.. Dat is dweilen met de kraan open.. Haha wat een knurft :roflol:

Wilt u ook een beetje MDMA bij uw testosteron meneer?
 
Ik zat te lezen en deze jongens maken ook Organon na, dus bij deze iemand bekend welke producten?
 
Die Herman Ram slaat altijd zo door, maakt er zo een persoonlijke strijd van. Als een klein kind die meer speelgoed wil om op anabolen te kunnen jagen.
 
Welk merk verdeelden ze?
 
Hierom zal ik het liefst spullen hebben van de apotheek.
 
Uit een onderzoek in 2009 blijkt.... hij loot al 6 jaar achter :D

Kuurtje Winny bleek MDMA te zijn
 
Daarom dat mijn volgende kuur Pharma grade gaat zijn, ben benieuwd om het verschil te voelen
 
Ug wordt toch stiekem zwaar onderschat tov pg
 
Ik zag een foto met rood witte afbeeldingen voorbij komen. Die kan natuurlijk ook gewoon van het internet zijn geplukt. Even terug zoeken.

edit: bron van de foto is Politie Den Haag, valt niet te concluderen dat het om EP gaat.
 
Ja moest ik bestellen is ook via vertrouwingspersoon die hier bij ons iedereen voorbereid op wedstrijden, die besteld rechtstreeks uit apotheek erges in Azië of hij had het ook eens over New Mexico denk ik waar aas legaal te kopen is, hij laat dat dat zo overkomen is sowieso hg of zoals ik zij rechtstreeks uit apotheek, hij had het ook eens over balkan pharm ma da weet ik ni zkr of die pg is
 
Heb toevallig gisteren iets gehoord op de radio dat er xtc-pillen zijn gevonden waar anabolen inzaten? Waarom doe je dat, om spierschade tijdens de festivals te beperken ofzo? :D
 
Heb toevallig gisteren iets gehoord op de radio dat er xtc-pillen zijn gevonden waar anabolen inzaten? Waarom doe je dat, om spierschade tijdens de festivals te beperken ofzo? :D
Wordt clenbuterol ook niet als een anabol gezien
Kun je best wappy van zijn
 
Wordt clenbuterol ook niet als een anabol gezien
Kun je best wappy van zijn
Geen idee, kan ook. Maar het ging op 'spieropbouwende stoffen gevonden in xtc-pillen'
 
Back
Naar boven