MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1.84 lijkt het meer
     
    nog wat potato foto's

    20160115_172156.jpg 20160115_172309.jpg

    20160115_172156.jpg


    20160115_172309.jpg
     
    Kleine foto na een lange tijd geleden nog eens een foto'tje te plaatsen op het forum, nu 11 maandjes aan het trainen!
    78,5 kilo 9,2%vet
    Borst is een zwaar zwak punt

    image.jpeg
     
    Niet een hele grote transformatie, maar er zit ong een 1,5 jaar tussen. Waarvan 6 maanden goede training en 'voeding'

    Armen en kuiten zijn altijd al m'n zwakke punt geweest (en nogsteeds!) maar stiekem ben ik er wel een beetje blij mee :)

    2exlx0z.jpg



     
    Niet een hele grote transformatie, maar er zit ong een 1,5 jaar tussen. Waarvan 6 maanden goede training en 'voeding'

    Armen en kuiten zijn altijd al m'n zwakke punt geweest (en nogsteeds!) maar stiekem ben ik er wel een beetje blij mee :)

    2exlx0z.jpg

    wtf is deze
     
    zolang je er zelf maar blij van word.. je doet het uiteindelijk niet voor een ander toch?
     
    Niet een hele grote transformatie, maar er zit ong een 1,5 jaar tussen. Waarvan 6 maanden goede training en 'voeding'

    Armen en kuiten zijn altijd al m'n zwakke punt geweest (en nogsteeds!) maar stiekem ben ik er wel een beetje blij mee :)

    2exlx0z.jpg

    Van een brug naar een arm, goed bezig. Blijf zo doorgaan.

    Hahahah toch wel mooi dat iemand zoveel moeite doet om mijn bericht zogenaamd te 'kleineren'

    :lol:
     
    Back
    Naar boven