Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Ah op die manier, ik zag het als 'reis naar Bangkok' ipv 'boeking naar Bangkok en vanaf daar ga ik verder'.
    Wel tof, droom daar al wel lang van haha
    waarom droom je daar van?
     
    Hell houd je gewoon van kleine Aziatische shemales
     
    Ah op die manier, ik zag het als 'reis naar Bangkok' ipv 'boeking naar Bangkok en vanaf daar ga ik verder'.
    Wel tof, droom daar al wel lang van haha


    Niet dromen maar doen. Alleen zijn dit soort reisjes voor mij wel makkelijk omdat ik gratis verblijf heb
     
    Omdat ik de natuur en cultuur van Thailand erg mooi vind en dat eens IRL wil zien en erover wil leren.
    En nee dan bedoel ik niet de zuip/neuk cultuur.
    Heb behoorlijk wat van de wereld gezien maar zou zelf nooit meer terug gaan naar Thailand. Heel onaantrekkelijk. Kan je beter indien je wat van de cultuur daar wilt opsnuiven naar Cambodja en Vietnam op vakantie gaan.
     
    beter ga je naar Colombia als je wilt snuiven van de cultuur
     
    Heb behoorlijk wat van de wereld gezien maar zou zelf nooit meer terug gaan naar Thailand. Heel onaantrekkelijk. Kan je beter indien je wat van de cultuur daar wilt opsnuiven naar Cambodja en Vietnam op vakantie gaan.

    Wat was er onaantrekkelijk dan?
     
    Je blijft me verbazen :roflol:

    Niet logisch? Bedoel..in Peru hebben zo ook cultuur, maar als je meer van een rijkere cultuur houdt, dan zit je daar wellicht verkeerd.
     
    Hij heeft het over cocaine snuivennnnnnn.

    Oja ik was even vergeten dat veel mensen op bb.nl een vreselijke achterstand hebben en snel met zulke dingen komen.
    Oeps.
     
    Als hij nou Bolivia zei dan had ik de ''grap'' wellicht wel begrepen.

    lloydatoni
    Ik weet zelf niet goed waar wat zit, maar ik heb mbt Thailand vooral interesse in de tempels en zo. Witte stranden zijn ook wel mooi, maar dat zou ik er wellicht maar 2-3 daagjes aan vast plakken voor de ontspanning.

    Jacked and Jan
    Dat scheelt wel een hoop. Als ik het ga doen (sowieso wel ooit) dan wil ik het ook goed doen. Ikzelf hou niet zo van op eigen houtje gaan en wil dus een rondreis gaan maken met meerdere personen in een groep, met een gids erbij.
    Dat kost sowieso al een hoop geld, maar je moet er ook de tijd voor kunnen nemen (maand of zo) en dat kan atm gewoon niet in de perioden dat ik zou willen gaan.

    TheWasp
    Jij bent misschien ook wel zo'n persoon.
    :roflol: :roflol:
    Ga je nu weer happen?
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven