Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb vernomen dat als je dat im je whapp naam jent staan je wilt neuken, altans hier in de buurt. Dus naar een paar slots gestuurd :cool:
Ikebukuro-West-Gate-Park.gif
 
Volgens mij begint zn naam met een p en eindigt ie met annenkoekenfysiek
 
Matige comeback, en niet eens omdat ik dat nooit geclaimd heb. Ik had zeker nog wat zogenaamd beledigende zaken toegevoegd als ik jou was geweest (gelukkig niet). Zo mis ik de 'vieze vuile vetklep' bvb nog
 
Matige comeback, en niet eens omdat ik dat nooit geclaimd heb. Ik had zeker nog wat zogenaamd beledigende zaken toegevoegd als ik jou was geweest (gelukkig niet). Zo mis ik de 'vieze vuile vetklep' bvb nog

jij had toch ook aan baard laten staan zodat je speknek minder opvalt?:trollface:
de PHM methode
 
steeds als ik nieuwe stringers koop heb ik dit probleem helaas... zo kut :'(
gelukkig gaan ze hem voor me op maat maken vond hem wel cool

2gy3fnl.jpg
 
Matige comeback, en niet eens omdat ik dat nooit geclaimd heb. Ik had zeker nog wat zogenaamd beledigende zaken toegevoegd als ik jou was geweest (gelukkig niet). Zo mis ik de 'vieze vuile vetklep' bvb nog
Zoveel opties... bijv. dat je je eigen kont niet kan afvegen en dit door je vrouw moet laten doen. Je de trap niet kan oplopen zonder 1kg aan bodyweight te verliezen en een blessure op te lopen. Je wrs maar in één standje seks kan hebben, omdat die dikke pens van je in de weg zit.

Nu blij?
 
Back
Naar boven