MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (18 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die weekenden doen je goed Vonk
    Looking good :thumb:

    En 3 uur trainen dear lord .... moet er niet aan denken :eek:
     
    Hoeveel volume is optimaal voor een enhanced playboy als ik dan Pleurklaat ?!
     
    Nou, zal ik ook maar eens posten.

    29ghhso.jpg
     
    dat denk ik ook ja. je kunt flink tijd besparen door rust periodes flink in te korten maar daardoor daalt je vermogen om zwaar/veel volume te tillen en ik zou niet weten waarom je dat zou willen. als je zo graag een pomp wilt dan kun je dat ook in een paar setjes aan het einde van je training bewerkstelligen.

    puur observationeel ken ik volgens mij ook niet 1 natty lifter die goeie progressie maakt op zo'n soort trainingsmethode.

    toevallig recent nog een studie gepubliceerd waarin 3 min rust tussen sets tot meer hypertrofie leidde dan 1 min rust, waarschijnlijk simpelweg door het feit dat de 3 min groep meer volume kon doen.

    edit: de andere kant op overdrijven is ook een vak though. je kunt in 1-1.5 uur prima trainingen neerzetten, het hoeft echt niet per se 2.5 uur te duren (alhoewel daar ook weer niet per se direct iets mis mee is)
    heil pleurklaat

    bohh ik was er al bij toen er nog in je sig stond van "DE pleurklaat" en dan allemaal eigenlijk niet zo grappige varianten daarop

    mooie tijd was dat
     
    Hoeveel volume is optimaal voor een enhanced playboy als ik dan Pleurklaat ?!

    ik ben verre van expert in het trainen van VIEZE VALSSPELERS (not srs <3) en zal dan ook niet claimen dat ik er bijzonder veel verstand of praktische kennis van heb, maar ik zou niet per se heel andere training aanraden behalve misschien hogere volumes/meer assistance oefeningen voor relatieve weak points

    maar mensen worden fuarking hyooge met allerlei flink verschillende methodes en je weet niet wie wat en hoeveel gebruikt en genetics spelen ook een grote rol. +het fenomeen dat bekende coaches pick of the litter hebben wat betreft klanten. ze kiezen de freaks en voila al hun klanten worden hyooge. er is maar weinig kwalitatief goede informatie over dus het blijft een beetje een trial & error en anecdote voor een groot deel

    edit: ik verwacht nu wel likes voor het toegeven dat een puur evidence based wetenschappelijke aanpak niet altijd uitkomst biedt en je soms simpelweg niks beters hebt dan broscience en anecdote
     
    Nope, omdat we grotendeels IPF ruling volgen. Moet jij toch weten na dat zalmige schoenen en bench drama van vorige meet... Dus geen blote bast en geen lange broek
    Bench commando's zitten er helemaal in hoor.
     
    Back
    Naar boven