MuscleMeat

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

je pullt alsnog met je heupen hoog nu, het verschil dat je bij je setup je heupen laag hebt, en als je gaat pullen je heupen al ver omhoog schieten voordat het gewicht ook maar van de grond is.

bijgevolg is ook dat de de rest van je form dan niet om naar huis te schrijven is
 
Is toch een 2x4x240 sdl al
 
Sterk hoor, geweldig gezicht ook.

Mag ik wel :D
 
je pullt alsnog met je heupen hoog nu, het verschil dat je bij je setup je heupen laag hebt, en als je gaat pullen je heupen al ver omhoog schieten voordat het gewicht ook maar van de grond is.

bijgevolg is ook dat de de rest van je form dan niet om naar huis te schrijven is

zal eens kijken om hoger te beginnen.

rest van de form is bewust zo.

Is toch een 2x4x240 sdl al

:(

:o
Sterk hoor, geweldig gezicht ook.

Mag ik wel :D


:roflol:

mijn deadlift kop is altijd mislukt.
 
Echt, ik krijg gewoon last van m'n rug als ik hier naar kijk. Lijkt me dat zo'n bolling bij zo'n belasting echt niet goed kan zijn op lange termijn.
Goede, bruikbare tips kan ik je alleen niet geven.. Dat laat ik wel aan de andere, meer ervaren lifters over.
 
:roflol:

bas waarom ???

zet je ego aan de kant en pak gewoon wat minder.. trust me, rugklachten wil je echt niet hebben.
 
Gewoon harnas gaan dragen ipv belt
 
Echt, ik krijg gewoon last van m'n rug als ik hier naar kijk. Lijkt me dat zo'n bolling bij zo'n belasting echt niet goed kan zijn op lange termijn.
Goede, bruikbare tips kan ik je alleen niet geven.. Dat laat ik wel aan de andere, meer ervaren lifters over.
U wot, Konstantinovs disagrees
 
:roflol:

bas waarom ???

zet je ego aan de kant en pak gewoon wat minder.. trust me, rugklachten wil je echt niet hebben.


Snap niet wat ego liften hier mee te maken heeft.

Ik lift 180 kilo ook zo



Verder hebben jullie volgensmij nog het idee dat ik probeer 'netjes' te deadliften, maar dat doe ik bewust niet omdat ik dan bijna meteen blessures krijg.

Als ik 140 perongeluk met ' good form' deadlift krijg ik al last van me linker glute.
Full srs.
 
Laatst bewerkt:
Heb je jezelf ook lekker ingepraat natuurlijk. Het is veel minder stoer om minder gewicht met een goede form te tillen ipv full retard te gaan op je deadlift. Heeft weinig zin om je sq ook te fixen met deze manier van dlen want dan trek je jezelf toch wel de vernieling in op termijn.

Nonetheless is het sterk.
 
Die pijntjes zijn je spieren die aan het werk worden gezet omdat ze wat load van je ruggenwervel moeten overnemen
 
Heb je jezelf ook lekker ingepraat natuurlijk. Het is veel minder stoer om minder gewicht met een goede form te tillen ipv full retard te gaan op je deadlift. Heeft weinig zin om je sq ook te fixen met deze manier van dlen want dan trek je jezelf toch wel de vernieling in op termijn.

Nonetheless is het sterk.

Til met ' good form ' 95% van mijn gewone deadlift als het niet meer is.

Die pijntjes zijn je spieren die aan het werk worden gezet omdat ze wat load van je ruggenwervel moeten overnemen

Heuhuehue.

J
 
Die pijntjes zijn je spieren die aan het werk worden gezet omdat ze wat load van je ruggenwervel moeten overnemen
:roflol: kan het niet beter zeggen

en natuurlijk ga je 180 net zo trekken, dat krijg je ervan als je constant zo trekt, dan voel je je het sterkst in deze positie en ga je warmups ook zo trekken. zo werken motor patterns nou eenmaal. zeggen dat je met goede form pijntjes krijgt is gewoon omdat je miscchien mobiliteit mist (wat ook veroorzaakt wordt door gare form). en om nou zo te gaan deadliften om dat soort pijntjes te omzeilen is hetzelfde als je auto vol de sloot in rammen omdat er een steen op de weg ligt.

niet lullig bedoelt maar ik heb nog nooit iemand zo veel zien trekken met zo'n slechte form
 
sterke sldl marv
 
Back
Naar boven