AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • dacht dat je de wortel van 5 moest pakken gedeeld door 100 niet ?
     
    bijna 10kg kwijt? Zou je niet zeggen zo, lijkt geen massa verloren te hebben, wel goed droger geworden
    thanks. Ik denk eerder 4kg. Foto 1 houd ik vocht vast en de laatste ook.
     
    hoeveel kcal onder onderhoud zit je tijdens cut ?
    Onderhoud is 3500+/-. Eerste 2 weken op 2800-3000 kcal gezeten, toen 1 week onderhoud nu 3000 kcal per dag.
    Daarnaast train ik nu 6x per week(10 uur pw) en eerder 4x pw(6 uur pw)(is niet meegenomen in onderhoud)
    Onderhoud zal nu wat lager zitten dus moet binnenkort maar even kijken hoe ik dat ga doen.

    Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de koolhydraten hoog hou en vet heel laag. Vorige keer met keto zat ik nu al wel op 82kg, door al de spier en vochtverlies:o
     
    Laatst bewerkt:
    Onderhoud is 3500+/-. Eerste 2 weken op 2800-3000 kcal gezeten, toen 1 week onderhoud nu 3000 kcal per dag.
    Daarnaast train ik nu 6x per week(10 uur pw) en eerder 4x pw(6 uur pw)(is niet meegenomen in onderhoud)
    3000 oh.. kom ik aan met 2000 -_- ben bang als ik meer eet dat ik niet meer afval.
    werk je ? zo ja welk soort werk.
     
    Onderhoud is 3500+/-. Eerste 2 weken op 2800-3000 kcal gezeten, toen 1 week onderhoud nu 3000 kcal per dag.
    Daarnaast train ik nu 6x per week(10 uur pw) en eerder 4x pw(6 uur pw)(is niet meegenomen in onderhoud)
    3000 oh.. kom ik aan met 2000 -_- ben bang als ik meer eet dat ik niet meer afval.
    werk je ? zo ja welk soort werk.
    Dan verlies je waarschijnlijk wel veel spier als ik je stats zie. Ik heb op het moment ook geen werk, net gestopt om de toetsweken door te komen. Dus dan heb je de tijd om 7 maaltijden te eten:D. Vandaag iets te veel kcal gegeten, maar nog wel onder onderhoud schat ik. Suikers zijn vooral uit fruit.
    eten.JPG
     
    Dan verlies je waarschijnlijk wel veel spier als ik je stats zie. Ik heb op het moment ook geen werk, net gestopt om de toetsweken door te komen. Dus dan heb je de tijd om 7 maaltijden te eten:D. Vandaag iets te veel kcal gegeten, maar nog wel onder onderhoud schat ik.
    Bekijk bijlage 72961
    ik eet 140 koolhydraten 75 vet en 220 eiwit op een traningdag en op training dag 2200 kcal vrije dag 2000.
    koolhydraten houden toch vocht vast of heb ik dat verkeerd.
    ik ben al 6 kilo lichter maar ik ben nog niet tevreden wil mijn borst spieren wat strakker hebben.
    weet alleen niet of ik nou te weinig borst spieren heb of misschien houden ze gewoon veel vet vast :P
     
    ik eet 140 koolhydraten 75 vet en 220 eiwit op een traningdag en op training dag 2200 kcal vrije dag 2000.
    koolhydraten houden toch vocht vast of heb ik dat verkeerd.
    ik ben al 6 kilo lichter maar ik ben nog niet tevreden wil mijn borst spieren wat strakker hebben.
    weet alleen niet of ik nou te weinig borst spieren heb of ze te veel vet vast houden :P
    Ga uit van dat je te weinig borstspieren hebt, kan nooit veel zijn op dat gewicht. Ik zou gewoon lekker gaan eten.
     
    Ga uit van dat je te weinig borstspieren hebt, kan nooit veel zijn op dat gewicht. Ik zou gewoon lekker gaan eten.
    zou toch beter zijn om eerst tot de 10% te cutten anders zit ik zo weer op een hoog bf.
     
    zou toch beter zijn om eerst tot de 10% te cutten anders zit ik zo weer op een hoog bf.
    Ligt eraan hoeveel je van plan bent te eten, ik zou niet verder cutten want anders blijft er niet zo veel meer over
     
    Back
    Naar boven