Fitness Seller

Aminozuuranalyse: Bodyenfit Casein Perfection -7,2% / XXL Nutrition Night Protein -0,9%

Bezoekers in dit topic

Ik klikte al op Leuk toen hij zei: "Luister jongen".
 
Dank je voor je zeer uitvoerige toelichting Patjeh.
Mag ik nu ook even de aandacht vragen van Big-T aangezien ik eerder op laster ben gewezen.
Verder lijkt het me inderdaad heel kut om als werknemer van B&F door het leven te moeten en het gezeur van de XXL fanboys aan moet horen.
Jongens van B&F hou vol!
Verder zal ik er geen aandacht aan geven.
 
Dank je voor je zeer uitvoerige toelichting Patjeh.
Mag ik nu ook even de aandacht vragen van Big-T aangezien ik eerder op laster ben gewezen.
Verder lijkt het me inderdaad heel kut om als werknemer van B&F door het leven te moeten en het gezeur van de XXL fanboys aan moet horen.
Jongens van B&F hou vol!
Verder zal ik er geen aandacht aan geven.
Patjeh geeft je puur uitleg zoals hij het ziet. Je intreperteerd de dingen toch precies zoals je zelf wilt en werkt al jaren samen met B&F.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/lab-analyses-whey-body-fit-en-xxl.376551/page-12#post-8843704 never forget :roflol:
 
Dank je voor je zeer uitvoerige toelichting Patjeh.
Mag ik nu ook even de aandacht vragen van Big-T aangezien ik eerder op laster ben gewezen.
Verder lijkt het me inderdaad heel kut om als werknemer van B&F door het leven te moeten en het gezeur van de XXL fanboys aan moet horen.
Jongens van B&F hou vol!
Verder zal ik er geen aandacht aan geven.
Waarom ga je niet naar een body en fit forum zonder XXL fanboys(geen kontenlikkers en mensen met een eigen mening) dan? Fora zoals Tina, tien voor taal, viva, libelle, smulweb.
 
Waarom ga je niet naar een body en fit forum zonder XXL fanboys(geen kontenlikkers en mensen met een eigen mening) dan? Fora zoals Tina, tien voor taal, viva, libelle, smulweb.
I am Tina and I find this offensive.
 
Dank je voor je zeer uitvoerige toelichting Patjeh.
Mag ik nu ook even de aandacht vragen van Big-T aangezien ik eerder op laster ben gewezen.
Verder lijkt het me inderdaad heel kut om als werknemer van B&F door het leven te moeten en het gezeur van de XXL fanboys aan moet horen.
Jongens van B&F hou vol!
Verder zal ik er geen aandacht aan geven.

In dit geval draag ik enkel feiten aan om mijn standpunt te onderbouwen. Mijn standpunt is inderdaad dat ik niet anders kan concluderen op basis van de feiten en reeks van gebeurtenissen dan dat er hier sprake is willens en wetens het misleiden van consumenten, het willens en wetens bedriegen van consumenten, en het willens en wetens oplichten van consumenten. Ik heb het hier over verschillende gradaties van 'jeetje wat erg' inderdaad, misleiding is nog tot daar aan toe, maar ze bedriegen gewoon, en lichten de mensen op met leugens en laten ze vervolgens onder valse voorwenselen ook nog 'goede whey' tegen gereduceerd tarief kopen ter compensatie, waarvan later blijkt dat de NVWa in hun onderzoek dus heeft geconcludeerd dat ZELFS DIE BATCHES OOK NOG NIET IN ORDE WAREN. Dit heeft niks meer met wir haben es nicht gewust te maken, maar het herhaaldelijk liegen en bedriegen, het wijzen met het vingertje naar externe derden (als we het over laster hebben zeg, man man, ik snap werkelijk waar niet dat Amonilabs dit heeft gepikt), en dan inderdaad maar de consumenten voor gek verklaren, van een heksenjacht betichten (als we het over laster hebben zeg), en het ligt aan iedereen behalve aan jullie.

Zo, en nu ga ik de gym hitten en shakes drinken.
 
In dit geval draag ik enkel feiten aan om mijn standpunt te onderbouwen. Mijn standpunt is inderdaad dat ik niet anders kan concluderen op basis van de feiten en reeks van gebeurtenissen dan dat er hier sprake is willens en wetens het misleiden van consumenten, het willens en wetens bedriegen van consumenten, en het willens en wetens oplichten van consumenten. Ik heb het hier over verschillende gradaties van 'jeetje wat erg' inderdaad, misleiding is nog tot daar aan toe, maar ze bedriegen gewoon, en lichten de mensen op met leugens en laten ze vervolgens onder valse voorwenselen ook nog 'goede whey' tegen gereduceerd tarief kopen ter compensatie, waarvan later blijkt dat de NVWa in hun onderzoek dus heeft geconcludeerd dat ZELFS DIE BATCHES OOK NOG NIET IN ORDE WAREN. Dit heeft niks meer met wir haben es nicht gewust te maken, maar het herhaaldelijk liegen en bedriegen, het wijzen met het vingertje naar externe derden (als we het over laster hebben zeg, man man, ik snap werkelijk waar niet dat Amonilabs dit heeft gepikt), en dan inderdaad maar de consumenten voor gek verklaren, van een heksenjacht betichten (als we het over laster hebben zeg), en het ligt aan iedereen behalve aan jullie.

Zo, en nu ga ik de gym hitten en shakes drinken.
Geniet van je whey perfection :kiss:
 
Als galen opgetrommeld wordt, weet je wel hoe laat het is. Die zal XXL & co wel even verdedigen :D
 
Als galen opgetrommeld wordt, weet je wel hoe laat het is. Die zal XXL & co wel even verdedigen :D
Verdedigen? Ik geef gewoon aan dat het alweer blijkt dat hun gewoon hun zaakjes op orde hebben. Hoeft niks verdedigd te worden. Enige wat hier verdedigd wordt is B&F door een paar mensen met een enorme mentale achterstand.
 
Als een winkel levert gewoon wat op de label staat, sta ik dan ook achter zo een winkel!
Als jij, na alles wat er gebeurd is, nog steeds achter B&F staat, dan ben jij:
1. Een hele grote debiel
of
2. Jij krijgt spullen van B&F of je werkt voor B&F
Want als iemand mij troep verkoopt, ga ik bij diegene niet in zijn kontje kruipen.
 
Als een winkel levert gewoon wat op de label staat, sta ik dan ook achter zo een winkel!
Als jij, na alles wat er gebeurd is, nog steeds achter B&F staat, dan ben jij:
1. Een hele grote debiel
of
2. Jij krijgt spullen van B&F of je werkt voor B&F
Want als iemand mij troep verkoopt, ga ik bij diegene niet in zijn kontje kruipen.


doe maar nr 1,



ik loop trouwens wel nog rond met een B&F bidon in de sportschool :rolleyes:

beetje uitdagen kan nooit geen kwaad







op Trustpilot staan ze weer op een 8,3 :roflol:

enkele pareltjes uit de vele 5 sterren reacties:


Vaak zijn huismerk producten van B&F beter als andere A merk producten en hierdoor zelfs nog goedkoper ook! Al jaren trouw klant van dit mooie bedrijf. Ook de service naar de klanten toe is perfect. Altijd erg behulpzaam via zowel de telefoon als online.


Ik durf reclame te maken voor Body en Fit!
De producten zijn eerlijk en van goeie kwaliteit!
De leveringen zijn altijd heel snel en correct!
Groeten van een tevreden klant!



Een webwinkel waar ik van hou, altijd snelle en correcte leveringen waar ik altijd weer versteld van sta zo snel en zo simpel. geen gedoe achteraf..
Eerlijk kunnen hier sommige webwinkels ik zal geen namen noemen een puntje aanzuigen.
Body en Fit ga zo door dan ben ik in ieder geval nog lang klant bij jullie.

Groetjes Een zeer tevreden klant.
Debby W.


ik ben al jaren klant bij body en fit
de producten zijn het huismerk zijn super van smaak en kwaliteit
ook se service is perfect als er al eens een iets fout gaat wordt dit vakkundig rechtgezet
en de promoties maakt alles nog wat extra aantrekkelijk
ik ben vooral ook erg tevreden over de mensen va de klantenservice
ze helpen je echt goed, zijn vriendelijk en helpen waar ze kunnen
 
Laatst bewerkt:
Kan je die fanboys niet gewoon rapporteren wegen spam & flooding en verwijderen van het forum?
 
de meeste zijn toch al tegelijk met B&F verdwenen

Nee, ze hebben gewoon andere accounts ;) En ik heb het niet enkel over de B&F fanboys. Van mij mogen al die supplementen hoeren
hier van het forum af.
 
Nee, ze hebben gewoon andere accounts ;) En ik heb het niet enkel over de B&F fanboys. Van mij mogen al die supplementen hoeren
hier van het forum af.

+1

snap die fanboy shit toch al niet ,bij welke shop dan ook
 
Hoezo moeilijk? Zijn andere labs duurder dan? Je stuurt het toch gewoon op naar een lab, laat het onderzoeken en de uitslag kan je analyseren.
Ik snap dat het veel werk is, maar of je de resultaten nu van Lab A of B krijgt moet toch niet uitmaken of wel.

Bij de test die door forumleden was gedaan duurde het echt een lange tijd voordat er een lab was gevonden die de test kon en wilde uitvoeren. Dit is niet de normale business van een lab.
 
Back
Naar boven