Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben niet zo heel erg gefixeerd op de 2 series en 1 series zoals jij. Weet dat jij er een lijntje mee hebt omdat jij een 114i bezit. Vanaf 3 serie begint het bij mij pas imo.

    Wat?


    Wat ik met mijn handen en voeten probeerde duidelijk te maken, is dat ze niet ver genoeg zijn gegaan met de M2, vooral in vergelijking met de poor man's M235i

    15xmsy8.jpg

    Een M2, met a poor man's supercar-allures, in dezelfde prijsklasse als de M3 en M4, had ik dolgraag gezien in het M-assortiment.


    Case in point:

     
    Laatst bewerkt:
    Even eens wat anders dan die 1 en 2 series. :rolleyes::p
    @mc.chick. Hoe is het met de X5?
    Vandaag weer eens een wasbeurtje gegeven, was echt nodig.
    Vraag aan jullie: kidney grill zwart spuiten of niet? Bij mijn 5 serie was het een goede zet.
    En de koplampen binnenkort eens laten polijsten.

    2utsq4o.png

    nquyom.png

    143op6x.png
     
    Ik zou dan natuurlijk dippen zodat het niet permanent is. Dat haal je er zo vanaf bij eventuele verkoop.
     
    Koplampen kan je ook zelf eerst proberen. Afhankelijk van hoe dof ze zijn met tandpasta als je geen polijstmiddelen hebt, heel fijne korrel opschuren erna polijsten. Of laten doen of een koplamp polijstzetje kopen en handmatig doen.
    Grill zou ik zo houden.

    Je auto kleien en polijsten kan ook geen kwaad zie ik.
     
    Ik kan het zelf ook doen maar ben met de lampen beetje lui.

    Ik weet bijna zeker dat deze wagen nog nooit klei en een polijst aparaat heeft gezien. Dat moet in het voorjaar eens gebeuren. Voor de leeftijd ziet de lak er wel goed uit. Zal wel altijd binnen hebben gestaan.
     
    heb me koplampen hier in de buurt voor 20eu laten doen.
     
    Waarom kan ik hier geen foto uploaden uit bestand en in een ander topic wel?
     
    Zou die oudere modellen zeker standaard laten anders wordt het snel zo Turkachtig.

    BMW M4 GTS


    Deze knul kletst uit zijn nek met snelste e.d (bmw m5 30jr editie om maar iets te noemen) maar zie je buitenkant.
     
    -
     
    Laatst bewerkt:
    -
     
    Laatst bewerkt:
    Even eens wat anders dan die 1 en 2 series. :rolleyes::p

    Vandaag weer eens een wasbeurtje gegeven, was echt nodig.
    Vraag aan jullie: kidney grill zwart spuiten of niet? Bij mijn 5 serie was het een goede zet.
    En de koplampen binnenkort eens laten polijsten.

    2utsq4o.png

    nquyom.png

    143op6x.png

    Absoluut zwart!
    Een vriend van mij heeft dat ook laten doen en ik vind het absoluut een verbetering.
    Weliswaar het nieuwere type, maar toch.
    Zeker icm donkere (niet zwart) wielen baas
     

    Mooi exemplaar:

    E9 is ook zo'n bruut:
     
    Laatst bewerkt:
    Heerlijk filmpje die eerste. Komt mede door het jaren 80 sfeertje er in.
     
    Back
    Naar boven