MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Fietste om half 3 's nachts richting huis, beetje door de outskirts van Groningen. Werd ik op een gegeven moment ingehaald door een meid die al aardig snel fietste, en ongeveer tegelijk kwam er van de andere kant een louche figuur met capuchon op die de weg overstak en achter die meid aan ging fietsen (dus de andere kant op dan waar hij vandaan kwam). Dat vond ik raar dus besloot ook een beetje door te fietsen om bij te blijven.

    Die meid ging toen rechtsaf en die vent ging er achteraan dus besloot om er ook maar even achteraan te fietsen (moest eigenlijk rechtdoor). die vent riep wat dingen naar die meid, kon niet precies verstaan wat maar volgens mij iets in de richting van kom maar bij mij achterop ofzo, beetje buitenlands accent ook.. Hij keek ook steeds achterom dus wist wel zeker dat het niet helemaal pluis was. zat ongeveer 15 meter tussen die meid en die vent en wat minder tussen die vent en mij. Die vent ging ineens wat op de rem en ik moest er langs of ook ineens op de rem. in de tussentijd was die meid volgens mij thuis want ze ging een tuin in. fietste inmiddels voor die gast maar hij fietste er ook gewoon langs. toen maar weer linksaf gegaan bij de volgende weg en die gast ging rechtdoor. iedereen leefde nog lang en gelukkig.

    inb4 die meid dacht dat ze door 2 gasten werd achtervolgd
    Lijkt me heel onwaarschijnlijk!!!!!!1
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    DOMS

    Zo, dat was lang geleden !
     
    M'n eigen verjaardags cadeautje :D:D
    fd49876cce.jpg
     
    Lift die gast eigenlijk? Met z'n grafkop :roflol:
    Wel sick, dat dan weer wel.
     
    Lift die gast eigenlijk? Met z'n grafkop :roflol:
    Wel sick, dat dan weer wel.


    hij schijnt zelfs gekuurd te hebben.

    28 jaar oud ofzo ook, lift al bijna 10 jaar geloof ik :roflol:

    op bb.com was het echt een kneus.
     
    hij schijnt zelfs gekuurd te hebben.

    28 jaar oud ofzo ook, lift al bijna 10 jaar geloof ik :roflol:

    op bb.com was het echt een kneus.

    Die armen.. hij heeft serieus gewoon het fysiek van een 13-jarige.
     
    haha hij gekuurd? waar heb je die informatie vandaan dan?
     
    Back
    Naar boven