XXL Nutrition

herstel log

Bezoekers in dit topic

sta je met bench ook bovenaan of is daar geen record bord van?
 
dat moment dat sterkste in je gym met 2.1x bw DL en mijn eerste DL sessie ooit was een 2.05x bw DL

wel goei gym man, beter dat je nu een lekkere gym hebt gevonden waar je kan gainen.
 
doe even je squat record in die gym dan, voor die eeuwige fame.
 
training 5-2

eten en slapen gaan nog steeds slecht. Bw rond de 73-74 nu. Ondanks dat ging deze training wel een stuk beter dan verwacht!

Kniebuigen
137.5x5x5
evenaring volume pr

bankdrukken
60x6 (laadfout)
62,5x6x3
ez katka. Ondanks dat ik nu weer wat minder weeg gaat bench echt hard. Zeker die eerste set had ik makkelijk 10 reps kunnen halen
bankdrukken tegen ketting
45x5x3
ketting wogen denk ik wel 10kg per stuk. Shout out naar lloydatoni voor de chains set up

power clean
60x2
70x2
80x1
90x1
100x1
evenaring van all time pr, was niet moeder mooiste mja mja

barbell row
67,5x6x4

hyper extension
bwx8x3

curls
triceps
facepull



doe even je squat record in die gym dan, voor die eeuwige fame.

komt eerdaags met de wedstrijd voorbereiding wel
 
Dat dere chain set up
 
ik ben er nog niet over uit wat rompbuigen is. Ik denk eigenlijk dat het geen gewone deadlift is maar een romanian of stiff leg deadlift

Dat is idd gewoon romanian deadlift
 
Lekker meer dan mijn squat 1rm reppen alsof het niks is :(..

Goeie powercleans !
 
Dat is idd gewoon romanian deadlift

ah thanks

Lekker meer dan mijn squat 1rm reppen alsof het niks is :(..

Goeie powercleans !

het was zeker niet niks, flink bikkelen. Vooral ook het gevoel te moeten kosten door de belt

Hoe kan 5x5 squat met 137.5 een evenaring van je pr zijn? Je hebt toch wel meer kilo's gedaan

als je de phm chat had gevolgd had je kunnen lezen dat het high bar was :o En ik log mijn pr's die ik op het huidige -74kg bw heb gezet. Op zwaarder gewicht heb ik high bar inderdaad ook wel meer gedaan.

Maar vanwege mn heup gaat dit nog moeilijk, ik merk dat ik onderin niet te agresief moet zijn ivm pijn. Dat scheelt ook een hele hoop.
 
Echt knap watvoor Lifts je steeds neerzet (ook aan je filmpjes te zien) echt respect man[emoji106]
Maar hoe het eigenlijk met je fysieke stats en hoe ziet je shape er nu dan uit? Srs no hmo


 
Echt knap watvoor Lifts je steeds neerzet (ook aan je filmpjes te zien) echt respect man[emoji106]
Maar hoe het eigenlijk met je fysieke stats en hoe ziet je shape er nu dan uit? Srs no hmo

74kg nu op 12-10% ofzo. Eten ging slecht afgelopen dagen, lekker depleted

fb9qhv.jpg

33m6ivn.jpg

2lvdyfd.jpg
 
Srs goeie armen, lekker aan het shredden

Ik zou tbh wel haast maken naar de 90, denk dat het je kracht ook veel goed zal doen
 
Shredded as fuck
 
Back
Naar boven