AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Voor het eerst weighted pull ups geprobeerd.
    5x5xbw+15kg ging soepel!
    Volgens mij ben jij een pathologische leugenaar of niet? Ik heb meerdere van je posts bekeken en 't klopt allemaal steeds niet.
    Training ging goed. Merk wel vaker dat ik met name tijdens mijn sq en dl's kortademig raak. Techniek is goed, luchtvochtigheid in de gym echter standaard 60-90%. Enorm klote. Squats voelden zwak, rest was prima.
    Ik heb afgeweken van mijn schema omdat ik al 2 dagen training achter de rug heb en gistermiddag nog gedeadlift heb, voordat ik besloot mijn schema om te gooien. Met ingang van volgende week maandag ga ik hem nauwkeurig volgen.

    Squat
    1x10xbodyweight
    1x10x20kg
    1x10x30kg
    5x5x50kg *echt de focus gelegd op goede vorm en aldoor spanning houden

    OHP
    1x10x20kg
    5x5x30kg

    Dumbell press (alles qua BP was bezet, wilde warm blijven)
    2x5x20kg dumbells

    Incline BP
    1x10x20kg
    1x10x30kg
    2x5x45kg (tweede set kreeg ik de laatste rep niet omhoog; heb de stang op de grond moeten leggen)
    3x5x40kg (dit lukte nog moeizaam)

    Pull ups en dips
    3x5 bodyweight pull ups
    3x5 bodyweight dips *pull ups - rust - dips - rust, etc.

    Preacher curls en seated tricep extensions
    4x10x25kg curls (5 sec naar beneden, 2 sec omhoog)
    1x25kg curls tot failure, zat op 13
    4x10x16kg dumbell t.e. (5 sec naar beneden, 2 sec omhoog) *afgewisseld zoals bij de pull ups en dips
    1x16kg dumbell t.e. tot failure, zat op 12

    Overig
    Afgesloten met foamrolling en 5x8 ab wheel zo ver mogelijk vanuit de knieën.
     
    Volgens mij ben jij een pathologische leugenaar of niet? Ik heb meerdere van je posts bekeken en 't klopt allemaal steeds niet.
    Wat is er gelogen dan? lol
     
    Ik dacht dat ie een patagonische leugenaar was en het bestaan van de zuidelijke punt van zuid-amerika ontkent

    Ik denk dat hij een planologische leugenaar is. Vandaar alle filevorming.
     
    EigenWereld reageert noch hier, noch op PM. Naar mijn mening ben je iemand die je zonder enige nuance een 'leugenaar' noemt toch wel een uitleg verschuldigd. Misschien zit hij teveel in zijn eigen wereldje om zich dit te beseffen.
     
    EigenWereld reageert noch hier, noch op PM. Naar mijn mening ben je iemand die je zonder enige nuance een 'leugenaar' noemt toch wel een uitleg verschuldigd. Misschien zit hij teveel in zijn eigen wereldje om zich dit te beseffen.
    Kijk je stats, wat je lift en dan ga je opeens van bw pull ups naar +15kg pull ups, no way. Daarbij in je foto log, heb je 3x een andere omtrek van je bicep neergezet. Ik zal het nuanceren, je bent geen leugenaar, maar gewoon niet erg snugger.
     
    Kijk je stats, wat je lift en dan ga je opeens van bw pull ups naar +15kg pull ups, no way. Daarbij in je foto log, heb je 3x een andere omtrek van je bicep neergezet. Ik zal het nuanceren, je bent geen leugenaar, maar gewoon niet erg snugger.
    Van 10+ bw pull ups naar 5xbw+15kg is toch niet zo moeilijk te geloven? :P
    Als je mijn logs echt zo grondig gelezen zou hebben dan had je geweten dat ik met een onderrug blessure kamp, dit verklaart de lage sq en dl maar ik heb er geen last van met seated rows, lat pulls, pull ups, ... omdat ik dan geen buiging hoef te maken met gewicht op/onder me.

    Wat die omtrek betreft was ik onhandig aan het meten omdat ik t.z.t. geen meetlint tot mijn beschikking had. Nu blij?
     
    Krijg een nieuwe belt van strengthshop omdat de gekochte 'cosmetische schade' belt, niet alleen cosmetisch schade had :o
    Hopelijk is de nieuwe wel goed :)
     
    Van 10+ bw pull ups naar 5xbw+15kg is toch niet zo moeilijk te geloven? :P
    Als je mijn logs echt zo grondig gelezen zou hebben dan had je geweten dat ik met een onderrug blessure kamp, dit verklaart de lage sq en dl maar ik heb er geen last van met seated rows, lat pulls, pull ups, ... omdat ik dan geen buiging hoef te maken met gewicht op/onder me.

    Wat die omtrek betreft was ik onhandig aan het meten omdat ik t.z.t. geen meetlint tot mijn beschikking had. Nu blij?

    Wel veel mensen hebben onderrug blessure. Komt dat mooi uit, hoef je niet te squatten en deadliften!
     
    Wel veel mensen hebben onderrug blessure. Komt dat mooi uit, hoef je niet te squatten en deadliften!
    Ik squat iedere training en dl 1 of 2x per week. Duss
     
    Prima high trenbolone temperatuur.
     
    Net als of je anders wel naar school zou gaan.
    Maar is wel even lekker, niet meer van dat zweetweer en de weg schaatst best prima.
    had idd de les van vandaag al geskipt toen ik erachter kwam dat ie niet doorging :roflol:
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven