AndroidHealthClinic

Up,up we go! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thanks, naar mijn inziens en ook met begeleiding van coach goed, net zoals de incline front press. Heb ik ook laatst om feedback gevraagd, gezien ik ging twijfelen omdat iedereen het zo bijzonder vind.
Ben blij dat mijn % nu eindelijk wat rapper zakt , eens kijken hoever en droog ik kan worden.

Zakt idd mooi! Gaat vrij vlot.
Waar wil je nu op uitkomen en ga je ook nog weer poosje bouwen?
 
Had van mij wel wat sneller gemogen hoor hihi, tis nog beetje zoeken waar ik goed op reageer qua voeding etc.
Zit nu in hoge, lage en middel dagen qua koolydraten en 3x cardio a 20 min ben volgende week benieuwd of het verder gedaald is. Richting 10% Dus nog 7 eraf hihi maar andersijds heb ik er al 6,5 afgekregen☺️
En bouwen is volgens mij ook, nog de bedoeling denk eind december
 
Onthoud wel dat van bijvoorbeeld 30 naar 20 stukken makkelijker is als 20 naar 10.

Is echt een test van karakter.
 
Had van mij wel wat sneller gemogen hoor hihi, tis nog beetje zoeken waar ik goed op reageer qua voeding etc.
Zit nu in hoge, lage en middel dagen qua koolydraten en 3x cardio a 20 min ben volgende week benieuwd of het verder gedaald is. Richting 10% Dus nog 7 eraf hihi maar andersijds heb ik er al 6,5 afgekregen☺️
En bouwen is volgens mij ook, nog de bedoeling denk eind december

Das wel heel laag. Helemaal op zo'n korte tijd. Maar ben benieuwd!
 
Zitten hier topsporters???
 
Tis mijn eerste keer dus ik onderga het gewoon, en dat zal best Pillz dat het hoe verder je naar beneden wil lastiger gaat. Maar misschien hoef ik niet zo laag en blijft het wat hoger, hangt denk ik ook ervanaf wat er onder wegkomt
 
Tis mijn eerste keer dus ik onderga het gewoon, en dat zal best Pillz dat het hoe verder je naar beneden wil lastiger gaat. Maar misschien hoef ik niet zo laag en blijft het wat hoger, hangt denk ik ook ervanaf wat er onder wegkomt

Voor wedstrijd zou ik voor zo droog mogelijk gaan. Voor nu zou ik niet zo heel laag gaan denk ook dat daar te weinig tijd voor is als je nog wilt bouwen.
Weet je al beetje welke klasse je mee gaat doen?
 
Heb me ingeschreven voor women physique maar kan nog bijgesteld worden..
 
Heb me ingeschreven voor women physique maar kan nog bijgesteld worden..

Heb zelf die klasse ook gedaan en achteraf vond ik dat ik beter klasse lager had gekund. Helemaal als ik zie hoe nu physique is. Zelfs figure/bodyfitness wordt een steeds zwaardere klasse.

Je hebt iig nog tijd genoeg en denk dat je straks al wel kunt zien wat het beste zal passen.
 
Even een update, trainingen gaan goed, wat aanpassingen gedaan in de cardio, dat doe ik nu op een lege maag. Van het weekend mijn laatste hoge dag gehad nu nog 3 weken door op middel en lage dagen. Voel me tot nu toe goed, lijf wil wel om de 2 a 2,5 uur eten hebben, rommelende maag.
Voor nu 62 kg 13,5 % vetpercentage, dus nog even door!
 
Je haalt me nog in T :(
 
Mmmm dat denk ik niet
 
Deze drie weken heb ik nog twee dagen middel, de rest is laag.
 
ondertussen 61 kg, mensen die allemaal commentaar hebben op mijn eetpatroon in het kader: " heb je anorexia?" Sla je er niet in door...... wat ben je mager...... Pfff snappen er niets van maar ok....

Training van vandaag:

Op een lege maag 20 min fietsen.

Sidelunges 4x20x20
Leg press 3x12x100
Leg extension 3x25x27,3

Optrekken bodyweight 4 setjes 4,4,4,3
Pull over voor rug met de kabel (ben de naam kwijt) 4x20x18
Low row 3x12x45
High row met v 3x25x34,3

Leeg..

ETEN!!!! & Koffie beetje haast vandaag... Toen ik de middag thuis kwam had ik het koud, moe dus even uurtje getukt.
Daarna de sportmasseur alles weer even in het onderhoud, herstel goed! Weinig gedoe met de spieren! Happy ermee!
Dus nu nog even door gaan dan kan ik wat mooie foto's maken ...
 
Laat die mensen lekker dom lullen.
Straks komen ook de mensen nog die gaan zeggen dat je er vies uitziet ;) blablabla

Allemaal jelly.

Ga je foto shoot doen dan als je ripped bent?
 
ondertussen 61 kg, mensen die allemaal commentaar hebben op mijn eetpatroon in het kader: " heb je anorexia?" Sla je er niet in door...... wat ben je mager...... Pfff snappen er niets van maar ok....

Training van vandaag:

Op een lege maag 20 min fietsen.

Sidelunges 4x20x20
Leg press 3x12x100
Leg extension 3x25x27,3

Optrekken bodyweight 4 setjes 4,4,4,3
Pull over voor rug met de kabel (ben de naam kwijt) 4x20x18
Low row 3x12x45
High row met v 3x25x34,3

Leeg..

ETEN!!!! & Koffie beetje haast vandaag... Toen ik de middag thuis kwam had ik het koud, moe dus even uurtje getukt.
Daarna de sportmasseur alles weer even in het onderhoud, herstel goed! Weinig gedoe met de spieren! Happy ermee!
Dus nu nog even door gaan dan kan ik wat mooie foto's maken ...

Zoals ik al zei niks van aantrekken! Die mensen hou je altijd.
Mooie avatar ook!
 
Fotoshoot is wel het idee, moet ff kijken of het lukt ivm met de feestdagen.
 
Bij mij gingen mensen ook vragen stellen of ik ziek was ofzo. Ook omdat ik nooit ff gezellig een gebakje mee at en mn gezicht begon steeds meer in te vallen (helemaal als je onder de 10% komt). En ja, overal aders. Net een freakshow:D
Heb t daarna maar uitgelegd waar ik mee bezig was.

Voor welke wedstrijd ga je?
 
Back
Naar boven