XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dan doel ik ook voornamelijk op eventuele resultaten want dat sarms geen of minder sides hebben dan een ph of aas neem ik allang niet meer serieus. Wat mag je bijv verwachten van alleen een ostarine cycle?

Osta only is echt niet noemenswaardig. Lgd is nog wel de moeite waard.
 
Geen OL Ostarine meer te krijgen bij nutri-verse :( Zit er al maanden aan te denken om dit ook eens te gaan proberen. JW heeft de 360 caps nog wel, 240 ook niet meer. Klopt het dat OL is gestopt met sarms? En zoja any idea why?

Valt me wel op dat je via google ondertussen veel meer negatieve verhalen omtrent sarms tegenkomt dan een jaartje ofzo terug.. dat osta bijv niet levertoxisch is zou ook al nonsens zijn, paar jaar terug las je hier niks over. Nog maar niet te spreken over de nog totaal onbekende langere termijn verschijnselen.

Zijn er hier gebruikers van sarms die deze aanraden boven een ph of bijv anavar?
Nee, ik zou lekker voor anavar gaan. Geen idee wat je er voor betaalt maar een sarms stack loopt ook al aardig op.

Ik merk trouwens amper sides
 
Mijn vrouwtje had haar GW verhoogd naar 28mg (ze zat eerst op 14mg) en dat merkte ze wel. Ze kon er ook moeilijk van slapen Savonds.

Ze is nu terug gegaan naar 21 Mg en dat merkt ze ook nog. Dus aks 21mg genoeg is voor een dame van 58 kilo dan zullen de mannen hier, die minstens 80 tot 85+ kg zijn, misschien wel minstens 28mg nodig hebben. Mits je het merk Olympus hebt
 
Nee, ik zou lekker voor anavar gaan. Geen idee wat je er voor betaalt maar een sarms stack loopt ook al aardig op.

Ik merk trouwens amper sides
als je een oral wilt zou ik zelfs nog eerder epistane adviseren dan winstrol/anavar veel potenter
 
als je een oral wilt zou ik zelfs nog eerder epistane adviseren dan winstrol/anavar veel potenter
Ja klopt, ik ga hierna zelf ook voor epi, maar kon me herinneren dan badfella niet zo goed ging op z'n laatste ph Cycle dus vandaar de anavar
 
Ja klopt, ik ga hierna zelf ook voor epi, maar kon me herinneren dan badfella niet zo goed ging op z'n laatste ph Cycle dus vandaar de anavar

Goed onthouden ;)

Nja, niet goed valt ook wel weer mee. Heb de pech gehad ziek te worden in 3e week en daar ben ik rest vd cycle niet meer helemaal bovenop gekomen. Daarnaast vd 8 gewonnen kilo's echt vrijwel alles verloren ondanks zelfde hoeveelheden blijven eten / trainen en goede pct. Maar de belangrijkste reden is de acne uitbraak in pct, ik heb nooit last van acne en dat heb ik er ook niet voor over.

Al die sides boeien me niet zoveel, daar sleep ik me graag doorheen maar die hele acne ellende heeft me tot op heden altijd tegengehouden om aan de aas te gaan (naast injecteren maar ook daar kan ik me uiteindelijk wel toe zetten). Had van te voren niet verwacht dat het met een ph zeker zo erg zou zijn.

Had trouwens wel een stack met tr3st. Van wat ik hoor hoef ik van anavar niet zoveel te verwachten maar ook de kans op acne zou zeer minimaal zijn en alleen daarom al voor mij persoonlijk het proberen waard :)
 
Iemand nog wetende of Cardarine van Olympus Labs nog ergens te verkrijgen is? Graag webshop uit de UK.

Pumpie wat merkte je vriendin precies toen ze de Cardarine uppte? Zit nu op 21mg maar merk vrij weinig, begin morgen aan de 2e week.
 
Jwsupps of powermyself
 
Iemand nog wetende of Cardarine van Olympus Labs nog ergens te verkrijgen is? Graag webshop uit de UK.

Pumpie wat merkte je vriendin precies toen ze de Cardarine uppte? Zit nu op 21mg maar merk vrij weinig, begin morgen aan de 2e week.

Las erg veel negatieve berichten over OL cardarine laatste tijd. Toen ik cardarine nam merkte ik gelijk al in de eerste week een boost in m'n conditie.
 
Iemand nog wetende of Cardarine van Olympus Labs nog ergens te verkrijgen is? Graag webshop uit de UK.

Pumpie wat merkte je vriendin precies toen ze de Cardarine uppte? Zit nu op 21mg maar merk vrij weinig, begin morgen aan de 2e week.

Meer energie, sneller herstel tussen setjes en Savonds niet goed kunnen slapen. Nu is ze terug naar 21mg dus nu slaapt ze wel goed. Trainingen gaan wel lekker.

Ik heb wat cardarine (GW 501516) besteld in China. Benieuwd of het aankomt.
 
nog wat nieuws op het gebied van sarms?en een upje :D
 
Vandaag eerste dosering GW genomen. het moet wel placebo zijn maar wat voelde het fanatisch. niet buiten adem tijdens het squaten of deadliften.
echt 10 keer beter als alle negatieve berichten hierboven.
Heb het besteld van ebay in poeder vorm.
Dosering is tussen de 10-20 mg ( gebruik een scoop van 10mg maar is altijd meer of minder)
 
Vandaag eerste dosering GW genomen. het moet wel placebo zijn maar wat voelde het fanatisch. niet buiten adem tijdens het squaten of deadliften.
echt 10 keer beter als alle negatieve berichten hierboven.
Heb het besteld van ebay in poeder vorm.
Dosering is tussen de 10-20 mg ( gebruik een scoop van 10mg maar is altijd meer of minder)

Een scoop van 10mg? Dat is dan wel een heeeeeeeel klein schepje.
 
heb zelf nog een scoop die varieert van 3 tot 7 mg, en ja deze is inderdaad erg klein
 
Wat je ook kan doen (gelezen in dit topic), als je een weegschaal hebt die tot 0,001g gaat zilverpapier erop doen en dan de gewenste hoeveelheid en dan gewoon aflikken.
 
Wat je ook kan doen (gelezen in dit topic), als je een weegschaal hebt die tot 0,001g gaat zilverpapier erop doen en dan de gewenste hoeveelheid en dan gewoon aflikken.

Haha, ja maar moet het geen zuur, smerig spul zijn.

Je kunt het ook mengen met rijstebloem in de juiste verhouding en dan 1 gram afwegen bijv. En dan opvreten of in water gooien
 
Heb ook geklooid met schepjes, nu gwn oplossen in water en optrekken en dan per bepaalde ml's doseren.
 
Back
Naar boven