XXL Nutrition

Test E 500mg HCG 1000IU (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je nu tussen je cycles in even roa kuurtje doet? Ik meen vroeger, enkel jaren terug al, ergens hier op het forum gelezen te hebben dat je een bepaalde dosis roa in je lijf moet hebben en dat de acne dan weinig kans heeft om terug te komen. Als je niet aan deze hoeveelheid komt zou de acne snel terug kunnen komen. Ik heb geen idee of dit correct is of welke hoeveelheid dit weer is, maar misschien interessant om even op te zoeken. Bij mij persoonlijk is de acne niet meer teruggekomen, zelfs niet als ik on ben (sporadig hier en daar een puistje maar heeft iedereen wel eens), dus kan dit wel geloven.
Als ik tijd over had zou ik het even opzoeken voor je, maar heb morgen examen dus gaat hem vandaag niet worden. Ik raad het je wel aan om even op te zoeken en te proberen. Als je elke keer als je on gaat aan de roa moet blijft ook niet leuk.

Dermatologen in België zijn overigens best makkelijk in roa receptjes uitschrijven, dus daarvoor moet je het niet laten. ;) Veel mensen krijgen eerst bactroban zalfje voorgeschreven, maar neem aan dat ze dat wel overslaan als je rug inderdaad zoveel acne heeft.

Ivm jeugd acne heb ik lang roa genomen. Paar jaar later weer roa nodig gehad ivm test - tren. Door die ellende ben ik zeker 8 jaar clean geweest. Toen weer begonnen met test-primos cruise, test - tren. Helaas toen weer dikke acne.

Kortom, het kan zeker wel terug komen. Zeker als er een langere tijd tussen zit en als je die talgklieren maar blijft aanwakkeren door te blijven kuren.

TreNaldo heeft echt wel goed ervaringen met het wegblijven van acne. Net als jij.
 
Ivm jeugd acne heb ik lang roa genomen. Paar jaar later weer roa nodig gehad ivm test - tren. Door die ellende ben ik zeker 8 jaar clean geweest. Toen weer begonnen met test-primos cruise, test - tren. Helaas toen weer dikke acne.

Kortom, het kan zeker wel terug komen. Zeker als er een langere tijd tussen zit en als je die talgklieren maar blijft aanwakkeren door te blijven kuren.

TreNaldo heeft echt wel goed ervaringen met het wegblijven van acne. Net als jij.
Zal voor iedereen toch net iets anders zijn denk ik.. Heb ik er wel geluk mee blijkbaar.
 
Klopt. Heb 8 maanden HG roa genomen icm dermatoloog. Schreef dit idd zeer makkelijk voor. 8 maand 40 mg en is idd nu gwn weg. Enkel als mn nieuwe blast begint of ik off ga neem ik 2 weken 20/30 mg roa. Werkt perfect zo


 
Hoe is het hier met de acne, gewicht en de nakuur? :D

Zag dat je alweer een nieuwe kuur gepland hebt. Ga je tussendoor nog bloedtesten doen of hoe ga je je herstel controleren?
 
Ik deel je mening.

Vanwege de taboe rond drugs en anabolen in België is het helaas verschrikkelijk moeilijk een arts in de nabije omgeving te vinden met het minste greintje verstand wat betreft deze zaken.

Zij die er wel wat van kennen zijn dan weer niet altijd bereid te helpen. Ik zal enkele dermatologen contacteren, en zien wat de respons is.


Verstand van wat precies? Je hebt last van acne, dus doc zal je doorsturen naar een dermatoloog. Je kan tegen doc of dermatoloog zeggen dat je acne hebt door anabolen. Of niet, maar dat zullen ze zelf wel merken als je testwaarden off the charts zijn.
Dermatoloog zal wel vermoeden dat je androgene middelen pakt.
Ben je van plan om het te ontkennen tegen hen ?
 
In Belgie is iemand die AAS neemt en niemand lastig valt en braaf zn belastingen betaald erger dan een drugs of drankverslaafde.

Een dokter heeft beroepsgeheim. Niemand komt te weten dat jij aas pakt behalve je doc.
 
Hoe is het hier met de acne, gewicht en de nakuur? :D

Zag dat je alweer een nieuwe kuur gepland hebt. Ga je tussendoor nog bloedtesten doen of hoe ga je je herstel controleren?

Normaal volgt een bloedtest in februari, maar dat is niet zeker. Nu 76kg, maar veel droger door het vochtverlies. Nieuwe antibiotica gekregen, die ook niks doet. Acne nog steeds aanwezig. Dit is nu mijn laatste week van nakuur, en ik voel me top. Ballen zijn nog niet helemaal op formaat, ik zou zeggen 75% van origineel volume.

Verstand van wat precies? Je hebt last van acne, dus doc zal je doorsturen naar een dermatoloog. Je kan tegen doc of dermatoloog zeggen dat je acne hebt door anabolen. Of niet, maar dat zullen ze zelf wel merken als je testwaarden off the charts zijn.
Dermatoloog zal wel vermoeden dat je androgene middelen pakt.
Ben je van plan om het te ontkennen tegen hen ?
Reageer niet als je mijn log niet hebt gelezen. Alles waar je op doelt staat al in mijn log.
 
Verstand van wat precies? Je hebt last van acne, dus doc zal je doorsturen naar een dermatoloog. Je kan tegen doc of dermatoloog zeggen dat je acne hebt door anabolen. Of niet, maar dat zullen ze zelf wel merken als je testwaarden off the charts zijn.
Dermatoloog zal wel vermoeden dat je androgene middelen pakt.
Ben je van plan om het te ontkennen tegen hen ?

Dermatoloog test alleen leverwaardes

Testosteron doet trouwens nauwelijks iets voor je lever dus deze zal gewoon goed zijn vermoed ik. Mijn lever was ook goed na 7 maanden on.
 
Dermatoloog test alleen leverwaardes

Testosteron doet trouwens nauwelijks iets voor je lever dus deze zal gewoon goed zijn vermoed ik. Mijn lever was ook goed na 7 maanden on.
Alles was bij mij ook gewoon in orde wat betreft AAS. Behalve Test, FSH en LH natuurlijk.
 
Nakuur - Week 4.

Zo jongens en meisjes hier ben ik dan weer met het weekoverzicht. Vandaag mijn laatste nolva-Rex geslikt, waardoor het weer tijd is voor een update, en een laatste algemeen overzicht.

Kracht & Gewicht:
Mijn gewicht stagneert nu rond de 76kg, en zie er wat droger uit. Kracht is nog steeds hetzelfde zoals tijdens mijn kuur, zelfs nog beter geworden. Ik geniet nog steeds met hart en ziel van het trainen, en probeer mezelf elke training te pushen zwaardere gewichten te proberen. Helaas gaat mijn lichaam daar soms niet mee akkoord. In mijn hoofd zit ik nog steeds vast met de gedachte dat ik herstel als een monster, maar dat is echter niet meer zo. Dat samen met high weight, en meer frequentie hebben er voor gezorgd dat ik mijn lichaam overbelast waardoor ik vaak schouder, knie, elleboog of polspijn heb, en daarna soms wat hevige spierpijn.

Ondertussen heb ik ook wat vreemds uitgespookt met mijn knie, waardoor ik nu even geen legs kan doen. Ondanks dat dat niet echt bevorderlijk is voor het behouden van mijn quadgains, geeft het me wel de optie een day off te nemen en wat uit te rusten, want het is nodig, ook al zou ik uiteraard liever gaan trainen.

Nu doe ik dus gewoon:
Push
Pull
//
*repeat*

Gevoel en mentaliteit:
Dit is naar mijn mening het belangrijkste onderdeel. Met genoegen kan ik eerlijk stellen dat ik me weer fantastisch voel. Afgezien van die klote examens gaat alles prima. Op een manier voel ik me zelfs beter dan voor het kuren. Niet alleen beter, maar ook gewoon een betere versie van mezelf. Ik heb tijdens mijn kuur zeer veel geleerd en megemaakt, die mij een wijzer persoon hebben gemaakt. Elke ervaring maakt je een betere versie van jezelf vind ik, en deze was daar zeker één van. Ik moet eerlijk toegeven dat, toen ik begon aan deze kuur, mijn kennis niet veel verder reikte dan wat ik moest gaan doen in een kuur. Hoe prikken, hoe eten, hoe trainen, hoe PCT, etc.

Wanneer je echter aan het kuren bent is het allemaal een heel ander verhaal vind ik. Het is makkelijk om met kuren om te gaan als het theoretisch is, maar als het jouw lichaam is, dan is het echt heel andere koek. Ik heb geleerd hoe beïnvloedbaar het menselijk lichaam is door hormonale substanties, en dan heb ik nog lang de zwaarste niet geprobeerd. Ik hoop deze ervaringen te kunnen gebruiken in de toekomst, zodat ik op die manier misschien mezelf mentaal wat in bedwang kan houden als dat mogelijk is.

Op een manier is het toch fijn om off te zijn. Ik vond het altijd vreemd tijdens de kuur dat mijn lichaam anders was. Je voelt echt dat er iets in je lichaam zit dat er niet thuishoort. Ook al geeft het vele voordelen, de neveneffecten laten je voelen dat het niet hoort, en dat nu niet meer hebben is erg fijn vind ik. Desalniettemin kijk ik nog steeds uit naar mijn volgende kuur, maar ik ben niet meer zo hebberig naar blijvende progressie zoals toen ik on was.

Mijn libido is weer helemaal terug, en hungry naar pussy zoals nooit tevoren.

Uiterlijk:
Eindelijk wat goed nieuws hier: de acne ebt geleidelijk aan weg. ik vermoed dat het nog wel even zal duren voor het echt weg is, maar ik zie duidelijke tekens van regressie.


Voor zij die van plan zijn deze kuur in de toekomst misschien te doen, voornamelijk beginners, nog een keertje een totaal overzicht van welke effecten ik zoal heb ondervonden, niet noodzakelijk rechtstreeks effect van het injecteren van hormonale substanties.

(+) Snellere massatoename
(+) Snellere krachttoename, conform met de massatoename
(+) Sneller herstel
(+) Toename zelfvertrouwen, sterker in mij schoenen staan.
(+) Donkere huidtint (toename melanine)
(+) Toename baardgroei
(+) Hogere resistentie tegen eenzelfde hoeveelheid alcohol

(-) Toename lichaamsbeharing
(-) Snellere haar- en nagelgroei
(-) Verdonkeren van lichaamsbeharing
(-) Vettige huid
(-) Acne
(-) Vochtretentie
(-) Testisatrofie
(-) Agressie
(-) Toename libido
(-) Beperkt vermogen tot ethisch en rationeel denken
(-) Permanente verandering van gedachtengang
(-) Egoïsme
(-) gevoelens voor andere meisjes

Jezus dat ziet er best wel betreurenswaardig uit als je het zo allemaal opsomt. Kan best zijn dat ik wat ben vergeten, dus als er nog iets in je opkomt zeg je het maar.

Zo, dit was het dan voor mij eerste log. Ik zou graag allen die mijn log gevolgd hebben willen bedanken voor de steun en hun persoonlijke bijdrage. Zonder jullie zou ik uiteraard niet elke dag zulke lappen tekst hebben geschreven. Ik zal in mijn volgende logs proberen dezelfde structuur aan te houden, en zelfs te verbeteren waar dat mogelijk is. Dit was het dan.

AnonyMass Out.
 
Hoe is het hier of wil je voorlopig geen updates geven m.b.t. nakuur en periode tussen kuurtjes etc? :)
 
Ik denk dat er een groot percentage van je sides tussen je oren zitten. En hoe the fuck kan een verhoogd libido nou negatief zijn.. kan je nergens je kwakkie kwijt dan?
 
Hoe is het hier of wil je voorlopig geen updates geven m.b.t. nakuur en periode tussen kuurtjes etc? :)

Idd, herstel zit er nog lang niet op. Je wilt het zo informatief mogelijk houden, en dat is ook top van je. Maar zo is t niet compleet imo.
 
In dat geval een update dan.

Na mijn nakuur voelde ik me nog steeds helemaal top. Ballen waren op formaat. Kracht nog steeds lineaire vooruitgang, en ik zag zelfs wat massa aankomen. Acne gaat gestaag weg, nog steeds niet helemaal verdwenen, maar nog amper zichtbaar.
Helaas werd er een socrococcygeale bindweefseltumor bij me vastgesteld. Hierdoor lig ik nu al een week in bed te revalideren, niet getraind dus. Ik vermoed dat ik nog een week out of gym zal zijn.
Daarna zal ik weer rustig gaan opbouwen. Ik gun mijn lichaam nu de rust die het nodig heeft om te herstellen, en aangezien mijn onderstel weinig bewegelijk is heb ik niet echt een andere keuze.

Geen bloedtest meer gedaan, maar alles voelde goed, dus volgens mij ben ik gewoon erg snel hersteld. Niet dat ik dat zie als een reden om nu al weer te gaan kuren. Het gaat nog steeds door zoals gepland. Gewoon een voordeel om dat te weten.
 
Gevoel of je hersteld bent zeg helemaal niks. Je kunt je goed vielen terwijl je bloedtest zou kunnen zeggen dat je nog helemaal niet hersteld hebt
 
Gevoel of je hersteld bent zeg helemaal niks. Je kunt je goed vielen terwijl je bloedtest zou kunnen zeggen dat je nog helemaal niet hersteld hebt

En aan de andere kant heb je veel mensen waarvan hun bloed oke is maar zich allesbehalve top voelen.
 
En aan de andere kant heb je veel mensen waarvan hun bloed oke is maar zich allesbehalve top voelen.

Geef mij maar goede bloedresultaten :)

Verder hoop ik dat je er weer snel bovenop bent, dus is echt kut zo net na je kuur...good luck man!
 
Geef mij maar goede bloedresultaten :)

Verder hoop ik dat je er weer snel bovenop bent, dus is echt kut zo net na je kuur...good luck man!

Ja klopt, maar ik heb geduld. De resultaten komen wel terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven