XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook wel veel Elite SARMs bij JWsups, is dat goed spul? YK11 ook bijv.
En iemand ervaring met die EnduraShred?

Yk-11 lijkt een veelbelovende sarm. Sommigen zeggen dat het gewoon een steroid is maar geen idee eigenlijk. Ik waag het er nog niet op, nog niet heel veel over bekent.
 
aan je plaatje te zien bij jou wel
 
Ga vandaag dan beginnen met Ostarine en cardarine, 4-6 weken en beginnende doseringen 15mg osta en cardarine eerste paar dagen 1 cap (7mg), daarna 2 caps en even kijken hoe het op 14mg gaat en dan evt uppen naar 21mg. Heb geen vaste lengte geplanned aangezien ik nog niet exact weet hoe ik op de doseringen reageer. Gewicht is nu 96kg met 13%, en zal cutten op iets boven de 2000kcal. Vetten rond de 80gr, eiwitten 160-180 en de rest kh.
 
Ga vandaag dan beginnen met Ostarine en cardarine, 4-6 weken en beginnende doseringen 15mg osta en cardarine eerste paar dagen 1 cap (7mg), daarna 2 caps en even kijken hoe het op 14mg gaat en dan evt uppen naar 21mg. Heb geen vaste lengte geplanned aangezien ik nog niet exact weet hoe ik op de doseringen reageer. Gewicht is nu 96kg met 13%, en zal cutten op iets boven de 2000kcal. Vetten rond de 80gr, eiwitten 160-180 en de rest kh.

Nice, ga over paar maandjes precies hetzelfde doen dus ben benieuwd naar je updates! Good luck.
 
Nice, ga over paar maandjes precies hetzelfde doen dus ben benieuwd naar je updates! Good luck.
Thanks. Ik twijfel nog om de osta wat hoger te pakken maar volgens mij is dat alleen nodig om erop te bulken. Als steuntje tijdens het cutten moet 15mg volgens mij genoeg zijn. Dan heb je ook weer minder snel een SERM nodig of last van gyno.. Ik zal morgen eens bij de sportschool exact vp en gewicht laten opmeten, ben net terug van een midweekje weg dus het kan wat veranderd zijn.
 
Hoe doen jullie het trouwens met pwo en je sams? Ik ben van plan om iig mn cardarine pwo te nemen maar vraag me af of dit kwaad kan icm pwo? Heb er nog weinig over kunnen vinden..
 
status van bestelling bij nutriverse is net veranderd in shipped
ben benieuwd
 
Hoe doen jullie het trouwens met pwo en je sams? Ik ben van plan om iig mn cardarine pwo te nemen maar vraag me af of dit kwaad kan icm pwo? Heb er nog weinig over kunnen vinden..

Ik weet ook niet hoe dat zit. Maar nam mijn S4 ook weleens tegelijk samen met een goeie pre workout.
 
Ik heb voor mijn vrouwtje vandaag GW (cardarine) besteld. Dit keer in UK. Uiteraard op haar verzoek. Ik heb benieuwd wat dit gaat doen voor haar.
 
status van bestelling bij nutriverse is net veranderd in shipped
ben benieuwd

Van mij was goed aangekomen, ik had de goedkoopste verzendwijze. Levering duurde ongeveer 3 weken
 
Van mij was goed aangekomen, ik had de goedkoopste verzendwijze. Levering duurde ongeveer 3 weken
daar hou ik ook wel rekening mee ja... geeft ook niet, wil pas na de feestdagen ermee beginnen... ben wel maar vast aan de creatine gegaan, zodat ik niet als ik dat straks erbij neem eerst 2 kilo vocht aankom en dan hier ga lopen roepen dat ostarine dat doet...
 
Net 3caps osta en 1 cap cardarine en een half uurtje erna pwo genomen, vond de maag niet zo tof. Maar wat beter splitsen volgende x.
 
Net 3caps osta en 1 cap cardarine en een half uurtje erna pwo genomen, vond de maag niet zo tof. Maar wat beter splitsen volgende x.

Hou ons beetje op de hoogte!
 
Net 3caps osta en 1 cap cardarine en een half uurtje erna pwo genomen, vond de maag niet zo tof. Maar wat beter splitsen volgende x.
Zeker af en toe een bericht posten, ik volg!
 
Geen idee of het nou puur en alleen door de cardarine komt maar net een bizar lekkere training gezet. Normaal is een pwo + squatten hijgen als een 80 jarige aan de cardio. Enige reden waarom ik moest stoppen tussen setjes was de verzuring, maar qua conditie knalde ik er doorheen. Ben normaal geen cardio liefhebber maar heb nog 15 min hiit + zo'n 3 minuten op maximale snelheid op de loopband gedaan. Zit dit nu te typen omdat het zweet me uitbreekt en ik zo niet m'n auto in wil stappen :p.
Gisteren trouwens id loop van de dag m'n 2e cap gepakt, en vanochtend weer 1, uurtje later pwo en training.
 
Wrm niet alle caps in 1* pakken (niet met pwo samen dan), halfwaardetijd is 24u.
 
Wrm niet alle caps in 1* pakken (niet met pwo samen dan), halfwaardetijd is 24u.
Heb ik idd ook over nagedacht, maar zag dat mensen over t algemeen fijner vonden om te spreiden. Ik ga het beide proberen en kijk wel wat ik fijner vind. Zou idd niet veel uit mogen maken. Het leek me fijn om er 1 vlak voor workout te nemen iig.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik idd ook over nagedacht, maar zag dat mensen over t algemeen fijner vonden om te spreiden. Ik ga het beide proberen en kijk wel wat ik fijner vind. Zou idd niet veel uit mogen maken. Het leek me fijn om er 1 vlak voor workout te nemen iig.
Hoeveel dagen ben je nu bezig?

Heb sinds gisteren ook Cardarine toegevoegd aan m'n kuur van Olympus UK @ 21mg :)
 
Hoeveel dagen ben je nu bezig?

Heb sinds gisteren ook Cardarine toegevoegd aan m'n kuur van Olympus UK @ 21mg :)
3e dag nu, 1e dag 7mg gedaan en daarna 14mg. Wil even kijken welke dosis voor mij het best werkt dus ben niet gelijk naar 21mg gegaan :p.
 
Heeft er iemand ervaring met RAD140?
 
Back
Naar boven