XXL Nutrition

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al wat meer bekend over mijn bestelling?
Ik had 2 a 3 dagen geleden besteld :
Ik ga ervan uit dat de levering wat langer duurt aangezien Groningen momenteel nog 1 gehele ijsbaan is?
Bestelling #1800014268 is verzonden
DHL volgnummer : 444460032120

Zat zelf even naar jou tracking te kijken op DHL site, maar zie dat jouw pakket nu in Keulen is. Geen idee of dat door de ijsbaan in Groningen komt. Heb de klantenservice gecontact en gevraagd achter je pakket aan te gaan.
 
Verloop van mij zending - DHL: Status van wo, 06-01-2016 08.57 De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven

Heb 4 januari besteld (#1100029667)

mbonheur, mag ik je vragen of je een ander nummer voor mij hebt? Wat begint met #18? Alle bestelnummers voor de site van NL & BE beginnen met #18. Alvast dank!
 
Is er al wat meer bekend over mijn bestelling?
Ik had 2 a 3 dagen geleden besteld :
Ik ga ervan uit dat de levering wat langer duurt aangezien Groningen momenteel nog 1 gehele ijsbaan is?
Bestelling #1800014268 is verzonden
DHL volgnummer : 444460032120

Misterw00t, ik heb net vernomen dat alle DHL pakketten vanuit Engeland eerst naar Duitsland gaan en daar vanuit verder gesorteerd worden, dit klopt dus.
 
mbonheur, mag ik je vragen of je een ander nummer voor mij hebt? Wat begint met #18? Alle bestelnummers voor de site van NL & BE beginnen met #18. Alvast dank!

Dat is niet nodig, je hoeft niet meer te kijken. Bedankt.

do, 07-01-2016 13.47 Tijd Köln, Germany De internationale zending is in het export-pakketcentrum verwerkt.
 
Dat is niet nodig, je hoeft niet meer te kijken. Bedankt.

do, 07-01-2016 13.47 Tijd Köln, Germany De internationale zending is in het export-pakketcentrum verwerkt.

Ok fijn, goed te horen dat het werkt; dank voor het doorgeven!
 
Dat komt er dus gewoon op neer dat jullie vinden dat jullie zelf wel kunnen bepalen wat mag en wat niet. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat de wet in Nederland (en de EU) bepaalt dat je expliciete TOESTEMMING moet hebben om iemand marketing SMS'en te sturen? Of begrijpen jullie dat wel en interesseert het jullie niet wat wel en niet mag? Als jullie maling hebben aan deze regels, hoe kan ik er dan op vertrouwen dat jullie je wel aan andere regels voor wat betreft privacy houden?

Moshi, ik vergeet niet te reageren, maar we zijn momenteel e.e.a. aan het uitzoeken. We komen er zeker nog bij je op terug! ;)
 
Moshi, ik vergeet niet te reageren, maar we zijn momenteel e.e.a. aan het uitzoeken. We komen er zeker nog bij je op terug! ;)

Perfect. Als ze in de UK willen weten op basis waarvan het verboden is.. Telecommunicatiewet, artikel 11.1, lid 3:

Een ieder die elektronische contactgegevens voor elektronische berichten heeft verkregen in het kader van de verkoop van zijn product of dienst mag deze gegevens gebruiken voor het overbrengen van communicatie voor commerciële, ideële of charitatieve doeleinden met betrekking tot eigen gelijksoortige producten of diensten, mits bij de verkrijging van de contactgegevens aan de klant duidelijk en uitdrukkelijk de gelegenheid is geboden om kosteloos en op gemakkelijke wijze verzet aan te tekenen tegen het gebruik van die elektronische contactgegevens...
http://wetten.overheid.nl/BWBR0009950/Hoofdstuk11/111/Artikel117/geldigheidsdatum_21-01-2016

Vandaar dat je tijdens het kopen op een website vaak aan of af kunt vinken of je lid wil worden van de nieuwsbrief, en die keuze ontbreekt bij het geven van het telefoonnummer. Je kunt wel verzet aantekenen door STOP te SMS'en, maar dat is achteraf en niet bij het verkrijgen van het telefoonnummer, en dus niet voldoende.
 
Hoelang duurt het 'verwerken' van een bestelling en houdt 'verwerken' ook in dat het al verzonden is?

Ik heb mijn bestelling woensdag om 18:20 geplaatst en volgens de website zou het dezelfde dag al verzonden worden (voor 19:00 uur), maar de status staat nog op 'verwerken'
Bestelling nr #1800014604
 
Hoelang duurt het 'verwerken' van een bestelling en houdt 'verwerken' ook in dat het al verzonden is?

Ik heb mijn bestelling woensdag om 18:20 geplaatst en volgens de website zou het dezelfde dag al verzonden worden (voor 19:00 uur), maar de status staat nog op 'verwerken'
Bestelling nr #1800014604
Als er despatched staat is het verwerkt en verzonden
 
Perfect. Als ze in de UK willen weten op basis waarvan het verboden is.. Telecommunicatiewet, artikel 11.1, lid 3:

Een ieder die elektronische contactgegevens voor elektronische berichten heeft verkregen in het kader van de verkoop van zijn product of dienst mag deze gegevens gebruiken voor het overbrengen van communicatie voor commerciële, ideële of charitatieve doeleinden met betrekking tot eigen gelijksoortige producten of diensten, mits bij de verkrijging van de contactgegevens aan de klant duidelijk en uitdrukkelijk de gelegenheid is geboden om kosteloos en op gemakkelijke wijze verzet aan te tekenen tegen het gebruik van die elektronische contactgegevens...
http://wetten.overheid.nl/BWBR0009950/Hoofdstuk11/111/Artikel117/geldigheidsdatum_21-01-2016

Vandaar dat je tijdens het kopen op een website vaak aan of af kunt vinken of je lid wil worden van de nieuwsbrief, en die keuze ontbreekt bij het geven van het telefoonnummer. Je kunt wel verzet aantekenen door STOP te SMS'en, maar dat is achteraf en niet bij het verkrijgen van het telefoonnummer, en dus niet voldoende.

Dank voor je moeite, Moshi, het wordt momenteel bestudeerd!
 
Eerder bij jullie besteld toen had ik het binnen 2 werkdagen in huis.
Dit keer afgelopen maandag besteld en nog steeds ligt mijn pakje in Duitsland. Service word er niet beter op met dhl.
 
Hoelang duurt het 'verwerken' van een bestelling en houdt 'verwerken' ook in dat het al verzonden is?

Ik heb mijn bestelling woensdag om 18:20 geplaatst en volgens de website zou het dezelfde dag al verzonden worden (voor 19:00 uur), maar de status staat nog op 'verwerken'
Bestelling nr #1800014604
Als er despatched staat is het verwerkt en verzonden

Dank Panda11! Klopt, nadat de bestelling is geplaatst en de betaling binnen is doorloopt iedere bestelling het volgende proces:

Processing

Picking Order

Packing Order

Despatching Order

Complete

Despatched

Despatched is zoals Panda11 aangeeft verwerkt en verzonden. Nadat de bestelling in distributie centum is ingeboekt ontvang je nog wel een nieuwe e-mail met je track & trace nummer voor je verzending, dit is meestal later op de avond.
 
Eerder bij jullie besteld toen had ik het binnen 2 werkdagen in huis.
Dit keer afgelopen maandag besteld en nog steeds ligt mijn pakje in Duitsland. Service word er niet beter op met dhl.

Dat is spijtig te horen Hertog_Jan, ik hoop dat je bestelling spoedig zal arriveren en dat DHL toch nog zal meevallen. Mocht je willend dat we er voor je achteraan gaan, schroom niet je bestelnummer door te sturen, dan kan ik de klantenservice vragen er achteraan te gaan.
 
Bestelling, 04-01-2016, Verzending 06-01-2016

Status van vr, 08-01-2016 09.20 - De zending is aangekomen in het land van bestemming (BELGIE).

17.41 - geen pakket, :eyes:

:D:D:D: DHL Weltpaket Premium - Service Premium is the ideal solution to reduce international shipping transit times. The Premium service ensures particularly short and calculable delivery times, including transport insurance, for your international shipments to business (B2B) or private (B2C) recipients


DHL, Waarom waarom waarom, Laat jij dit gebeuren :(:(:(

Promotie van - 30%, maar enkele dagen vertraging. Top.
 
Bestelling, 04-01-2016, Verzending 06-01-2016

Status van vr, 08-01-2016 09.20 - De zending is aangekomen in het land van bestemming (BELGIE).

17.41 - geen pakket, :eyes:

:D:D:D: DHL Weltpaket Premium - Service Premium is the ideal solution to reduce international shipping transit times. The Premium service ensures particularly short and calculable delivery times, including transport insurance, for your international shipments to business (B2B) or private (B2C) recipients


DHL, Waarom waarom waarom, Laat jij dit gebeuren :(:(:(

Promotie van - 30%, maar enkele dagen vertraging. Top.

Niet top, begrijp ik helemaal, sorry mbonheur. Ik hoop dat je bestelling alsnog spoedig bij je bezorgd zal worden.
 
Pakje is afgelopen Zaterdag nog binnengekomen, waarom het eerst naar Duitsland is gegaan weet ik niet maar is weer binnen. :thumb:
 
Hebben jullie ook nog nieuwjaarskortingen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven