XXL Nutrition

Sticky Tips & tricks om snel en makkelijk veel kcal binnen te krijgen

Bezoekers in dit topic

Heb gister amandelen(500gram) in de blender gedaan. Daarna met wat honing samen geperst. Daar heb ik 2 repen van gemaakt,ben niet echt van de noten maar dit is heel lekker! En die 2 repen hebben toch aardig wat kcal en vetjes (3045 als ik voedingswaardetabel moet geloven)
 
Heb gister amandelen(500gram) in de blender gedaan. Daarna met wat honing samen geperst. Daar heb ik 2 repen van gemaakt,ben niet echt van de noten maar dit is heel lekker! En die 2 repen hebben toch aardig wat kcal en vetjes (3045 als ik voedingswaardetabel moet geloven)
Kan ook gewoon amandelmeel halen?
 
woow! ga nu kijken waar ik dat kan vinden! Is wel wat duurder zie ik maar bedankt voor de tip. Handig voor als ik lui ben.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind gebroken lijnzaad wel een simpele bron van kcal door mn havermout-melk-whey , ook door m'n kwark , en goede bron van goede vetten + eiwitten ( zo'n 100 kcal per 20 gram )
 
Supershake:

40 gram whey delicious
200 gram havermout
500 ml halfvolle melk

Macro's:

C: 145
E: 76
V: 23

Kcal : 1136


 
Chips, chocolade, crossaints, broodjes met pindakaas????
 
2gr vet per kilo lichaamsgewicht no problems dus? Eet vrij veel vetten (door noten, gehakt en eieren) maar kan verder geen kwaad?
 
2gr vet per kilo lichaamsgewicht no problems dus? Eet vrij veel vetten (door noten, gehakt en eieren) maar kan verder geen kwaad?
Als jij in je cut, onder je kcal zit val je af ongeacht hoeveel vetten je hebt.
 
Als jij in je cut, onder je kcal zit val je af ongeacht hoeveel vetten je hebt.

Nee ben aan het bulken. Zit gwn aan mijn eiwitten. Maar eet soms een bak noten ipv rijst omdat dat net wat makkelijker gaat en daardoor stijgen mijn vetten. Ging meer om de onderlinge verhouding tussen de macro's.
 
Nee ben aan het bulken. Zit gwn aan mijn eiwitten. Maar eet soms een bak noten ipv rijst omdat dat net wat makkelijker gaat en daardoor stijgen mijn vetten. Ging meer om de onderlinge verhouding tussen de macro's.
In bulk ben ik er geen voorstander van aangezien je al vet gaat opslaan door kcal overschot. Beter in carbs dan hoger zitten :p
 
En carbs worden geen vet?
Dat zeg ik niet, kseg alleen dat ik er geen voorstander ben. Kan beter in je bulk meer carbs eten voor meer energie. Alles word omgezet in vet in kcal overschot. Dat weet ik.
 
eetlepel olijfolie toevoegen aan whey een tijdje gedaan en je moet je best doen om niet te kokhalzen

Een blender is zeer handig (havermout/brinta + banaan + pindakaas + whey + melk)

Of eieren + spek + kaas, tikt lekker aan
deed je je whey met water?
 
kokosrasp naar binnen gooien, 7g eiwit 7g suiker 64g vet

heeft wel veel verzadigd vet (90% ofzo) dus zou het niet overdrijven, het goede nieuws is dan dat het wel MCT is
 
eetlepel olijfolie toevoegen aan whey een tijdje gedaan en je moet je best doen om niet te kokhalzen

Daarom pak je beter notenolie voor in de shakes
 
Back
Naar boven