AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als de Appie me belazert door maar 10 eieren in een dozijn te stoppen ga ik voortaan ook mijn knakworsten niet meer bij ze halen.
 
Als de Appie me belazert door maar 10 eieren in een dozijn te stoppen ga ik voortaan ook mijn knakworsten niet meer bij ze halen.

Leuk dat veel gasten zich met eieren wel laten belazeren.
1.40 euro bij de Lidl maar 40 % kleiner dan een 'normaal 'ei.
Dan moet je de dubbele hoeveelheid bakken/koken , wil je fatsoenlijk ei op brood hebben.

En dat pikken we allemaal wel. :)
 
ALLES van bodyenfit wat ONAFHANKELIJK getest is blijkt troep te zijn. Ieder eiwitproduct bevat veel te weinig eiwit, van vitamines kopen ze afgekeurde partijen op en toch vind jij het een goed merk?

Ik zou toch even naar het uitzendbureau gaan als ik jou was. Er zullen daar in het noorden toch wel meer bedrijven zijn waar je magazijnwerk kunt doen? Jullie moeten je echt kapot schamen om daar te werken.
Afgekeurde vitaminen heb ik iets gemist...
 
Leuk dat veel gasten zich met eieren wel laten belazeren.
1.40 euro bij de Lidl maar 40 % kleiner dan een 'normaal 'ei.
Dan moet je de dubbele hoeveelheid bakken/koken , wil je fatsoenlijk ei op brood hebben.

En dat pikken we allemaal wel. :)
Op welke manier worden ze dan belazerd? Een ei kan gewoon qua grootte verschillen. Je hebt namelijk verschillende gewichtsklassen (s, m, l, xl). Neem aan dat de gewichtsklasse op de verpakking staat (waarschijnlijk S). Wat is een 'normaal' ei dan? ???

Het gaat er in ieder geval om dat wat er in de verpakking zit overeen moet komen met wat er op het label staat. En daarin schiet B&F structureel tekort. Mocht dit bij de leidel ook zo zijn, dan hoor ik het wel.
 
Het was ook niet al te serieus bedoeld.
Lidl adverteerde met'de goedkoopste eieren van Nederland'.
Er staat ook een M op de doos, net als bij de andere supermarkten.
Alleen zijn hun emmetjes kleiner dan de esjes bij de anderen.

Is dat geen bedrog?
 
Het was ook niet al te serieus bedoeld.
Lidl adverteerde met'de goedkoopste eieren van Nederland'.
Er staat ook een M op de doos, net als bij de andere supermarkten.
Alleen zijn hun emmetjes kleiner dan de esjes bij de anderen.

Is dat geen bedrog?
Dat weet ik niet. Binnen de categorie 'M', kan een verschil zitten van 10g per ei. Als je nou eens een ei weegt, dan weet je meteen of het bedrog is of niet.
 
Dat weet ik niet. Binnen de categorie 'M', kan een verschil zitten van 10g per ei. Als je nou eens een ei weegt, dan weet je meteen of het bedrog is of niet.

Mwa.
Ik ga mij niet druk maken over een kleiner of groter eitje.
Vandaar dat ik zei dat het niet serieus bedoeld is.
Al gaat mijn voorkeur wel uit naar grote(re) eieren. :)
 
Kijk even op www.supplementlabtest.com daar staat een test van vitamine D3. Deze wijkt zoveel af dat het wel een afgekeurde partij moet zijn.
Hoeveel producten zouden nog meer meuk zijn?zelf altijd tevreden over de prijs en spullen van A-merken altijd wel de laagste prijs dat wel...nooit echt weg geweest van hun eigenmerk..zeer slechte zaak van bodyenfit kan echt niet
 
Hoeveel producten zouden nog meer meuk zijn?zelf altijd tevreden over de prijs en spullen van A-merken altijd wel de laagste prijs dat wel...nooit echt weg geweest van hun eigenmerk..zeer slechte zaak van bodyenfit kan echt niet
denk dat je sneller klaar bent wanneer je een lijstje maakt met huismerk producten die wel in orde zijn.
 
Hoeveel producten zouden nog meer meuk zijn?zelf altijd tevreden over de prijs en spullen van A-merken altijd wel de laagste prijs dat wel...nooit echt weg geweest van hun eigenmerk..zeer slechte zaak van bodyenfit kan echt niet

De producten van bodyenfit zijn prima, zitten altijd wel fanboys van een ander merk te haten op b&f.

-Marc
 
De producten van bodyenfit zijn prima, zitten altijd wel fanboys van een ander merk te haten op b&f.

-Marc
Graag verneem ik welke producten prima zijn aangezien ik nog nieuwe supps moet bestellen
 
brb even kijken of ze suikerklontjes verkopen
 
Marc100 is een succesvolle troll, sylve lijkt wel op de een of andere manier geaffilieerd aan B&F.
 
Echt schandalig dat alle producten van bodyenfitshop zoveel afwijken. Je moet wel heel dom zijn om daar nog te bestellen.
 
Back
Naar boven