AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Pas een paar maandjes een eigen ruimte, het begint ergens op te lijken. Dat (afgrijselijk) tapijt gaat binnenkort plaatsmaken voor deadlift deadeners.

IMG_1118.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hi Guys,

het is al een tijdje terug dat ik beloofde foto's te gaan plaatsen van mijn home gym,

Inmiddels is de schuur gebouwd en ingericht en dus kan ik foto's maken.
de foto's zijn niet super (vanwege dat het al schemerig was en dus niet veel licht maar ok.

mijn gym bestaat uit Pannatta jungle machine met cablecross en pullupbar, verstelbare benches,hastings vaste dumbels 1 t/m 50 kg, kettelbells, olympische bankdrukbank en stangen en schijven (ruim 300 kg) preachercurl bench, hexbar en de nosige andere kleinere materialen.

20151123_160549.jpg


20151123_160522.jpg


20151123_160453.jpg


20151123_160410.jpg
 
hoop de dumbells nog een keer uit te breiden naar 60 kg en nog want ander apperatuur toe te voegen in de toekomst
 
Netjes Mike, zeer complete gym. Wil zelf eigenlijk ook een dumbellset maar is zo afgrijselijk duur haha. Heb zelf eerst nog maar extra schijven en stangen gekocht zodat ik ze zelf een beetje kan maken.
 
Is niet echt nog een home gym. Is meer een complete gym :p Knap!! Zijn precies al wat centjes ingekropen.
 
Mooi man, maar geen plek om te squaten ofwel?
 
Leuk, maar ik mis idd het imo belangrijkste in een (home) gym. Het rack...
 
Ja klopt, een squat rack heb ik niet maar ik heb hem ook niet echt heel erg nodig, als ik squat, doe ik dat voor de dumbell rekken daar heb ik ruimte genoeg, ff de bankjes aan de kant.

Ik squat of met de stang van het de bankdruk bench of met dumbels, (ik gebruik geen hele extreme gewichten met squatten meer omdat ik 2 slechte knieen heb)
 
Netjes Mike, zeer complete gym. Wil zelf eigenlijk ook een dumbellset maar is zo afgrijselijk duur haha. Heb zelf eerst nog maar extra schijven en stangen gekocht zodat ik ze zelf een beetje kan maken.


ja had eerst ook wat van dat losse spul maar ik vond het persoonlijk niet werken, veel gerammel en steeds weer uit elkaar halen etc, kost veel gedoe en tijd was dat al na 2 weken helemaal zat, hiermee kan ik gewoon pakken en rammen met die handel.
Het is waar, een mooie set dumbells zijn kostbaar maar ik geniet er ook wel weer steeds van dus ook wel een investering waar je plezier van zult hebben.
 
ja had eerst ook wat van dat losse spul maar ik vond het persoonlijk niet werken, veel gerammel en steeds weer uit elkaar halen etc, kost veel gedoe en tijd was dat al na 2 weken helemaal zat, hiermee kan ik gewoon pakken en rammen met die handel.
Het is waar, een mooie set dumbells zijn kostbaar maar ik geniet er ook wel weer steeds van dus ook wel een investering waar je plezier van zult hebben.
Snap ik! Ziet er echt goed uit!
 
Ziet er mooi uit Big Mike. Hoe groot is je ruimte?
 
Powercage van Henk, met monkeybar, high en low pully, spotters voor buiten de kooi, band pins en Dip bar.

Barbarian multi pro Bench

Flat bench

Dumbbel: 2 tm 44
Rek zelf gemaakt.

862.5 kg aan schijven

Safety squat bar
Atx bar
2 normale olympische stangen
50mm Db stang
Ez bar
Axle

2 high low pully's tegenover elkaar met elk 100kg 1:1 werking

Leg press

Glute ham developer

Boxzak aan rail

Wave rower (water roeier)

Heavy gripper 100 tm 350

Deadliftjack
Ab wheel
Foam roller
T bar
Calf block
De nodige Cable handles
Small en medium bands

Rubber tegels 4.5 mm dik

Op de planning staat nog:
Grote spiegel op de garage deur.
Op een bank een koker maken zodat Leg curl/extension en Preacher curt attachment bevestigd kunnen worden.
Preacher curl zelf maken.
En op de een of andere manier een plate loaded row aan de kooi bevestigen.


Zie dat sommige foto's gedraaid zijn.

v0qttjnmfql.jpg

wsrb9rhwovh.jpg


fqbupnhq3n5.jpg


l461vjn4no3.jpg


uvojcszgtaz.jpg

bijskbkjqnt.jpg


td2qzy65g33.jpg

bx6ehudr8co.jpg

tcuyuflgcrm.jpg

2ctn09dshn4.jpg

iqgn1euloao.jpg

3alqspxswx5.jpg

tye7ompmvzf.jpg


cnl1shxi4ns.jpg
 
  • Like
Waarderingen: M.N
wow :eek!: hoeveel vraag jij per maand :p voor een abonnement
Das meer een sportschool dan een homegym
 
Back
Naar boven