MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Dit was weer genoeg internet voor mij vandaag.

groeten en tot morgen
 
vial mast laten vallen ..niet kaput
 
Net chest getraind nu even naar de nieuwe video van rich piana kijken en daarna gaan slapen :)
 
'zware' deadliftsets kan ik nu eindelijk met hookgrip:)
 
3 concerta in m'n mik, blaas door die boeken heen :o
 
Weet iemand waar je een vals geld detectie pen kunt kopen? Zo'n pen waarmee je op een biljet een streepje zet en als hij donker wordt betekent dat hij vals is.

Fysieke winkel graag, niet online. Lees op internet wat dingen over Bruna/Primera? Kantoorartikelen winkels?
 
yo jongens weet dat dit de verkeerde sectie is dus maar ik ken alleen de jongens van hier en je mag het daarna verwijderen moet alleen effe men frustratie kwijt waarom willen al die wijven tegenwoordig zo een hippie met een kerstboom op zen pull? waarom willen die allemaal zo een kutgevoelige homo? die dan toch niet homo is? Ik haal de bitches van straat en neem ze mee op café het eerste wat ze vragen is hoe heet je vriend? wtf bitch ik neem je mee en dan wil je met zo een homo samen? dan van die skinny mofos die mij om nummers vragen van de wijven die ik play terwijl als je ze belt als je hulp nodig hebt voor één of het ander kenne je ze niet ben ik de laatst overleefde ALPHA?? sorry hoor
 
yo jongens weet dat dit de verkeerde sectie is dus maar ik ken alleen de jongens van hier en je mag het daarna verwijderen moet alleen effe men frustratie kwijt waarom willen al die wijven tegenwoordig zo een hippie met een kerstboom op zen pull? waarom willen die allemaal zo een kutgevoelige homo? die dan toch niet homo is? Ik haal de bitches van straat en neem ze mee op café het eerste wat ze vragen is hoe heet je vriend? wtf bitch ik neem je mee en dan wil je met zo een homo samen? dan van die skinny mofos die mij om nummers vragen van de wijven die ik play terwijl als je ze belt als je hulp nodig hebt voor één of het ander kenne je ze niet ben ik de laatst overleefde ALPHA?? sorry hoor

Ik probeer oprecht je verhaal te snappen, maar het lukt niet.
 
Was weer een prima nachtje

Slaaplekker :k
 
Back
Naar boven