XXL Nutrition

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er was inderdaad vanochtend een technisch probleem. Dit probleem is inmiddels verholpen. Excuus dat je de code nu niet meer kunt gebruiken. Mocht je een nieuwe code willen hebben voor de niet werkende korting, verneem ik graag welke code je hebt geprobeerd te gebruiken. We hebben vandaag trouwens nog wel een andere goede kortingscode; die kan tot 33% korting oplopen (mits je producten van gelijk bedrag besteld). Dit is een code voor 3e product gratis. Kortingscode voor deze actie is FEB3F2. Kijk hiervoor op http://www.bulkpowders.nl/3for2-nl Mocht je toch de andere code nog liever willen hebben verneem ik graag de code die niet meer werkt.

Het gaat om code 20FTC Ik heb mij een week of 2 geleden geregistreerd op jullie website en heb 2 keer een mail ontvangen met als onderwerp: 20 % korting op je eerste bestelling met de code 20FTC. Ik zou graag een nieuwe code ontvangen voor 20 % korting.



Ik zou graag een bestelling willen plaatsen maar zit nog te wachten op een reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou graag een bestelling willen plaatsen maar zit nog te wachten op een reactie.

Beste Peter2012, Ik ga je de code in een PM sturen hopelijk later vandaag. Deze moet eerst speciaal voor je worden aangemaakt, dat is nu in aanvraag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bestelling binnen gehad. Drinkfles ziet er OK uit, goede inhoud van 750 ml.. T-shirt oogt mooi, zit ook prettig. Afwachten hoe het zit met kwaliteit (na paar keer trainen/wassen etc.), maar voelt prima/degelijk aan nu.

Duurde trouwens wel weer 5 dagen de bezorging. Donderdag besteld, net binnen gekregen. Het weekend zat er weliswaar tussen, maar toch weer een minder positieve ervaring met de bezorging. Ik had geen haast dus het is geen probleem, maar misschien dat de communicatie hierover op de website (2-3 dagen wordt daar gezegd geloof ik) kan worden aangepast

Goed te horen dat het binnen is, hoop dat je t-shirt lang mooi blijft. Verzending is wel te lang onderweg geweest inderdaad. Zou ik je bestelnummer mogen vragen alsjeblieft?
 
Moet zeggen dat myprotein wel veel sneller is met 2 dagen en je krijgt vanaf begin al verwachte leveringsdag. Dhl doet er veel langer over en het is maar raden wanneer het komt, waarom kiezen jullie voor dhl?
 
Moet zeggen dat myprotein wel veel sneller is met 2 dagen en je krijgt vanaf begin al verwachte leveringsdag. Dhl doet er veel langer over en het is maar raden wanneer het komt, waarom kiezen jullie voor dhl?
+ tijdindicatie
 
Ik kan gewoon tracken via de track it link in mijn mail hoor. Maandag nog besteld en order was deze ochtend in Duitsland.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
Ik kan gewoon tracken via de track it link in mijn mail hoor. Maandag nog besteld en order was deze ochtend in Duitsland.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
word ook niet goed bijgehouden. Bij mij was de bestelling op een gegeven moment bezorgd, maar stond op de dhl site nog steeds dat pakket op het depot was oid :o
 
Goed te horen dat het binnen is, hoop dat je t-shirt lang mooi blijft. Verzending is wel te lang onderweg geweest inderdaad. Zou ik je bestelnummer mogen vragen alsjeblieft?

Yep, 1800017189
 
word ook niet goed bijgehouden. Bij mij was de bestelling op een gegeven moment bezorgd, maar stond op de dhl site nog steeds dat pakket op het depot was oid :o

Dat wordt nog leuk, mag ik gaan raden wanneer het komt. Heb geen auto en 30kg aan supplementen ophalen bij een afhaalpunt met de fiets is nou niet echt een pretje.

Heb bij zowel bij MP en BP een bestelling geplaatst op te zien welke beter is maar denk dat ik mijn antwoord al heb
 
Moet zeggen dat myprotein wel veel sneller is met 2 dagen en je krijgt vanaf begin al verwachte leveringsdag. Dhl doet er veel langer over en het is maar raden wanneer het komt, waarom kiezen jullie voor dhl?
+ tijdindicatie

We gaan hier naar kijken, mag natuurlijk niet de bedoeling zijn dat als we zelfde koerier hebben onze bestellingen er een aantal dagen langer over doen. Het kan ook zijn dat de service anders is, als ik hoor dat zij een vrij precieze tijdsindicatie kunnen afgeven. We gaan er zeker naar kijken.

word ook niet goed bijgehouden. Bij mij was de bestelling op een gegeven moment bezorgd, maar stond op de dhl site nog steeds dat pakket op het depot was oid :o

Er kan een lichte vertraging in de verwerking zijn, van wat je online kunt inzien & waar het pakket werkelijk is, maar als het 's ochtends uit het depot vertrokken is en op weg naar je huisadres is, behoort de status die ochtend wel te veranderen tot ingeladen in de wagen. Als jij je pakket al thuis hebt en het staat op nog in depot, is dat niet normaal. Ga ik ook doorgeven, hoort niet & dank voor je bestelnummer; daarmee kunnen we bij DHL e.e.a. gaan navragen/achterhalen

Dat wordt nog leuk, mag ik gaan raden wanneer het komt. Heb geen auto en 30kg aan supplementen ophalen bij een afhaalpunt met de fiets is nou niet echt een pretje.

Heb bij zowel bij MP en BP een bestelling geplaatst op te zien welke beter is maar denk dat ik mijn antwoord al heb

Als je nu al weet dat je op bepaalde dagen niet thuis bent, is het mogelijk dit door te geven aan de klantenservice. We kunnen een poging voor je wagen om een gewenste afleverdatum door te geven bij DHL? Mocht je dit willen, geef dan de dag dat je zeker weet thuis te zijn, door aan ons op help@bulkpowders.nl voorzien van je bestelnummer. Met 30kg aan supplementen in mooie BULK POWDERS doos rondfietsen is natuurlijk wel een leuke publiciteitsstunt voor ons maar je mag verwachten dat je bestelling gewoon thuis wordt bezorgd.
 
Gaat niet om bepaalde dagen maar dat er geen tijdsindicatie is. Ben vrijwel nooit de hele dag thuis.

DPD heb ik vanochtend al een SMS gekregen met een exact tijdstip wanneer het vandaag bezorgt wordt en DHL is het nu pas onderweg van Duitsland naar Nederland dus neem aan dat ik die morgen krijg. Maar vindt het toch apart dat het een 1-2 dagen langer duurt met DHL. Ik heb vernomen dat jullie eerst ook DPD gebruiken en bezorgtijd lijkt me toch wel het belangrijkste bij het kiezen van een koerierdienst.

Bezorgt DHL ook Bulkpowder zendingen in de avond? Want dan ben ik namelijk nooit thuis
 
Complimenten aan jullie voor de pindakaas. Smaakt top, potje is stuk groter dan de inhoud (dus makkelijk roeren).
Enige minpunt is dat de crunchy versie niet echt veel stukjes bevat, dacht eerst dat ik verkeerde besteld heb, zo weinig stukjes noot waren er.
 
Pakketje weer binnen! Netjes bezorgd gister en op maandagmiddag besteld. Prima! :thumbs:
 
De zending wordt in het bezorgdepot op de bezorging voorbereid.

Betekent dat het vandaag nog bezorgt wordt?
 
DPD heb ik vanochtend al een SMS gekregen met een exact tijdstip wanneer het vandaag bezorgt wordt en DHL is het nu pas onderweg van Duitsland naar Nederland dus neem aan dat ik die morgen krijg.

Die tijdstippen van DPD kloppen vaak niets van, dus daar heb je minder aan dan je denkt. Het is zelfs een nadeel, want daardoor slaat DPD je soms gewoon zonder bericht over als ze vertraging hebben, om niet bij de adressen daarna te laat te zijn.
 
De zending wordt in het bezorgdepot op de bezorging voorbereid.

Betekent dat het vandaag nog bezorgt wordt?
Denk het wel. Ik heb het gister ook ontvangen de dag nadat het gearriveerd was in Duitsland.
 
Denk het wel. Ik heb het gister ook ontvangen de dag nadat het gearriveerd was in Duitsland.

Hoop het want dan zal ik hier wel vaker bestellen. Anders wacht ik tot ze een andere bezorgdienst hebben
 
Gaat niet om bepaalde dagen maar dat er geen tijdsindicatie is. Ben vrijwel nooit de hele dag thuis.

DPD heb ik vanochtend al een SMS gekregen met een exact tijdstip wanneer het vandaag bezorgt wordt en DHL is het nu pas onderweg van Duitsland naar Nederland dus neem aan dat ik die morgen krijg. Maar vindt het toch apart dat het een 1-2 dagen langer duurt met DHL. Ik heb vernomen dat jullie eerst ook DPD gebruiken en bezorgtijd lijkt me toch wel het belangrijkste bij het kiezen van een koerierdienst.

Bezorgt DHL ook Bulkpowder zendingen in de avond? Want dan ben ik namelijk nooit thuis

DHL gaat inderdaad van ons magazijn in Engeland via distributiecentrum DHL in Duitsland door naar land van eindbestemming. We hadden inderdaad eerst DPD als koerier maar er is voor bijna alle landen de overstap gemaakt naar DHL. We zijn nog niet zo lang over naar DHL maar al jullie opmerkingen ten aanzien van levertijd, indicatie via SMS en track and trace informatie nemen we mee, en daar wordt naar gekeken met DHL om zo hopelijk de service te verbeteren.

Wat betreft je vraag of er ook bezorging in de avond is, ik geloof dat dit niet het geval is bij DHL, dit wordt momenteel voor je nagevraagd voor Nederland (kan ook weer per land verschillend zijn). De verwachting is echter dat DHL alleen tijdens kantoortijden bezorgd. Kom ik later nog bij je op terug als ik officiële antwoord heb.
 
]
Complimenten aan jullie voor de pindakaas. Smaakt top, potje is stuk groter dan de inhoud (dus makkelijk roeren).
Enige minpunt is dat de crunchy versie niet echt veel stukjes bevat, dacht eerst dat ik verkeerde besteld heb, zo weinig stukjes noot waren er.

Dank, goed te horen dat de pindakaas smaakt! Ten aanzien van je reactie dat er weinig stukjes noot in de pindakaas zitten, mag ik je welk ordernummer deze bestelling heeft? (begint met #18..) En zou je ajb kunnen doorgeven welk batchnummer het product heeft wat je hebt ontvangen heeft? Dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven