MuscleMeat

traindirty on juice (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha, race tegen de klok als je trenhoest voelt opkomen terwijl je nog 3ML je quad in moet duwen... Zweten etc.. Bad times
hahahahah ik ga echt niet door injecteren zo krijg je nog meer tren in je bloed.

ik vind wel dat ik met de tren ace echt vele male intensievere hoest buien had.

Het is dat ik tren e dit keer echt heel goedkoop kon inkopen maar voor mij zal t niet gauw weer zijn dat ik weer op lange esters kom.
 
oh dat wist ik niet... heb je er een bron van?

Je voelt trenhoest meestal aankomen als je tijdens je injecte een paar keer slikt en je krijgt een vies smaakje moet je meteen stoppen want dan ben je doorgeschoven of iets dieper geprikt en alsnog een adertje geraakt. Ga je door injecteren dan knal je alles in je bloedbaan haha.

ik had gisteren tijdens inject toen ik op t helft was een wss de naald iets te ver doorgedrukt raakte een adertje ging voor de zekerheid paar keer slikken en kreeg een vieze nasmaak (erg chemisch en prikt aan de punt van je tong) meteen naald terug getrokken en andere plaats geinject.

heb geen bron , had het paar keer gelezen ofzo , maar lees nu paar dingen op internet en zeg iedereen weer dat wel kan... zal het wel mis hebben
 
Hoe gaat de cut bro?

heb geen bron men gelezen te hebben dat het beste en veiligste was om 2 weken clen 2 weken caffeine te doen. Maar zo te horen gaat het prima samen :p
Dit gaat over ECA.
 
Hoe gaat de cut bro?


Dit gaat over ECA.

cut gaat redelijk, nog steeds geen manier gevonden om vocht zsm kwijt te raken. heb ondertussen alles al geprobeerd en zelfs 100mg oats eruit geflikkerd maar alsnog geen resultaat. Vroeger kon ik dry as fuck worden door 4 dagen carbs eruit te laten maar nu werkt dat spelletje niet meer:S:S depressief aant worden.
 
cut gaat redelijk, nog steeds geen manier gevonden om vocht zsm kwijt te raken. heb ondertussen alles al geprobeerd en zelfs 100mg oats eruit geflikkerd maar alsnog geen resultaat. Vroeger kon ik dry as fuck worden door 4 dagen carbs eruit te laten maar nu werkt dat spelletje niet meer:S:S depressief aant worden.

Sauna en zonnebank bro!!! meer water drinken.... geen zout eten... testo lager zetten... haha bro tal van opties nog... je kan ook veel cardio doen of het suppliment van "Now Foods" Water out bestellen... succes bro... denk ook aan winstrol veel mensen weten het niet maar dat is echt een ontvochter tot en met!!
 
Sauna en zonnebank bro!!! meer water drinken.... geen zout eten... testo lager zetten... haha bro tal van opties nog... je kan ook veel cardio doen of het suppliment van "Now Foods" Water out bestellen... succes bro... denk ook aan winstrol veel mensen weten het niet maar dat is echt een ontvochter tot en met!!

Ja, ik zat te denken aan sauna maar dat is voor paar uurtjes daarna ben je weer wat vochtiger.

Geen zout eten heb ik 3maanden geprobeerd maar als je 0gr zout eet werkt het tegenovergesteld en ga je vocht ophouden. Test lager zetten begin ik volgend week mee (denk ik!). Cardio doe ik al 60-90min lopen (sportschool, boodschappen etc).
 
Ja, ik zat te denken aan sauna maar dat is voor paar uurtjes daarna ben je weer wat vochtiger.

Geen zout eten heb ik 3maanden geprobeerd maar als je 0gr zout eet werkt het tegenovergesteld en ga je vocht ophouden. Test lager zetten begin ik volgend week mee (denk ik!). Cardio doe ik al 60-90min lopen (sportschool, boodschappen etc).
Zou met clen niet in de sauna gaan zitten :P
Proviron geen idee?
 
Zou met clen niet in de sauna gaan zitten :P
Proviron geen idee?
haha zyzz 2.0
wou eigelijk nu niet meer orals nemen tot na bloedonderzoek. Vandaag na ontbijt getrained op lege maak was ewl shredded as puck overal aders.. Misschien is dat weer een optie..??
 
haha zyzz 2.0
wou eigelijk nu niet meer orals nemen tot na bloedonderzoek. Vandaag na ontbijt getrained op lege maak was ewl shredded as puck overal aders.. Misschien is dat weer een optie..??
Als het werk en je kan het why not ^^
 
haha zyzz 2.0
wou eigelijk nu niet meer orals nemen tot na bloedonderzoek. Vandaag na ontbijt getrained op lege maak was ewl shredded as puck overal aders.. Misschien is dat weer een optie..??

Dat is een hele goeie optie bro. Ik zou het doen :) Ik heb het zelfs tijdens intermittent fasting heel lang gedaan en werkte echt goed bro, als je dan weinig rust tijdens je settekes dan doe je eigenlijk al cardio voor je aan cardio begint:D Maar zou wel de bloedsuikerspiegel in't oog houden want ik ben al vaak bezweet met bibberende benen en handen en lichterig in't hoofd naar huis moeten rijden. wat bij mij goed hielp was bananen meenemen voor direct na het training te eten. ging dan snel voorbij
 
Jo, ff weer wat loggen;

dieet is met carbs verlaagd, 50gr ongekookt rijst eruit gehaald. en brinta in de morgen ook. Cheats ga ik wat minder intensief doen zodat ik minder bloat.

Training is =
dag1 chest shoulder tricep
dag2 rug traps biceps
dag 3 legs en kuiten

train 6x perweek,

gewicht is 100kg, ben 2kg aangekomen afgelopen week? heel raar maar ben ook echt knetterhard geworden. Komt maybe door de intensiviteit tijdens trainen.

plan is om test over 2-3 weken te droppen naar 250mg pw.

clen is sinds vrijdag eruit, en ga volgend week bloedprikken. Als alles goed is ga ik wanneer ik 6-7% ben meteen primus oxy op 100mg ed erin gooien.
 
Jo, ff weer wat loggen;

dieet is met carbs verlaagd, 50gr ongekookt rijst eruit gehaald. en brinta in de morgen ook. Cheats ga ik wat minder intensief doen zodat ik minder bloat.

Training is =
dag1 chest shoulder tricep
dag2 rug traps biceps
dag 3 legs en kuiten

train 6x perweek,

gewicht is 100kg, ben 2kg aangekomen afgelopen week? heel raar maar ben ook echt knetterhard geworden. Komt maybe door de intensiviteit tijdens trainen.

plan is om test over 2-3 weken te droppen naar 250mg pw.

clen is sinds vrijdag eruit, en ga volgend week bloedprikken. Als alles goed is ga ik wanneer ik 6-7% ben meteen primus oxy op 100mg ed erin gooien.

Heb je al feedback over de oxy ervan bro? hoe is die?
 
Heb je al feedback over de oxy ervan bro? hoe is die?
nog niet bro, ga maandag bloedprikken.. Ga die wss rond december erin knallen... mits mn bloedwerk goed is.
 
nog niet bro, ga maandag bloedprikken.. Ga die wss rond december erin knallen... mits mn bloedwerk goed is.

Oke bro, mijn BF is nog niet stage ready hahaha.... wil het dan pas erin knallen ik ga het deze week nog bestellen. moest ik er eerder dan jou aan beginnen dan laat ik je weten hoe het is geweest ik ga op 100mg per dag gaan gewoon als soort laadfase als ik droog genoeg sta :)
 
Oke bro, mijn BF is nog niet stage ready hahaha.... wil het dan pas erin knallen ik ga het deze week nog bestellen. moest ik er eerder dan jou aan beginnen dan laat ik je weten hoe het is geweest ik ga op 100mg per dag gaan gewoon als soort laadfase als ik droog genoeg sta :)
ja denk wel dat je die eerder als mij gaat gebruiken, hou me indd op de hoogte.
 
Heb zelf oxy van EPL werkt primaaa hier op 100mg per dag.


 
Heb zelf oxy van EPL werkt primaaa hier op 100mg per dag.

Ik ben benieuwd naar de oxy van primus, heb daar 3 doosjes van. Hopelijk is die legit.

hoe is je ervaring op oxy?
 
Ik ben benieuwd naar de oxy van primus, heb daar 3 doosjes van. Hopelijk is die legit.

hoe is je ervaring op oxy?
Ik heb vroeger altijd geneigd naar orals zoals winby en anavar. Mede door het niet converteren naar vocht enzo. Maar damn dia en met name oxy blazen deze ver weg voor mij!

Oxy 100/dag

Pros:

Massaa
Vocht id spieren
Kracht
Uithouding
Knaltrainingen
Binnen de 2 dagen voelbaar
Pump!!
Vasculairder!!
Honger?!

Cons:

Bloeddruk
Beetje acne vn gekregen
Zieke backpumps

Wel droog genoeg aan beginnen blaas je des te lekkerder op


 
Ik heb vroeger altijd geneigd naar orals zoals winby en anavar. Mede door het niet converteren naar vocht enzo. Maar damn dia en met name oxy blazen deze ver weg voor mij!

Oxy 100/dag

Pros:

Massaa
Vocht id spieren
Kracht
Uithouding
Knaltrainingen
Binnen de 2 dagen voelbaar
Pump!!
Vasculairder!!
Honger?!

Cons:

Bloeddruk
Beetje acne vn gekregen
Zieke backpumps

Wel droog genoeg aan beginnen blaas je des te lekkerder op


was ik indd al op de hoogte van, heb al 1 jaar hier op dbb zitten zeggen dat oxy de beste oral is mits je droog genoeg bent.

bloeddruk had ik vorige x indd ooklast van maar acne niet.. backpumps heb ik alleen op tren a, op tren e geen backpumps of calfpumps.
 
Back
Naar boven