XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (21 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat heeft de grote van zijn borst te maken met hoeveel hij bencht ???
    Ik wist dat er iemand zou reageren met deze vraag..Als hij nu zou hij heel veel benchen in kilo's zou ik hem eens adviseren wat lichter te benchen en ook echt zijn borst te gebruiken.

    Ik weet dat ik mezelf voor sommige voor lul ga zetten hier, maar dat doe ik toch al regelmatig hier op het forum..

    mind-muscle connection bedoel ik..

    * ja lach maar *
     
    Ik wist dat er iemand zou reageren met deze vraag..Als hij nu zou hij heel veel benchen in kilo's zou ik hem eens adviseren wat lichter te benchen en ook echt zijn borst te gebruiken.

    Ik weet dat ik mezelf voor sommige voor lul ga zetten hier, maar dat doe ik toch al regelmatig hier op het forum..

    mind-muscle connection bedoel ik..

    * ja lach maar *

    Heb jij 25.000 van zulke posts hier?
     
    Nee...het varieert van een beetje debiel...tot ontzettend debiel.. ;)
    Zoals een gemiddeld lid hier.
    Soms een nuttige bijdrage in het creatine/pindakaas topic de rest is
    bc948f7d70e7c51ab4bf9975f24cdaf2.jpg

    :idee:
     
    zou tymboo ook altijd voor die mmc gaan met bens of kloot hij maar wat aan met z'n techniek
     
    zou tymboo ook altijd voor die mmc gaan met bens of kloot hij maar wat aan met z'n techniek
    Powerlifters staan er over het algemeen niet om bekend een goed ontwikkelde borst te hebben of wel?
     
    Ja...anders voldoe ik niet aan de verwachting welk ik hier heb geschetst..

    En als ik heel eerlijk ben is 82.5kg bij 1.80m met gebruik van allerhande troep niet zo lastig. Zeker niet als je T3, Clen, Tren of HGH pakt..metabolisme omhoog en droog trekken maar met less effort..

    Of start ik nu een hele lelijke discussie?

    Het is en blijft gewoon de easy way out, tot een bepaald niveau dan.

    Op hoog niveau zul je snoeihard moeten werken, omdat het dan ook niet komt aanwaaien..
    Voor de getallen kan het een easy way zijn, maar je hebt 82.5kg bij 180m en je hebt 82.5kg bij 180m. Zeker als het er uit ziet als 92.5kg. Doe maar na.

    Misschien hield hij natty maar 72.5kg door z'n genen en in plaats van op forums over z'n genen te klagen en anderen te dissen is hij gewoon gaan doen wat hij nodig had om z'n doelen te halen.

    Sowieso, het is niet alsof iedereen na een eerste kuurtje er zo uit ziet hoor, zelfs al pak je heel wat kilo's of kom je een stuk droger te staan. Zit alsnog heel wat achter om precies zo'n resultaat te halen. En kuren is niet altijd een pretje, misschien trek je het zelfs helemaal niet of beinvleod het je leven drastisch.

    Of misschien was het wel makkelijk met vroeg beginnen kuren en door goede reactie erop, so what? Iemand doet wat hij wil en levert een resultaat dat er goed uitziet waar hij blij mee is wat hier bewonderd kan worden en misschien inspireert of wat dan ook. Doet niemand kwaad en draagt dus gewoon wat bij.

    Maar op je natty grens blijven met een beetje flauw trainen en eten en klagen over genen en wat anderen doen om verder te komen is vast ook heel moeilijk. Heb je alleen maar jezelf mee en draagt niks bij dus logisch of jammer dat niemand dat dan net zo bewonderd?
     
    IMG_20151219_095911.jpg aardappel camera

    IMG_20151219_095911.jpg
     
    Goed buff man!

    Hoeveel kun je benchen? En hoe zien die trainingen eruit voor borst?
    mijn bench is om te huilen :p 2x 90kg heb ik al gedrukt, denk dat 1x100 er nu wel inzit
    5x5 voor bench, erna wat pomp werk met kabels en dumbbels, 3 press oefeningen 2 fly
     
    lol iedereen doet net of bankdrukken de belangrijkste oefening voor borst is :roflol:
     
    mijn bench is om te huilen :p 2x 90kg heb ik al gedrukt, denk dat 1x100 er nu wel inzit
    5x5 voor bench, erna wat pomp werk met kabels en dumbbels, 3 press oefeningen 2 fly
    focus..focus..focus

    lol iedereen doet net of bankdrukken de belangrijkste oefening voor borst is :roflol:
    ik doe zelden benches..maar een absurd sterke bench icm een zwakke borst qua massa zegt imo wel iets over de uitvoering..

    ..niet alles natuurlijk ("genetics")

    Lol iedereen doet net of 'mmc' gebruiken iets anders is dan gewoon je ellebogen niet strekken en niet tucken :roflol:
    en toch is het iets anders..maar hier kunnen we eindeloos over discuseren ben ik bang..
     
    Dan doe ik het wel. Je hersenen 'sturen' je spieren niet meer aan wanneer je er meer aan denkt. Dat is namelijk al de functie van de hersenen, daar zit geen gradatie aan vast tenzij je een neurologische ziekte hebt (spasmes oid). Je kunt dus niet met je hersenen een bepaalde spier 'meer' aansturen dan een andere. Dit kan wel door technisch anders te liften, en dat is wat lui vaak bedoelen wanneer ze het over 'mmc' hebben. Niet touchen, niet locken, niet tucken, slow reps, whatever. Mmc bestaat dus, zonder het zouden we niet kunnen bewegen. Maar niet zoals iedereen het hier gebruikt.
     
    mmc of het nou werkt met niet. Denk dat de meeste mensen met mmc time under tension bedoelen ipv het zo snel mogelijk te pressen.
     
    nee nee je moet 1 zijn met je spier en ze dwingen te groeien, ik doe mmc voornamelijk de dagen na het trainen, ik sta voor de spiegel tegen mijn spieren te praten
     
    respect the mossel. don't be afraid of it
     
    Back
    Naar boven