Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat weet je niet, want je weet niet of je dezelfde schijven hebt als de keer ervoor of dat überhaupt beide kanten wel gelijk geladen zijn. Met een eleiko gewichthefset vind ik het vrij normaal, maar als je bij een squat van 200kg een halve kg bij gaat voegen onder het mom van progressie dan neem je jezelf in de maling

    Nee, niet als je op het lange termijn kijkt.

    Als je je 200kg squat pr naar een 201kg PR wil zetten misschien wel, maar als je elke week 1kg toevoegd aan je working sets maakt de afwijking net zoveel uit als bij stappen van 2.5kg
     
    Ontopic: met strict press 1rm van paar maand geleden vanmorgen 2x5 en 1x6
     
    Nee, niet als je op het lange termijn kijkt.

    Als je je 200kg squat pr naar een 201kg PR wil zetten misschien wel, maar als je elke week 1kg toevoegd aan je working sets maakt de afwijking net zoveel uit als bij stappen van 2.5kg
    als je elke training er 100 gram bij doet kun je onbeperkt gains maken
     
    Nee, niet als je op het lange termijn kijkt.

    Als je je 200kg squat pr naar een 201kg PR wil zetten misschien wel, maar als je elke week 1kg toevoegd aan je working sets maakt de afwijking net zoveel uit als bij stappen van 2.5kg

    Ermee veronderstellend dat de manier om te trainen wekelijks verhogen is dan klopt je punt ja
     
    Prijs gewonnen en binnen. :D Ziek zijn is prut... maar een pakketje krijgen is dan wel leuk!
     
    Nee, niet als je op het lange termijn kijkt.

    Als je je 200kg squat pr naar een 201kg PR wil zetten misschien wel, maar als je elke week 1kg toevoegd aan je working sets maakt de afwijking net zoveel uit als bij stappen van 2.5kg

    de vraag is alleen of 200 200.5 201 201.5 202 en 202,5 squatten meerwaarde biedt tov gewoon 200 of 202.5 squatten, en dat betwijfel ik kijkend naar hoe klein die stappen procentueel zijn. fractional plates zijn vooral nuttig als de werkgewichten gewoon laag liggen, zoals bij beginners/vrouwen of bij bepaalde lifts.
     
    Laatste bezoeken op m'n LinkedIn-profiel:
    s1oz15.png


    :D
     
    de vraag is alleen of 200 200.5 201 201.5 202 en 202,5 squatten meerwaarde biedt tov gewoon 200 of 202.5 squatten, en dat betwijfel ik kijkend naar hoe klein die stappen procentueel zijn. fractional plates zijn vooral nuttig als de werkgewichten gewoon laag liggen, zoals bij beginners/vrouwen of bij bepaalde lifts.

    Zou ook geen 0.5 stappen doen op een oefening waar je al 200kg lift.

    Maar meer stappen van minder gewicht lijkt me beter dan minder stappen van meer gewicht.
     
    iedereen die serieus is over voornemens is een idioot

    gr
     
    hoe groot zijn je bicaps nu dan?
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven