Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vacature gezien bij een crisiscentrum 30km verderop. Dus ofwel nog een paar maand verder doen in een gedemotiveerd team, ofwel solliciteren zonder te zeggen dat ik voor de zomer vertrek...

    Denk dat ik het doe :roflol:
    Gewoon doen.
     
    Iemand veel kennis van strategieën, Treacy en Wiersema, Porter, Ansoff en even PM wil helpen :D
     
    :o
    5nsug3.jpg
    sta bovenaan
     
    niemand die 2x bw deadlift


    wat

    al is x bw sws een beun manier om kracht te meten
     
    :o
    5nsug3.jpg
    sta bovenaan

    nu heb ik last van mijn nek.
    wel een kut manier van meten trouwens, maar anders stond je ook nog wel bovenaan.
    als het record van de gym 200kg deadlift en 145kg squat was zul je vast wel rare blikken hebben gekregen of dat niet?
     
    nu heb ik last van mijn nek.
    wel een kut manier van meten trouwens, maar anders stond je ook nog wel bovenaan.
    als het record van de gym 200kg deadlift en 145kg squat was zul je vast wel rare blikken hebben gekregen of dat niet?

    nee :roflol: want er was niemand. Srs deze gym is bijna zo leeg dat het eng word. In de 2.5 uur dat ik er was heb ik in het totaal 4 mensen gezien
     
    er wordt serieus gesquat en gedeadlift, er is niemand en ik zie dat ze al wat bands hebben.

    perfecte gym
     
    er wordt serieus gesquat en gedeadlift, er is niemand en ik zie dat ze al wat bands hebben.

    perfecte gym

    srs is ook perfect, ook een deadlift platform, bumpers, sleds/prawlers, chains en degelijke atx halter. Alleen zijn er niet echt machines
     
    srs is ook perfect, ook een deadlift platform, bumpers, sleds/prawlers, chains en degelijke atx halter. Alleen zijn er niet echt machines
    mirin

    homegym masterrace tho
     
    Mirin scoreboard.

    Probeerde er in mijn basic fit eentje te regelen.
    Eigenaar vind het wel leuk maar ' past niet in een basic fit'

    :(
     
    Mirin scoreboard.

    Probeer er in mijn basic fit eentje te regelen.
    Eigenaar vind het wel leuk maar ' past niet in een basic fit'

    :(

    Ook een verkapte vorm van je eigen ego boosten als ik al die ecto's daar zie.

    Bij mijn BF nog nooit iemand gezien die meer dan 130 trok, op Ruben na.
     
    Ook een verkapte vorm van je eigen ego boosten als ik al die ecto's daar zie


    Gister 190x6 squat gespot. Groet.

    En dat was ze 3de set :roflol:

    Voor een basic fit word hier echt srs gelift, alleen met deadlift zou ik bovenaan staan, met squat en bench nieteens top 3.
     
    Ik sta ook in top 3 met squat van mijn gym. En ik squat 115 gr
     
    stond overal bovenaan (behalve bens natuurlijk haha) tot een zalmige turk alles kwam vergallen :(

    Wat mijn dag wel goedmaakt is dat ik morgen een excuus heb om lekker te cheaten #antimarvinnen
     
    Back
    Naar boven