MuscleMeat

Test E 500mg HCG 1000IU

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een update bros en brosinnen.

Ik lig nu al 2 weken in bed, en volgens de arts nog een maand lang. Ik begin te merken dat ik aardig wat massa begin te verliezen dus mijn geplande anavar kuur zal toch nog van pas komen.
Ik heb een hele waslijst aan studies gelezen betreffende anavar tegen spierverlies en als hulp voor het helen van een open wonde.

Ik ga bij mijn dealer anavar bestellen en 20mg/dag nemen en hoop op die manier mijn massa beter te kunnen behouden, sneller te genezen en zo sneller uit bed te kunnen.
 
Komt hij het dan ook bij je bed brengen?
 
Komt hij het dan ook bij je bed brengen?
Voor een kleine meerprijs wilt hij het zelfs anaal komen inbrengen.
Nu even serieus, weet niet hoe ernstig een socrocofocococoaelkele bindweefseltumor is maar lijkt me niet heel slim om dan nog bepaalde producten te nemen. Anavar is mild maar ivm tumoren zou ik oppassen met aas. Denk ik dan met mijn gezond verstand
 
Heb net alles teruggelezen... 2 desperado's en 2 ijssandwitches later ben ik klaar. God wat heb ik genoten om jou kuur in iets langer dan een uurtje aan een stuk door uit te lezen, heerlijke schrijfwijze leest super lekker weg. Kan niet wachten tot morgen om je 2e log te lezen :D
 
Heb net alles teruggelezen... 2 desperado's en 2 ijssandwitches later ben ik klaar. God wat heb ik genoten om jou kuur in iets langer dan een uurtje aan een stuk door uit te lezen, heerlijke schrijfwijze leest super lekker weg. Kan niet wachten tot morgen om je 2e log te lezen :D
Bedankt man. Mijn 2e log is wat saaier. Ook verschillende zaken moeten wegdoen om privé redenen etc, maar ik beloof dat de volgende weer een meesterwerk wordt.
 
Legend beste log ever

SCHRIJF EEN FUCKING BOEK
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven