AndroidHealthClinic

Gezocht: trainingspartner Arnhem BB/PL (Basic Fit) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MetalMan

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2006
Berichten
1.387
Waardering
34
Hoi allemaal,

Ik ben recent verhuisd naar regio Arnhem en zoek een trainingspartner. Ik train bij Basic Fit en beide vestigingen (Walstraat en Groningersingel) zijn voor mij bereikbaar.
Ik train al jarenlang maar door meerdere blessures is de kracht de laatste tijd erg afgenomen. Ik ben flexibel wat betreft trainingstijden, schema en doelen.

Zelf train ik drie à vier keer in de week met een upper/lower body split. Focus op bodybuilding maar altijd rond de big 3.


Ik ben erg benieuwd of iemand interesse heeft.

Groet,
Raoul
 
Hoi allemaal,

Ik ben recent verhuisd naar regio Arnhem en zoek een trainingspartner. Ik train bij Basic Fit en beide vestigingen (Walstraat en Groningersingel) zijn voor mij bereikbaar.
Ik train al jarenlang maar door meerdere blessures is de kracht de laatste tijd erg afgenomen. Ik ben flexibel wat betreft trainingstijden, schema en doelen.

Zelf train ik drie à vier keer in de week met een upper/lower body split. Focus op bodybuilding maar altijd rond de big 3.


Ik ben erg benieuwd of iemand interesse heeft.

Groet,
Raoul

Denk dat als je een tijdje gaat fitnessen je sowieso wel mensen zal leren kennen waar je dan samen mee kunt trainen hoor. Succes!
 
Heb al bij meerdere gyms getraind voor periodes van tenminste een half jaar (vaak langer), en mijn ervaring is dat het heel lastig is om contact te maken. Mensen trainen solo of hebben een hecht clubje waar je maar moeilijk tussen komt. Het duurt weken voordat mensen je überhaupt herkennen, en dan nog minstens zo lang voordat er wat contact is. Vragen om samen te trainen, zonder dat dat geforceerd voelt, kan naar mijn idee pas na een langere tijd.

Ik ga wel proberen contact te maken.
 
Back
Naar boven