Fitness Seller

herstel log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat zijn die onzuiverheden op je rug?

Heeft iemand beltegoed, dan bel ik even FakenattysNL
 
Je staat er oprecht super goed bij man! Je UB is de afgelopen tijd behoorlijk vooruitgegaan, of niet dan?!
 
training 8-2

gister weer lekker goed gegeten en vandaag ging prima.

Kniebuigen
147.5x3x5 pr?
ging prima, niet heel licht tho

bankdrukken
70 5x5 vpr
volgende week load drop

deadlifts paused
132,5x3x4 pr
had dit zwaar onderschat. Technisch wel erg goed maar voelde nu een stuk zwaarder aan. Crashte echt halverwege qua energie

db bench
18x8
20x8x2

pull up
bw+2,5x5x5 pr

db fly
9x8x3 pr
echt erg fijne oefening dit!

Ramgoede fysiek zeg!

thanks brah

Samen in de -83 bohh

he neger ga jij eens gauw naar 105kg bulken


lekker meer dan 50% van je bw cutten

Wat zijn die onzuiverheden op je rug?

Heeft iemand beltegoed, dan bel ik even FakenattysNL

Acne/injectie spots

Je staat er oprecht super goed bij man! Je UB is de afgelopen tijd behoorlijk vooruitgegaan, of niet dan?!

thanks. Wel een klein beetje vooruit gegaan, vooral borst dan. Maar tov een jaar terug wel stuk minder massa, wel droger
 
prima. Heb zin in die wedstrijd
 
Bwoah hele filmpje gekeken, geen oly's. :sad:
 
Eigenlijk heb ik altijd een 3 daagse full body routine gedaan. Begonnen met Stronglifts, daarna Texas Method en ook zelf wat gemaakt. In die tussen tijd heb ik veel gelezen, veel logjes hier gevolgd, veel filmpjes gekeken en ook een hoop van me zelf geleerd. Zo ben ik langzamer hand tot een soort van standaard template gekomen van dit full body schema (wat eigenlijk vooral bestemd is voor de intermediate trainee). Dit programmering aspect van het powerlifting vind ik echt enorm interesant en ben de laatste tijd veel met schema's bezig geweest.
Een week geleden ben ik verhuisd en woon nu een stuk dichterbij de gym. Een hogere frequentie ben ik lang benieuwd naar maar omdat ik een eind fietsen van de gym woonde is het er nooit van gekomen nog. Komende maand word een experiment om te kijken hoe 5x per week trainen zal bevallen. Op basis van de manier hoe ik de komende tijd wil gaan trainen heb ik een template gemaakt. Hard aan gewerkt en ben benieuwd wat mensen er van vinden :D

http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=15694981885875654164
 
Meaantje methode :thumb:
 
dat systeem is gewoon handig :o

mijn schema is wel veel mooier dan sheiko ;)



schema #2 uit de meaantje methode



inb4 rechtzaak aanspannen
Wel betere assistance maar ik heb geen slinger :(
 
10-2

slaap en eten gaat wel wat beter maar is nog niet goed. Voelde me niet echt fit en hersteld

kniebuigen
140x5x5 pr
was erg moeizaam maar wel een high bar pr :o

bankdrukken
75x3x6 vpr
ging wel soepel. Form begint wel echt goed te worden, al zeg ik het zelf :o

hypers
bwx8
vs red band x8x2
echt wel harde burn in hamstrings

clean and jerk
60x2x4 pr
jerks gingen erg goed terwijl ik ze nooit doe en mn 1rm 60 was :roflol:

barbell curls
x8x3
face pulls
x8x3
 
12-2

kniebuigen
150x3x6 pr+ vpr
1 setje meer dan Steensteen gr Jan. Wel echt helemaal kapot hier na. Dit was echt alles behalve easy

Bankdrukken
70x1
80x1
85x1 evenaring pr
Smal bankdrukken
80x1
85x1 vpr voor wijd lol (per ongelukg wijd gedaan, wilde close grip doen maar uit automatisme breed gepakt :o)
90x1 pr
Bankdrukken
60x15 pr

Ben smal dus nog steeds sterker. Op de wedstrijd ga ik dus ook weer smal drukken. Dat was eigenlijk het doel van vandaag. :o

Deadlift
150x3x2
was eigenlijk al helemaal gesloopt van het buigen. Form werd minder en na 2 setjes gestopt moest er eigenlijk 4.

Db fly
9x8x3
Pull up
bw+2,5x6x4 pr
echt erg blij met vooruitgang op pull ups. Die gaan erg hard laatste tijd.
 
lekkere bp pr man, 100kg komt in zicht:)
 

lekkere bp pr man, 100kg komt in zicht:)

so close yet so far. Denk eigenlijk als ik op dit bw blijf ik niet voor het einde van het jaar de 100 haal
 



so close yet so far. Denk eigenlijk als ik op dit bw blijf ik niet voor het einde van het jaar de 100 haal


Jawel man, zelfs ik druk boven de 100kg op ongeveer hetzelfde gewicht.:P
 
Back
Naar boven