MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Yes solo GW, omdat deze niet hormonaal werkt, mijn hormonen zijn al vrij uit balans dus ben bang om iets anders te nemen, ookal overweeg ik het wel om te doen evt.

Oke dus verder ook geen nakuur of iets? Volgens mij onderdrukt het ook niet maar heb het nog nergens zwart op wit kunnen vinden.
 
Als t niet hormonaal werkt kan t nooit onderdrukken
 
Oke dus verder ook geen nakuur of iets? Volgens mij onderdrukt het ook niet maar heb het nog nergens zwart op wit kunnen vinden.

Wat Brison al zei, het is niet hormonaal dus geen PCT of onderdrukking
 
Succes iig met je cycle. Ik heb nog een half potje van OL staan. Had t idee dat het echt niks deed. Ben nu met epi bezig en als ik wat lethargie voel ga ik het misschien opmaken als PWO :p
 
Sinds gister voel ik een ''nerve twitch'' in mn linker front delt... geen idee of het verbonden is maar just mentioning it. Vandaag weer een workout gehad, herstel tussen sets is nog steeds amazing.. De workout zelf was kut maar dat heeft met mn prive leven te maken op het moment. Vanavond rond 23:00 ff cardio doen, ben benieuwd hoe dit gaat als het al een beetje eind van de dag is.

Ima keep ya'll posted.
 
Wat vinden jullie van de combinatie GW50156 (bv. endurabolin van hierboven) (vetverlies - uithoudingsvermogen) icm lage dosis epi (vetverlies - spierbehoud) in een cut?
 
Ik wil een verpakking Lgd4033 bestellen bij JW supplements uit de UK. Iemand hier ervaring mee?
 
Ik wil een verpakking Lgd4033 bestellen bij JW supplements uit de UK. Iemand hier ervaring mee?
Nog geen problemen mee gehad, levering duurde wel 6 dagen bij mij dacht ik...
 
Ik wil een verpakking Lgd4033 bestellen bij JW supplements uit de UK. Iemand hier ervaring mee?
Goede ervaring met jw, levering duurde ong een week. Snel contact via mail
 
Thanks, hebben jullie daar ook wel eens pct besteld en wat zijnde ervaringen daarmee, of kan ik toch beter gewoon voor een paar weekjes Nolva bestellen?
 
Thanks, hebben jullie daar ook wel eens pct besteld en wat zijnde ervaringen daarmee, of kan ik toch beter gewoon voor een paar weekjes Nolva bestellen?

Clomid heeft mijn persoonlijke voorkeur. Helpt goed om de testies weer op volle toeren te laten functioneren na een SARM cycle.
 
Ik heb daar ook over na zitten denken. Clomid word veruit het meest aangeraden als nakuur. Nolva kan. Wanneer gyno tijdens kuur optreed meteen nolva erin knallen. Kan je dan niet beter gewoon nolva in huis halen voor beide gevallen. Anders moet je nolva voor de zekerheid en clomid als nakuur halen.
 
Wat vinden jullie van de combinatie GW50156 (bv. endurabolin van hierboven) (vetverlies - uithoudingsvermogen) icm lage dosis epi (vetverlies - spierbehoud) in een cut?
Niemand? :p
 
Denk aangezien het nog vrij jonge "supps" zijn dat er nog niemand ervaring heeft mt beide in 1 cycle.
 
Ik had best willen reageren maar geen ervaring mee en weinig over gelezen man. Alleen dat af en toe gw tegen lethargie gebruikt wordt dus om die reden kan t een handige combi zijn
 
Ik had best willen reageren maar geen ervaring mee en weinig over gelezen man. Alleen dat af en toe gw tegen lethargie gebruikt wordt dus om die reden kan t een handige combi zijn
Bedankt! Mocht iemand het toch al geprobeerd hebben(of er een bepaalde specifieke mening over hebben), laat dan maar weten :D
 
Bedankt! Mocht iemand het toch al geprobeerd hebben(of er een bepaalde specifieke mening over hebben), laat dan maar weten :D

Epistane ansich gaf mij wel epic krachtgains op 50mg ed. Vond het een leuke kennismaking met AAS. Ik denk met de GW erbij dat het zeker een leuke combinatie is. Vraag is alleen of je met een low dose test niet beter af bent. Epistane gaf mij nogal wat backpumps, ondanks 3-4gr taurine e.d. Daarnaast onderdrukt Epistane ook gewoon op 4 weken en 50mg.
 
Bedankt! Mocht iemand het toch al geprobeerd hebben(of er een bepaalde specifieke mening over hebben), laat dan maar weten :D
Ben zelf bezit met epi nu, zit in m'n eerste week. Heb nog een potje gw staan en die ga ik wel tegen de lethargie gebruiken als ik er last van krijg maarja, OL he :o
 
Ben zelf bezit met epi nu, zit in m'n eerste week. Heb nog een potje gw staan en die ga ik wel tegen de lethargie gebruiken als ik er last van krijg maarja, OL he :o

Stuur maar een PM als je quality GW nodig hebt.
 
Back
Naar boven