AndroidHealthClinic

Bosshogg's Powerlifting Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als je naast liften van zuipen houdt dan zit je in Estland wel goed. Veel jonge finnen pakken in het weekend 's ochtends de veerboot naar estland om zich daar kapot te zuipen omdat het zo cheap is om 's nachts ladderzat weer naar huis te varen
 
Als je naast liften van zuipen houdt dan zit je in Estland wel goed. Veel jonge finnen pakken in het weekend 's ochtends de veerboot naar estland om zich daar kapot te zuipen omdat het zo cheap is om 's nachts ladderzat weer naar huis te varen

yvn zal d'r vast niet achter komen nee :p
 
Als je naast liften van zuipen houdt dan zit je in Estland wel goed. Veel jonge finnen pakken in het weekend 's ochtends de veerboot naar estland om zich daar kapot te zuipen omdat het zo cheap is om 's nachts ladderzat weer naar huis te varen

In Finland was het echt smerig duur. 5 euro voor een biertje ofzo.

Weet nog wel dat ik in een club stond met happy hour, shotjes en bier voor 3 euro

yvn zal d'r vast niet achter komen nee :p

Gelukkig zuip ik niet zoveel. Na het WK al iets teveel gezopen en toen het ontbijt gemist door een kater.

De laatste training van het jaar

#paused bench
112.5x3x7

#squat
160x8x4

#ssb split squat
90x6x4

#dips
bw+25x10x5

#GHR
bwx12x3
 
Beetje gaar van nye

#front squat
115x8x4

#closegrip bench TNG
95x8x4

#pull up
bwx12
bwx12
bwx12
bwx7
bwx7
Hnng 50 reps in 5 sets

#sumo deadlift
230x2x4

Hopelijk komt weightxreps weer online
 
Wat is eigenlijk het voordeel van beltless squatten/deadliften? Ik meen gelezen te hebben dat een riem juist voor meer core-activatie zorgt
 
Wat is eigenlijk het voordeel van beltless squatten/deadliften? Ik meen gelezen te hebben dat een riem juist voor meer core-activatie zorgt

Nu is het nog licht dus hoef niet per se een riem aan te doen

Doe meestal al mijn squats boven de 150 met een riem.
 
Wat is eigenlijk het voordeel van beltless squatten/deadliften? Ik meen gelezen te hebben dat een riem juist voor meer core-activatie zorgt

Volgens mij was dat een emg test waaruit bleek dat de erectors hogere activiteit hadden met riem dan zonder riem. Betekent niet dat je gehele core sterker wordt dan wanneer je beltless werk doet.
 
Volgens mij was dat een emg test waaruit bleek dat de erectors hogere activiteit hadden met riem dan zonder riem. Betekent niet dat je gehele core sterker wordt dan wanneer je beltless werk doet.

Het maakt volgens mij nauwelijks verschil wat betreft gebruik van core. Ik dacht iets in het voordeel van riem, maar niet significant. In ieder geval geen reden om specifiek wel / niet met een belt te gaan squatten en DLen voor meer core activatie ofzo.
 
Ik merk dat juist beltless goeie carry over heeft naar met belt. Bij beltless heb ik geleerd m'n core goed aan te spannen en merk dat ik sindsdien meer uit mm riem haal als ik wel een riem gebruik.
 
#squat
210 x 3
180 x 5 x 5

#paused bench
105 x 5 x 5

#legs up bench
90 x 6 x 4

#deadlift
230 x 6
220 x 6
210 x 6
200 x 6
 
Dik volume hoor

Squat viel mee. Deadlift was wel zwaar

Deze keer ook eens zonder straps gedaan. De eerste 2 sets nog wel leuk maar daarna niet meer
 
Wie maakt je schema's nu?
 
#incline bench
75 x 10 x 5

#bent over row
75 x 12 x 4

#pulldown
45 x 20 x 4

#pushdown
25 x 20 x 5

#barbell curl
40 x 6
52.5 x 6 x 5

Goede pomp
 
#high bar squat
155 x 6 x 4

#bench press TNG
107.5 x 7
107.5 x 8 x 3

#Slingshot bench
125 x 5 x 3

#sumo deadlift
220 x 3 x 5

#front squat
130 x 5 x 5

Sumo deadlift ging hard

Front squats waren zwaar
 
rip heupen training.
 
Back
Naar boven