Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Naar kapper geweest en is siksie :)
     
    Favoriete Nederlandse band naast Within Temptation en Epica komt naar mijn stadje tijdens hun nieuwe tour!
     
    Scooter gekocht en na onderhandelen 130 euro korting gekregen.

    Reed per ongeluk op de autoweg buiten de bebouwde kom, later nog op een fietspad binnen te bebouwde kom. Niet heel zo erg, want toen ik 17 was, reed ik over de autosnelweg met een scooter die inhield. Gr
     
    Scooter gekocht en na onderhandelen 130 euro korting gekregen.

    Reed per ongeluk op de autoweg buiten de bebouwde kom, later nog op een fietspad binnen te bebouwde kom. Niet heel zo erg, want toen ik 17 was, reed ik over de autosnelweg met een scooter die inhield. Gr

    waarom hield ie in op de snelweg

    ze rijden daar best hard
     
    70mb/s download en 85mb/s upload snelheid van het netwerk hier. Goed dit
     
    Kan ik een minicameratje lenen van iemand? Eentje die je via Bluetooth kan verbinden? €100 min verzendkosten. Die zijn voor jou.
     
    Dag 4 van de week, ook 4 keer gesport. Morgen nog chest+biceps en zaterdag een maatje helpen met zn achtertuin helemaal uitgraven. Daarna ben ik wel RIP denk ik. Maar ik mag barsten als ik niet nu al resultaten zie van mn hardere inzet van de afgelopen weken qua clean eten en veel liften :)
     
    Maandag begint mn blast:) sta rond de 9 a 10%. Kijken waar deze cut me gaat brengen. 250 test 600 tren 300 mast 50mcg t3 <3
     
    Maandag begint mn blast:) sta rond de 9 a 10%. Kijken waar deze cut me gaat brengen. 250 test 600 tren 300 mast 50mcg t3 <3
    ik hoop ooit na een cut op 9 a 10% te staan.
     
    Back
    Naar boven