XXL Nutrition

Bosshogg's Powerlifting Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

10436679_10152608138411034_7813630818957761918_n.jpg
 
Alweer? zo ga je toch nooit herstellen

Herstel komt ooit nog wel. Woensdag is het weer rustdag


Vandaag een extra training met Chreiz en Starter20 en nog een hoop van phm

#deadlift
220 x 6
210 x 6
200 x 6
190 x 6

#block pull
230 x 2
265 x 2 x 3

#Swiss bar curl
30 x 20
30 x 25
30 x 26

wat volume op dl voelt steeds beter
 
Herstellen is voor de zwakken
 
#incline bench
70 x 10 x 5

#bent over row
70 x 12 x 5

#pulldown
40 x 20 x 4

#pushdown
20 x 20 x 4

#barbell curl
40 x 6
50 x 6 x 4

hmm alweer bijna 9 weeks out van een wedstrijd
 
hmm alweer bijna 9 weeks out van een wedstrijd

Ik veronderstel dat je EK junior bedoelt?
Per toeval gisteren de programmatie gezien van dit EK en ook de bijkomende kosten €€€€.

Heb je een idee hoeveel dit reisje je in totaal ongeveer kost?
Leek me niet de gezellige kant op te gaan..
 
Ik veronderstel dat je EK junior bedoelt?
Per toeval gisteren de programmatie gezien van dit EK en ook de bijkomende kosten €€€€.

Heb je een idee hoeveel dit reisje je in totaal ongeveer kost?
Leek me niet de gezellige kant op te gaan..

EK raw junior inderdaad. In Estland

Gok dat het wel weer rond de €1000 zal zijn. Vlucht, hotel en inschrijfkosten zijn al gauw 700. WK in Finland was ik ook zoiets kwijt.

Maar ik had voor mijzelf al besloten dat ik mee zou doen, tenzij het echt absurde bedragen zouden worden. Voor het WK was ik nog wel huiverig om behoorlijk veel geld te betalen terwijl ik in Nederland ook een wedstrijd had kunnen doen. Maar toen ik daar eenmaal was, was het het wel waard.
 
Estland is een relatief vrij goedkoop land, zowel overnachtingen als alcohol, als eten kost een stuk minder dan in bijvoorbeeld Finland. Ik denk dat het sowieso niet meer dan 1000 Euro gaat worden, eerder minder.
 
Estland is een relatief vrij goedkoop land, zowel overnachtingen als alcohol, als eten kost een stuk minder dan in bijvoorbeeld Finland. Ik denk dat het sowieso niet meer dan 1000 Euro gaat worden, eerder minder.


Hotel is 95 per nacht voor een 2 persoons kamer

Alsnog goedkoper dan Finland met 120 per nacht
 
Hotel is 95 per nacht voor een 2 persoons kamer

Alsnog goedkoper dan Finland met 120 per nacht

Ja, niet echt duur toch? Zeker als Yvn meegaat komt het neer op 47 PP per nacht.
 
Vlucht 170, overnachting 4 x 95/2, inschrijving 110, OV in totaal 50, dan zit je op iets meer dan 500. Dan alleen nog eten en zuipen, vrij cheap in Estland toch?
 
Ja, niet echt duur toch? Zeker als Yvn meegaat komt het neer op 47 PP per nacht.

Doet Yvn mee? Zag haar niet meteen tussen de lifters staan pre-nomination..

Edit:Ok gevonden. Ik zat in de -63kg te kijken.

Vlucht 170, overnachting 4 x 95/2, inschrijving 110, OV in totaal 50, dan zit je op iets meer dan 500. Dan alleen nog eten en zuipen, vrij cheap in Estland toch?

Hier komt een noob-vraag: Waarom 4 overnachtingen? Geen eerdere/latere vlucht of ben je verplicht bij de aanvang al aanwezig te zijn tot aan jouw wedstrijd?
 
Laatst bewerkt:
Vlucht 170, overnachting 4 x 95/2, inschrijving 110, OV in totaal 50, dan zit je op iets meer dan 500. Dan alleen nog eten en zuipen, vrij cheap in Estland toch?

Scheelt ook weer dat de wedstrijd in het hotel is. Dan hoef je niet steeds met de taxi

Doet Yvn mee? Zag haar niet meteen tussen de lifters staan pre-nomination..

Edit:Ok gevonden. Ik zat in de -63kg te kijken.



Hier komt een noob-vraag: Waarom 4 overnachtingen? Geen eerdere/latere vlucht of ben je verplicht bij de aanvang al aanwezig te zijn tot aan jouw wedstrijd?

Volgens mij is het plan om met alle junioren en subjunioren samen te gaan. Die wedstrijden zijn van 4 tm 9 maart. Ook is het wel lekker om 2 dagen van tevoren er te zijn. Dan kan je zien waar je heen moet en uitrusten van de hele dag in de trein/vliegtuig/bus te zitten.

Volgens het schema wat nu online staat op de EPF site moet ik op dinsdag 8 maart liften. Maar dat kan nog wel wat veranderen.
 
Dan alleen nog eten en zuipen, vrij cheap in Estland toch?

Ja, ik ben al een poosje in Tartu geweest, het is prima te doen daar qua kosten.
 
#high bar squat
150 x 6 x 4

#bench press TNG
105 x 8 x 4

#Slingshot bench
122.5 x 5 x 3

#front squat
125 x 5 x 5

#sumo deadlift
210 x 3 x 5

Voelde allemaal veel beter dan vorige week
 
Sumo deadlift is wel lekker in de mode. Gaat de nieuwe PHM-methode 3.0 breed squatten + sumo deadlift worden?
 
Back
Naar boven