MuscleMeat

"Natty kan je niks bereiken" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee dat zeker maar doen alsof het niet kan is het andere uiterste. Het gaat hier om meningen gezien het forum is dus niets is hier waarheid, dus kan dat ook bij alles hier vermelden. Denk we allemaal maar een sig moeten maken met 'dit is mijn waarheid, bepaal je eigen waarheid' om het nog maar even te benadrukken voor diegene die wel alles voor waarheid aannemen.

Ja klopt. En nee, ik heb 140 banken binnen een paar maanden nooit beweerd.

Dat is het probleem hier ook vaak (niet alleen hier trouwens), de meesten geraken niet verder dan hun eigen perceptie. Je moet alles een beetje in een context plaatsen en niet in extremen denken. Extremen als voorbeeld aanhalen is zinloos voor de gemiddelde trainée.

Dan was je post wat onduidelijk want ik haalde het er ook uit, de meesten hier denk ik. ;)
 
Dat is het probleem hier ook vaak (niet alleen hier trouwens), de meesten geraken niet verder dan hun eigen perceptie. Je moet alles een beetje in een context plaatsen en niet in extremen denken. Extremen als voorbeeld aanhalen is zinloos voor de gemiddelde trainée.

Dan was je post wat onduidelijk want ik haalde het er ook uit, de meesten hier denk ik. ;)

Oke. Ik gaf alleen antwoord. En wat betreft de extremen, we hebben het hier over wat mogelijk is, niet over wat onmogelijk is... Gelukkig zijn we het er dan wel over eens dat dit mogelijk is, maar dat niet iedereen dit bereikt en sommigen het nooit zullen bereiken.
 
Je kan het natuurlijk ook omdraaien. Ik weet niet of dit het geval was, maar genen is natuurlijk een gemakkelijk excuus om bij iemand te plaatsen die wel passie voor de sport heeft en op simplistische wijze zijn voeding invult, maar wel de juiste zaken eet. Als jij niet goed weet hoe je met voeding hormonen en herstel moet beinvloeden en iemand doet het zelf beter dan gaat hij ook beter vooruit. Misschien nam hij z'n voeding wel serieus maar was dat volgens jou niet serieus?

Ik ken zelf ook zo iemand waar jij misschien van zou zeggen (en nu ook meerdere om mij heen) dat hij goeie genen heeft. Ik zie het toch anders, die jongen:
- Eet elke dag 2 haringen (vol creatine en goede vetten);
- Eet elke dag minimaal een half pak brinta, merendeel direct na de training;
- Eet elke dag 4 bakken kwark, 2 biefstukken en 2x per dag groene groenten, nog wat eiwitpoeder en wat sneeen brood.
- Hij telt alleen zijn kcal's niet.

Naar mijn mening heeft bovenstaande veel meer potentie om te groeien dan de standaard voedingschematjes die ik hier dagelijks voorbij zie komen en waar ik m'n vraagtekens bij zet. Hij zit trouwens na 1,5 jaar trainen op ca 145kg bankdrukken, vind ik niet slecht, had ik zelf ook na 1,5 jaar trainen. Heeft vrij weinig met genen te maken, bij mij kwam het door een pak a 500gr brinta op een dag weg te kanen. Ik begon ook met 50kg bankdrukken en werd niet sterk toen ik niet goed at en trainde.

Je hebt inderdaad gelijk, maar je beweert wel dat je 145 kg na 18 maanden trainen hebt bereikt, terwijl je in de realiteit na 16 maanden op 95 zat.. Of is dit jouw waarheid dat je na anderhalf jaar op 145 zat?
 
Je hebt inderdaad gelijk, maar je beweert wel dat je 145 kg na 18 maanden trainen hebt bereikt, terwijl je in de realiteit na 16 maanden op 95 zat.. Of is dit jouw waarheid dat je na anderhalf jaar op 145 zat?
From Bambix to Brinta = +140kg benchen.
 
VWr6Ih.jpg
 
B_1Y4FxU0AAKXz2.jpg

OnomeEggerdoublebi.jpg


Hoe zit het met die gasten zoals Davey Koch en Onomme Egger.. die zijn 18/19 en al huge. Beginnen zij op hun 15/16e al met kuren ofzo?
 
Hoe zit het met die gasten zoals Davey Koch en Onomme Egger.. die zijn 18/19 en al huge. Beginnen zij op hun 15/16e al met kuren ofzo?

eerste is niet echt huge.........

2de zal indd wel minimaal jaar aan de gear zitten, waarschijnlijk langer
 
Hoeveel sokken heeft die bovenste dude wel niet in zn onderbroek gedouwd
 
Als je niet gebruikt zijn je kansen beperkt zo goed als in elke sport.

En inderdaad wat heb je er voor over om bij de top te komen? Wat zijn jou ambities? Dit verhaal kan je uit meerdere perspectieven bekijken.

Feit is gewoon als je niet gebruikt ben je beperkt. Of je het wil of niet :)

Je kan ook nooit weten of iemand 100 % niks gebruikt ben je 24 uur bij diegene nee dus je weet het niet.

8 maaltijden en geen vetten dit is grappig.

Klinkklare onzin, "zo goed als in elke sport"
 
Meeste mensen ontwikkelen die extreem met bodybuilding bezig zijn, Body dysmorphic disorder.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stoornis_van_de_lichaamsbeleving
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bigorexia

Steeds een stapje verder, obsessief alles tellen, niet willen afwijken, enorme stress indien trainen niet lukt.
Het lijkt zogenaamd heel erg dedicated, het eind resultaat is bijvoorbeeld Zyzz die een acute hartstilstand kreeg.

En er lopen tig van zulke sporters rond, wel of geen gear, de bodybuilding levensstijl is erg tricky.
Grote gros lopen met een vorm van diepe onzekerheid die aan de oppervlakte word weg gepolijst.

Langere termijn haalt de tijd je toch wel in, onvermijdelijk ...
Ik ben van mening dat mensen die er zwaar afgetraind bijlopen niet tevreden over zichzelf zijn en het zo proberen op te lossen.

Kijk naar Rich Piana; zelf erkend dat hij door bullies gepest werd, is gaan trainen en zwaar erin doorgeschoten.
En zie hem nu, nog steeds 1 blok onzekerheid, vecht dagelijks tegen het ouderdomsproces.
 
Laatst bewerkt:
Meeste mensen ontwikkelen die extreem met bodybuilding bezig zijn, Body dysmorphic disorder.

Steeds een stapje verder, obsessief alles tellen, niet willen afwijken, enorme stress indien trainen niet lukt.
Het lijkt zogenaamd heel erg dedicated, het eind resultaat is bijvoorbeeld Zyzz die een acute hartstilstand kreeg.

En er lopen tig van zulke sporters rond ook hier op het forum, wel of geen gear, de bodybuilding levensstijl is erg tricky.
Grote gros lopen met een vorm van diepe onzekerheid die je aan de oppervlakte weg polijst.

Langere termijn haalt de tijd je toch wel in, onvermijdelijk ...
Ik ben van mening dat mensen die er zwaar afgetraind bijlopen niet tevreden over zichzelf zijn en het zo proberen op te lossen.


is dit jouw excuus omdat je geen gains hebt?
 
voor de liefhebbers
vid over natty or not bullshit

 
Met kuren bedoelen jullie steroids/anabolen?

Een beetje grotere spieren erbij en een stuk van de lengte van je lul eraf, wie vindt dat het in godsnaam waard?

Kan je nog zo breed zijn, met een kleine lul kom je ook niet ver toch :wanker:
 
Back
Naar boven