Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

iedereen die serieus is over voornemens is een idioot

gr
hoezo? mijn voornemens zijn om na de jaarwisseling te eten en naar de gym te gaan, hopen dat dat lukt hoor!
 
Heb zojuist mn ssd met een hddcaddy (op de plaats van de dvd drive) aangesloten.. Weet iemand hoe ik nu zorg dat deze ssd herkend word op mijn laptop? Zie hem nergens bij staan
 
Heb zojuist mn ssd met een hddcaddy (op de plaats van de dvd drive) aangesloten.. Weet iemand hoe ik nu zorg dat deze ssd herkend word op mijn laptop? Zie hem nergens bij staan

drivers geinstalleerd?
 
Bij de ssd zat 1 dvd met software voor disk migration maar geen driver?
 
welke windows heb je? Volgens mij kunnen die bij Win7 lastig zijn te installeren
 
Heb windows 10. Heb nu samsung magician geinstalleerd en geopend maar hij kan de SSD niet zien

Dvd drive er dus weer uitschroeven en opnieuw erin klikken? Is het niet zo dat windows 10 nog denkt dat het een dvd drive is of zo?
 
je hebt geen drivers nodig voor hardeschijven en ssds
hij zou als het goed is gewoon herkent moeten worden
 
Klote dit dan.. Heb hem wel 1 keer laten vallen en schuin in die poort van de hdd caddy gedrukt omdat hij er vanaf plat (erin) niet erin geschoven kon worden..

Kan ik hem gewoon terwijl de laptop aanstaat weer losmaken uit de dvd drive of wel uitzetten?
 
Ik zou m even uitzetten en de ssd op de sata poort van je harde schijf aansluiten, dan kan je in ieder geval kijken of het niet aan je ssd ligt
 
Nu ziet ie hem wel volgens mij na reboot. is dit goed?
2wqqzjt.jpg
 
Thanks!

En nu meteen C migration doen zodat OS op de ssd komt met de samsung migration software? of moet ik eerst dit op onderstaande screenshot doen want nu staat hij er nog niet bij bij deze computer

149pfyu.jpg
 
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, ik heb m'n HDD vervangen door m'n SSD dus ik had dat niet nodig
 
Thanks!

En nu meteen C migration doen zodat OS op de ssd komt met de samsung migration software? of moet ik eerst dit op onderstaande screenshot doen want nu staat hij er nog niet bij bij deze computer

149pfyu.jpg
ik zou het doen ja
 
Back
Naar boven