MuscleMeat

Kwark of magere yoghurt 0,5KG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

slimpie-limonade.jpg


dit spul maakt magere kwark echt fucking lekker
 
Waar haal je dat? (Welke) supermarkt? Wil het wel eens 'n keer proberen
 
Ik doe der meestal een klein beetje zoetstof in.
 
Kwark met wat Whey oid nemen of een andere smaakmaker. Yogurt bevat meer carbs en minder eiwitten.
 
begrijp niet goed waarom griekse yoghurt 0% zoveel slechter zou zijn of "dikker" zou maken dan kwark eigenlijk.
bijvoorbeeld vgl van onderstaande producten; die verschillen zijn toch niet wereldschokkend, of zie ik iets over het hoofd?

campina magere verse kaas
per 100g
46kcal
8,9 E (35,6)
2,7 K (10,8)
0 V

fage 0%
per 100g
57kcal
10,3 E (41,2)
4,0 K (16)
0 V

Okee, de yoghurt heeft iets meer carbs en kcals, maar ook meer eiwitten per 100g. Dus mijn vraag is: kan griekse yoghurt voor het slapen niet net zo goed dan kwark?
 
begrijp niet goed waarom griekse yoghurt 0% zoveel slechter zou zijn of "dikker" zou maken dan kwark eigenlijk.
bijvoorbeeld vgl van onderstaande producten; die verschillen zijn toch niet wereldschokkend, of zie ik iets over het hoofd?

Okee, de yoghurt heeft iets meer carbs en kcals, maar ook meer eiwitten per 100g. Dus mijn vraag is: kan griekse yoghurt voor het slapen niet net zo goed dan kwark?

Het maakt inderdaad geen wereld van een verschil uit. Persoonlijk kijk ik vooral naar prijs per gram eiwit.
 
0% vet producten koop ik zelden.Het vet moeten ze vervangen door wat anders meestal door suikers.
Niks mis met suikers maar die krijg ik genoeg binnen.
 
0% vet producten koop ik zelden.Het vet moeten ze vervangen door wat anders meestal door suikers.
Niks mis met suikers maar die krijg ik genoeg binnen.

Ja, klopt inderdaad. Ik vind vaak ook de varianten met 0% vet smeriger smaken. Een wat zuurdere smaak heeft t dan vaak.
 
Waar zijn de diehards..:p

Smaakstoffen, zoetstoffen... jaren tegen een kg per dag gegeten. Bakje eet ik in 3 minuten leeg, nergens last van :D
 
Gewoon een half dopje low carb vital drink erdoor heen pleuren. Kat geen drol en kun je heeeeeel lang mee. Nog geen 2 calorieën extra
 
Ik eet mijn kwark altijd met stukjes sinasappel.

Smaakt lekker fris en ook nog eens gezond.
 
Back
Naar boven