MuscleMeat

Baltic Pharma Test E (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MickG

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2010
Berichten
722
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik vroeg me af of deze gear echt is van Baltic? Ik hoor er veel goede verhalen over maar ik zie dat er nu 5 ampullen per verpakking inzitten ipv de oude 3. Al iemand bekend met deze nieuwe batch en zijn ze GTG?

Mvg

IMAG0646.jpg


IMAG0647.jpg


IMAG0648.jpg
 
Zucht vermoeiende jongens hier.
Raar gezwam, aanames en suggestieve opmerkingen.
Masr goed jongens. Hg en Hg lookalikes, worden legio in Roemenie gemaakt.
Zoek maar op.
 
Waarom word er hier zo geraged.. Alles wat nog in omloop is van baltic zijn oude batches. Zo ver ik weet ligt hun productie stil
 
Oei, best heftige reacties hier.
Ik durf bijna niet te reageren.

Voorzichtig dan...
Momenteel gebruik ik Testosteron Undecanoate van Baltic, lekkere lange ester 500mg per week.
Wel de oude nog, met 3 in een doosje
Daarbij de nieuwe Parabolan, dus waar 5 van in een doosje zitten 300mg per week.

Dit is mijn 2e week, dus veel kan ik er nog niet van zeggen.
Maar ik zet geen vraagtekens bij de echtheid ervan.
Ik heb geen reden om eraan te twijfelen, en bovendien, als je al zo twijfelachtig gaat beginnen aan een kuur gaan de resultaten sowieso tegenvallen.
 
Oei, best heftige reacties hier.
Ik durf bijna niet te reageren.

Voorzichtig dan...
Momenteel gebruik ik Testosteron Undecanoate van Baltic, lekkere lange ester 500mg per week.
Wel de oude nog, met 3 in een doosje
Daarbij de nieuwe Parabolan, dus waar 5 van in een doosje zitten 300mg per week.

Dit is mijn 2e week, dus veel kan ik er nog niet van zeggen.
Maar ik zet geen vraagtekens bij de echtheid ervan.
Ik heb geen reden om eraan te twijfelen, en bovendien, als je al zo twijfelachtig gaat beginnen aan een kuur gaan de resultaten sowieso tegenvallen.

Waar vind je die Testosteron Undecanoate? Ben die nog niet tegengekomen...
 
Oei, best heftige reacties hier.
Ik durf bijna niet te reageren.

Voorzichtig dan...
Momenteel gebruik ik Testosteron Undecanoate van Baltic, lekkere lange ester 500mg per week.
Wel de oude nog, met 3 in een doosje
Daarbij de nieuwe Parabolan, dus waar 5 van in een doosje zitten 300mg per week.

Dit is mijn 2e week, dus veel kan ik er nog niet van zeggen.
Maar ik zet geen vraagtekens bij de echtheid ervan.
Ik heb geen reden om eraan te twijfelen, en bovendien, als je al zo twijfelachtig gaat beginnen aan een kuur gaan de resultaten sowieso tegenvallen.

Wilde deze dicht gooien maar ben wel benieuwd waarom je undecaonate wekelijks zet? Zit ook aan undecaonate te denken maar dan 1x 4ml in de 3 maanden.
 
Ik persoonlijk vind eens per week als dat de insteek is geen goed plan.
Als je TRT doet met TU dan eens per 2.5-3 mnd. Ik krijg het onder voorschrift.
Eens per week met zo een mega ester, beats me.
 
Testosterone Undecanoate
Testosterone-Undecanoate2.png


Testosterone undecanoate is very slow-acting injectable form of the androgen testosterone. Following deep intramuscular injection, the drug provides a sustained release of testosterone into the bloodstream for up to 10 weeks. Testosterone undecanoate has been available under the brand name Nebido for over 10 years in more than 80 countries. However, it was not approved for use in the US.

Recently, however, the US FDA approved injectable testosterone undecanoate (2014). Endo Pharmaceuticals will market it under the brand name Aveed. Aveed is a depot formulation of testosterone undecanoate (TU) indicated for long-term TRT. Testosterone injections of 750 mg Aveed maintain normal levels between 300 and 1000 ng/dL for up to 10 weeks. Following baseline administration of 750 mg, a second 750 mg dose is given at 4 weeks followed by 750 mg every 10 weeks thereafter.

Due to the very slow-acting nature, Aveed will offer men with low testosterone a more convenient treatment option than currently available preparations. The injection interval for TU, after the loading dose, is 10 weeks. This equates to approximately 5 injections per year. In comparison, testosterone gels require daily dosing and testosterone enanthate and testosterone cypionate require injections every other week (26 injections per year).

bron Elite Mans guide
 
hoe kom je er bij dat baltic stil ligt

Is al vrij lang bekend. Word niet meer geproduceerd zijn opgepakt. Alles wat dus nog in circulatie is zijn dus spullen van wat dealers hebbe gekocht toen ze nog wel produceerde. Dit staat ook in een topic hier op dbb beschreven en op buitenlandse foras
 
Is al vrij lang bekend. Word niet meer geproduceerd zijn opgepakt. Alles wat dus nog in circulatie is zijn dus spullen van wat dealers hebbe gekocht toen ze nog wel produceerde. Dit staat ook in een topic hier op dbb beschreven en op buitenlandse foras

hmm het is nog goed verkrijgbaar.. fake dan?
 
mogelijk, zelfde verhaal met british dragon

Maakt het uit, tis maar internet dus lul maar raak staat interessant. Is gewoon nog een hier en daar in omloop zijnde "oude" batch man dit. Daarnaast is dit topic al bijna jaar oud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven