MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Misschien maar ik red 90- niet meer en wil niet 100- meedoen op 92-93kg dus nog even doorbulken

    Ik deel je struggles. :(

    Anders doen we map? :D
     
    • Like
    Waarderingen: GPRO
    Toch nog een fysiek pluspuntje te bekennen de ochtend na m'n uit de hand gelopen cheat gisteravond

    DSC_0125.JPG
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    foto van me beentjes, niet echt goede kwaliteit.
    maar wou hem toch plaatsten de definitie begint te komen
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    powerliften, dikzakken sport

    MAP zou voor mij wel echt de slechtste divisie zijn. Omdat benen mn sterkste punt zijn en UB vooral borst achterloopt
    Een like omdat je er nog zo serieus op in gaat ook nog
     
    Definitie op rug onbestaande.
    140ztsp.jpg
     
    wat voor een onderrugblessure heb je dat al zolang niet kan deadliften eigenlijk?
    Vroeger met de voetbal mijn rug geraakt en 1 jaar totaal niks gedaan van sport, tijdje rolstoel zelfs en dan redelijke lange revalidatie. Nu vooral veel schrik om zwaar te trainen hierdoor. Ook ben ik echt een pussy op vlak van blessures, heb altijd wel iets aan mijn rug daarom dat er onderrugblessure tussen haakjes staat. Ook andere blessures, betwijfel of ik zelfs al eens langer dan 6maand aan 1 stuk voluit heb getraind :p
    Op dit moment zijn mijn stats zelfs lager aangezien ik vanaf juni tot begin november bijna niet getraind heb door last in rug en schouder. (DL gisteren amper 3x6x85)
     
    Back
    Naar boven