AndroidHealthClinic

traindirty on juice (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zondag cheatday gehad, mam had flinke pizza's gemaakt, goed kunnen cheaten. Verder wat vlaai gegeten en ijs.

Maandag borst,schouder,tricep getrained,

toen ik wakker werd stond ik echt goed vol. Heb zelfde zo goed smorgens vroeg bijgestaan, omdat caff en t3 mij flat laten ogen totdat ik carbload.

incline bp;
20x60kg
15x80kg
10x100kg
8x100kg en dan droppen tot 60kg tot fail

bp
15x80kg
2x10x100kg

incline hammer press
3x12x20kg perkant

cable fly
3x12x20kg perkant

shoulder db press (minimaal anderhalf jaar niet meer gedaan)
20x20kg
15x24kg
2x10x28kg

zbar front raise
2.5kg perkant 15reps
2 setjes 3,75kg perkant 12reps

one arm side raise strict
3 setjes van 12x8kg

cable tricep pushdown
3x20kg


Tijdens training werd me 3x gevraagd door random persons of ik nog natty ben, vraag niet beantwoord. Begint moeilijk te worden om zulke mensen te negeren,


vandaag 160mcg clen genomen, merk hier duidelijk veel bijwerkingen. alles trilt letterlijk, en ik zie en hoor ook hele vage rare dingen. Soms lijkt het alsof iemand me roept maar dan is er niemand.

Ga morgen weer terug naar 120mcg.
 
Ik vind het vreemd dat ik van die tren mix van primus geen trenhoest krijg... Misschien toch maar eens die van malay proberen

Zolang jij niet in/door een adertje komt ga je geen hoest krijgen lijkt me..?
 
Zolang jij niet in/door een adertje komt ga je geen hoest krijgen lijkt me..?
niet altijd, heb soms dat ik 100% niet een ader heb geraakt maar toch een chemische smaak krijg in mn tong. En met van gs raak ik 100% bewust een ader en kreeg ik geen trenhoest.
 
niet altijd, heb soms dat ik 100% niet een ader heb geraakt maar toch een chemische smaak krijg in mn tong. En met van gs raak ik 100% bewust een ader en kreeg ik geen trenhoest.

Hoe weet jij 100% zeker dat niet door een ader heen bent gegaan? Lijkt me niet echt mogelijk dit te merken? (bedoel dus niet rechtstreeks in de ader injecteren he) Zit altijd gear aan de top van de naald, als jij die ader dan penetreert krijg je een hoestje <3
 
omdat ik 100% wist dat de tren van gs troep was, heb toen bewust beetje bloedgetrokkken en een beetje tren geinjecteerd. Had de tren toen ook via hun website besteld en hun hier een mail overgestuurd. Ze zeide dat ik bij mn volgende bestelling 50% korting kreeg.
 
:roflol: met opzet gear in je vein spuiten? you wot mate
 
:roflol: met opzet gear in je vein spuiten? you wot mate
ja ik zat op 2ml ed ("78mg per ml geloof ik?) en zat voorheen op legit ep tren maar al mn sides gingen gewoon weg, ik wou mn tren testen of die legit was en dat was die dus niet. Had toen weer van ep gehaald en die was nog wel oke (rond feb/maart)
 
ja ik zat op 2ml ed ("78mg per ml geloof ik?) en zat voorheen op legit ep tren maar al mn sides gingen gewoon weg, ik wou mn tren testen of die legit was en dat was die dus niet. Had toen weer van ep gehaald en die was nog wel oke (rond feb/maart)

Heb ik ook wel eens op de shooting range, als mn glock hapert kijk ik vaak in de loop terwijl ik de trekker overhaal. (ok misschien wat overdreven voorbeeld, maar serieus wtf ouwe:roflol:)
 
Heb ik ook wel eens op de shooting range, als mn glock hapert kijk ik vaak in de loop terwijl ik de trekker overhaal. (ok misschien wat overdreven voorbeeld, maar serieus wtf ouwe:roflol:)
hahaha ik wist dat die troep was, met legit tren ga je dat uiteraard niet doen. was gewoon onzin en hun bold trouwens ook. Test weetik niet zo had toen al een kut libido voordat ik met gs begon en heb nog 2 vials test prop over. ga deze wel een keertje testen.
 
Je zit goed bij PRL bro ;) geef het wat tijd je zal nog zien. beste voor mij persoonlijk in jaren tijd en heb ze allemaal gehad noem maar op EP, UP, LYY, BD, GS, MG, Genesis, AP, Baltic, abu's etc....
 
Hoe weet jij 100% zeker dat niet door een ader heen bent gegaan? Lijkt me niet echt mogelijk dit te merken? (bedoel dus niet rechtstreeks in de ader injecteren he) Zit altijd gear aan de top van de naald, als jij die ader dan penetreert krijg je een hoestje <3

gelukkig nog nooit tren hoest gehad ben er soms wel bang voor als ik die verhalen zie. Iemand die ik ken is ook nokkie gegaan daar door (zeg die)

vandaag 160mcg clen genomen, merk hier duidelijk veel bijwerkingen. alles trilt letterlijk, en ik zie en hoor ook hele vage rare dingen. Soms lijkt het alsof iemand me roept maar dan is er niemand.
bro je neem toch geen UP op 180? :roflol: ik ga kapot op 100-120.
 
Haha nokkie ben ik nog niet gegaan, heb soms wel dat ik bijna stik. Dat is geen pretje. Vraag me daarna altijd af waar ik mee bezig ben.
 
Haha nokkie ben ik nog niet gegaan, heb soms wel dat ik bijna stik. Dat is geen pretje. Vraag me daarna altijd af waar ik mee bezig ben.

God zege mij dat ik het nooit krijg :roflol: lijkt me niets vooral als dat ding je je been zit of zo lekker dan....
 
Haha nokkie ben ik nog niet gegaan, heb soms wel dat ik bijna stik. Dat is geen pretje. Vraag me daarna altijd af waar ik mee bezig ben.

Vragen wij ons ook af :D
 
gelukkig nog nooit tren hoest gehad ben er soms wel bang voor als ik die verhalen zie. Iemand die ik ken is ook nokkie gegaan daar door (zeg die)


bro je neem toch geen UP op 180? :roflol: ik ga kapot op 100-120.


met tren ace heb ik een keer echt overmoeten geven door de trenhoest, voordeel van trenhoest is dat je der freaky bij staat helemaal rood aders staan op knallen hahaha:P maar je hebt heledag een hele vieze nasmaak in je tong.

uhh nee 140 van up:P.. en 400mg caffeine. Vandaag was de laatste dag ga 2 weken off en bloedprikken net voorrdat ik weer begin.
 
met tren ace heb ik een keer echt overmoeten geven door de trenhoest, voordeel van trenhoest is dat je der freaky bij staat helemaal rood aders staan op knallen hahaha:P maar je hebt heledag een hele vieze nasmaak in je tong.

uhh nee 140 van up:P.. en 400mg caffeine. Vandaag was de laatste dag ga 2 weken off en bloedprikken net voorrdat ik weer begin.

haha nou ik sla dat freaky look graag over, ik begin maandag weer met clen dacht altijd dat je geen caffeine bij mog nemen
 
haha nou ik sla dat freaky look graag over, ik begin maandag weer met clen dacht altijd dat je geen caffeine bij mog nemen
oh dat wist ik niet... heb je er een bron van?

Je voelt trenhoest meestal aankomen als je tijdens je injecte een paar keer slikt en je krijgt een vies smaakje moet je meteen stoppen want dan ben je doorgeschoven of iets dieper geprikt en alsnog een adertje geraakt. Ga je door injecteren dan knal je alles in je bloedbaan haha.

ik had gisteren tijdens inject toen ik op t helft was een wss de naald iets te ver doorgedrukt raakte een adertje ging voor de zekerheid paar keer slikken en kreeg een vieze nasmaak (erg chemisch en prikt aan de punt van je tong) meteen naald terug getrokken en andere plaats geinject.
 
Haha, race tegen de klok als je trenhoest voelt opkomen terwijl je nog 3ML je quad in moet duwen... Zweten etc.. Bad times
 
Back
Naar boven