Fitness Seller

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed omdat DHL Duits is. Pakketten zullen daar wel gesorteerd worden.
 
Pakje is afgelopen Zaterdag nog binnengekomen, waarom het eerst naar Duitsland is gegaan weet ik niet maar is weer binnen. :thumb:
Mijne ging ook via duitsland

Klopt, alle bestellingen met DHL gaan vanuit Engeland eerst naar Duitsland om daar verder gesorteerd te worden. In ieder geval goed te horen dat het binnen is gekomen Rober!
 
Hebben jullie ook nog nieuwjaarskortingen?

Jazeker, vandaag is er een kortingscode geldig; MYSTMD; je mag zelf ontdekken wat je korting is, want het is onze mystery discount;)

110116_mystery-NL.jpg
 
Vorige week dinsdag besteld. Hoop wel dat ik het binnenkort binnen heb.

Maar vind het wachten wel waard voor die 30% korting :p
 
Vorige week dinsdag besteld. Hoop wel dat ik het binnenkort binnen heb.

Maar vind het wachten wel waard voor die 30% korting :p

Dat laatste is fijn te horen, maar wij hopen ook zeker dat je je bestelling snel binnen zult krijgen. Mocht je willen dat we voor je nagaan waar je pakket blijft; schroom niet dit bij ons na te vragen op help@bulkpowders.nl o.v.v. je bestelnummer.
 
Al die ongeduldige mensen hier... :-) Als het niet binnen de 48u thuis ligt begint de paniek toe te slaan...

Ben benieuwd, eerste maal besteld. Als het me bevalt hebben jullie er een vaste klant bij.

Grts
 
Al die ongeduldige mensen hier... :-) Als het niet binnen de 48u thuis ligt begint de paniek toe te slaan...

Ben benieuwd, eerste maal besteld. Als het me bevalt hebben jullie er een vaste klant bij.

Grts

Super te horen dat je voor het eerst hebt besteld! Dank! Ik hoop dat je bestelling toch binnen redelijke termijn bezorgd zal worden. En we horen uiteraard heel graag wat je van onze supplementen vindt. Een review op dit forum of onze site wordt zeer gewaardeerd!
 
Super te horen dat je voor het eerst hebt besteld! Dank! Ik hoop dat je bestelling toch binnen redelijke termijn bezorgd zal worden. En we horen uiteraard heel graag wat je van onze supplementen vindt. Een review op dit forum of onze site wordt zeer gewaardeerd!

Pakket is vandaag toegekomen waarvoor dank.
Ik zal een review schrijven als ik de producten heb opgebruikt
 
Pakket is vandaag toegekomen waarvoor dank.
Ik zal een review schrijven als ik de producten heb opgebruikt

Goed te horen! Heel veel succes met de bestelde artikelen, hoop dat alles in de smaak valt. We wachten de review geduldig af.
 
Mocht je nog willen bestellen, vanavond is weer mooie korting vanaf 20.00 op bulkpowders.nl. Deze korting geldt alleen vanavond.

130116_flash25-NL.jpg
 
We hebben onlangs weer een aantal nieuwe producten toegevoegd aan ons assortiment; waaronder Active Meals; die kun je nu (met de rest van je bestelling) wel heel voordelig proberen. Want koop je vandaag drie van onze nieuwe producten ontvang je op je gehele bestelling 30% korting!
140116_activemeals-NL.jpg
110116_newsavings_NL.jpg
 
Ik heb met de 25% allday actie 2.5 kg micellar caseine smaak chocola besteld. Het is een beetje een gok, want ik ken jullie micellar caseine niet en 2.5kg is dan best veel maar gezien de erg goede ervaringen met jullie whey durf ik het eigenlijk wel aan. Ik laat wel weten wat ik er van vind.
 
Ik heb met de 25% allday actie 2.5 kg micellar caseine smaak chocola besteld. Het is een beetje een gok, want ik ken jullie micellar caseine niet en 2.5kg is dan best veel maar gezien de erg goede ervaringen met jullie whey durf ik het eigenlijk wel aan. Ik laat wel weten wat ik er van vind.

Goed te horen dat je er zo veel vertrouwen in hebt ilyasse. We horen graag wat je er van vindt. Ook een beoordeling op de product pagina van BULK POWDERS wordt bijzonder gewaardeerd.
 
Ik heb met de 25% allday actie 2.5 kg micellar caseine smaak chocola besteld. Het is een beetje een gok, want ik ken jullie micellar caseine niet en 2.5kg is dan best veel maar gezien de erg goede ervaringen met jullie whey durf ik het eigenlijk wel aan. Ik laat wel weten wat ik er van vind.
Is echt lekker en blijft ook lekker vloeibaar itt andere caseine eiwitten die bijna niet weg krijgt!
 
Is echt lekker en blijft ook lekker vloeibaar itt andere caseine eiwitten die bijna niet weg krijgt!
Die Night Protein van XXL klontert enorm. Die is heel slecht oplosbaar. Thanks voor je review, klinkt het overwegen waard
 
Sylve sterf toch gewoon kapot!!! :)
Geef die jongen een kans nu hij in hier rond zwerft. Iedereen kan veranderen dus ook hij.

Dus Sylve nu geen B&F geleuter!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven