XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Is persoonsafhankelijk. Je lichaam hersteld dit met de tijd sowieso en het is afwachten of het een negatief effect voor jou heeft.

Okee thanks.
Het enige waar ik last van heb is dat ik nogal verrot wakker wordt s'ochtends eigenlijk.
Trainen gaat nog lekker,motivatie is hoog en sexen gaat ook nog.
 
Cools,

ik heb nu:

4 weken;
50mg test p - 50mg mast - 50mg NPP eod
HCG 500iu 2x/week

maar de nakuur is me nog niet duidelijk
X dagen na laatste inject start nakuur Y dagen 50mg clomid

dan zou ik 4 to 8 weken na de nakuur weer een kunnen doen


zou ik nog iets moeten veranderen aan de verhouding gezien mijn slechte slapen?
 
Cools,

ik heb nu:

4 weken;
50mg test p - 50mg mast - 50mg NPP eod
HCG 500iu 2x/week

maar de nakuur is me nog niet duidelijk
X dagen na laatste inject start nakuur Y dagen 50mg clomid

dan zou ik 4 to 8 weken na de nakuur weer een kunnen doen


zou ik nog iets moeten veranderen aan de verhouding gezien mijn slechte slapen?

3 a 4 dagen na laatste inject 50mg clomid voor 10-14 dagen is voldoende. Langer nakuren heeft weinig nut bij een 4 weken kuur.

4 weken erna al weer kuren is te snel, minimaal 8 weken rust.
 
Cools wat denk je van Test - Deca - Mast als massakuur?
 
Cools wat denk je van Test - Deca - Mast als massakuur?
Dit vraag ik me ook af, met het oog op het beperken van oestrogeen.

En ik zag net dat op steroid.com staat dat de anabole/androgene verhouding van primobolan 88/57 is en die van masteron 62/25, dan zou je toch zeggen dat masteron een betere anabole androgene verhouding heeft dan primo en je dus beter 500 mg masteron kan zetten dan 250 mg primo, evenveel androgeniteit maar hogeren anabole waarde of zie ik het nu verkeerd?
 
Dit vraag ik me ook af, met het oog op het beperken van oestrogeen.

En ik zag net dat op steroid.com staat dat de anabole/androgene verhouding van primobolan 88/57 is en die van masteron 62/25, dan zou je toch zeggen dat masteron een betere anabole androgene verhouding heeft dan primo en je dus beter 500 mg masteron kan zetten dan 250 mg primo, evenveel androgeniteit maar hogeren anabole waarde of zie ik het nu verkeerd?

Spijtig genoeg kloppen die verhoudingen niet echt. Check pagina 1, paar posten naar beneden.

Masteron is androgener dan primo en iets minder anabool. Vergelijk het met een injecteerbare proviron die een licht anabole werking heeft.
 
Is een optie. 250mg - 200mg - 200mg zou ik dan aanhouden.

Indien hcg 500iu 2x/week erbij dan 125mg test.
Is dat dan niet minder lucratief dan 500mg test 200mg mast?
 
Is een optie. 250mg - 200mg - 200mg zou ik dan aanhouden.

Indien hcg 500iu 2x/week erbij dan 125mg test.

cools, er vanuit gaande dat dit een 6 weken kuur is gezien de lange esters, wat denk jij dat het grote verschil (kwa winst) zou zijn met de 4 weken massakuur die ik wil gaan doen met dezelfde aas alleen korte esters?

50mg test p - 50mg mast - 50mg NPP eod HCG 500iu 2x/week
 
Is dat dan niet minder lucratief dan 500mg test 200mg mast?

Niet perse, nandrolone is anaboler in lage/zelfde dosis. Winst zal vrijwel gelijkend zijn. En is het beter voor je immuunsysteem dan alleen test-mast.
 
cools, er vanuit gaande dat dit een 6 weken kuur is gezien de lange esters, wat denk jij dat het grote verschil (kwa winst) zou zijn met de 4 weken massakuur die ik wil gaan doen met dezelfde aas alleen korte esters?

50mg test p - 50mg mast - 50mg NPP eod HCG 500iu 2x/week

6 weken inderdaad. Als je 4 weken op korte esters doet zal de winst vrijwel gelijkend zijn bij deze dosissen.
 
Heb de 250 test/primo 6 weekse kuur van cools zojuist afgesloten, onderstaand resultaten. Had hiervoor enkel 4 weken anavar 30mg per dag als kuur gedaan.

Begonnen op 88.5kg - nu 95.2. Bodyfat vrijwel hetzelfde gebleven. Trainen en voeding waren optimaal.

Positief: veel energie, ontzettende pomp, lang doorgaan, kracht toegenomen, agressie toegenomen.
Totaal geen sides behalve af en toe wat kortademig. Geen gevoelige tepels, geen acne, geen last van gyno of andere negatieve oestrogene bijwerkingen.

Tevreden met de kuur. Zaterdag beginnen met 10 dagen 50mg clomid. Hoop dat er niet meer dan 1kg vanaf gaat.

Als iemand nog iets wil weten hoor ik het graag :)
 
Dat je 2-3kg vocht kwijt raakt
Dat is normaal
Bij mij start 83 bij start nakuur 90
Zit nu op 87
Ik wel hoog in% 18 ongeveer
Zelfde kuur
 
Laatst bewerkt:
Goed resultaat ;) Gemiddeld verlies je inderdaad 2kg vocht bij deze kuur, maar kan ook minder zijn. Hangt deels af van je oestrogeengevoeligheid.
 
Goed resultaat ;) Gemiddeld verlies je inderdaad 2kg vocht bij deze kuur, maar kan ook minder zijn. Hangt deels af van je oestrogeengevoeligheid.

Zou je van de 20mg anavar 250mg test minder vocht verliezen?

En hoe zit het met de 250 test 200 deca?
 
Zou je van de 20mg anavar 250mg test minder vocht verliezen?

En hoe zit het met de 250 test 200 deca?

Hangt vanaf hoeveel vocht je opbouwt :p Maar is gelijkend omdat de A:E verhouding ook gelijkend is.

Bij test-deca is dit gemiddeld 3kg. Bij men eerste post kan je de winst vergelijken met de uiteindelijke winst, wat dus gemiddeld overblijft.
 
Orals samen met injects?
 
Hangt vanaf hoeveel vocht je opbouwt :p Maar is gelijkend omdat de A:E verhouding ook gelijkend is.

Bij test-deca is dit gemiddeld 3kg. Bij men eerste post kan je de winst vergelijken met de uiteindelijke winst, wat dus gemiddeld overblijft.

3kg vochtverlies bij de test-deca kuur?

Dus je zal wss aan het eind van deze kuur ong 7-8 kg omhoog zijn om er uieindelijk 4-5 van over houden?
 
Heb de 250 test/primo 6 weekse kuur van cools zojuist afgesloten, onderstaand resultaten. Had hiervoor enkel 4 weken anavar 30mg per dag als kuur gedaan.

Begonnen op 88.5kg - nu 95.2. Bodyfat vrijwel hetzelfde gebleven. Trainen en voeding waren optimaal.

Positief: veel energie, ontzettende pomp, lang doorgaan, kracht toegenomen, agressie toegenomen.
Totaal geen sides behalve af en toe wat kortademig. Geen gevoelige tepels, geen acne, geen last van gyno of andere negatieve oestrogene bijwerkingen.

Tevreden met de kuur. Zaterdag beginnen met 10 dagen 50mg clomid. Hoop dat er niet meer dan 1kg vanaf gaat.

Als iemand nog iets wil weten hoor ik het graag :)

Wat was je resulraat met var en welke van de twee vond je fijner/minder opvallend / minder sides etc ? :)
 
Back
Naar boven